Tutvustus:
Tere, ma olen Cathy McDell, olen 18 ning elan Londonis. Ma tulin siia alles nädal aega tagasi, mõtlesin, et vaatan ringi ja nüüd otsustasin, et jään siia elama, London on lihtsalt väga-väga vaimustav. Ma otsin siin omale veel korterit niiet olen hetkel hotellis. Ma pole leidnud omale veel ka tööd, kuid loodan leida seda kiiresti! Mul on parim sõbranna Bella kes elab Londonis kuid teises linna otsas. Välimus: Mul on ilusad pikad pruunid juuksed, helepruunid silmad, ma olen üsna kõhn, aga mitte nagu modell.. Kuid ma ei tahaks olla ka, nad on liiga kondilised...
Niisiis täna on esmaspäev, ärkasin päikese peale mis paistis mulle aknast silma. Kell oli 8:03. Läksin pessu, pesin hambad ja valisin riided. Panin selga sinise topi, valged teksad, pusa ja valged baleriinad. Läksin lifti. Liftis oli veel mingi poiss, ta tundus nii tuttav. Tal oli kapuuts peas ja päikeseprillid ees, niisiis ei näinud ta nägu. Ta oli oma telefonis. Lõpuks kui alla jõudsime jõnksatas lift, ta ehmus ning võpatas ja ta kapuuts tuli peast... Ohmygosh. Niall. Horan. On. Minuga. Samas. Liftis. Ta vaatas minu poole ehmunud näoga ning küsis: ,, Kas sa nägid mind? "... ,, Loomulikult, ma vaatan sind ju praegu.." Vastasin ma. ,, Ega sa ei ütle kellelegi teisele, et me siin oleme? " küsis ta. Ma vastasin: ,, Ei-ei, kindlasti mitte.. " sõnasin punastatdes. ,, Väga hea, sest muidu oleks fuajee fänne täis ja siis oleks ju kõigil siin ebamugav! ". Ta naeratas ja loomulikult ma punastasin ja sulasin tema naeratusse, kuidas ta saab sulle mitte meeldida ?? ,, Saame tuttavaks, ma olen Niall Horan" ütles ta. ,, Ma tean seda, ma olen Cathy Mcdell" vastasin talle naeratusega näol. Samal ajal kõndisime restorani. Tellisin söögi, õigemini tellisime söögid, jah ta istus mu lauda...ning siis ajasime juttu. Ta ütles, et nad peatuvad siin, sest nende kodu on hetkel fännidega ümbritsetud ja nad ootabd ja loodavad, et fännid lahkuvad.. Kui saime söödud läksime linna jalutama, ta näitas mulle paari ilusat kohta ning pärast seda suundusime starbucksi. Võtsime omale latte-d ja jalutasime tagasi hotelli. Kui olime jõudnud mu ukse taha küsis ta: ,, Kas sa tahaksid tulla õhtul meie tuppa, me vaatame filmi. " ,, Rõõmuga! " vastasin talle ning hakkasin tuppa minema. Kui ma tegin ukse lukust lahti jooksis ta veel mu juurde ning ütles: ,, Unustasin öelda, et tulen siis su ukse juurde kella kuueks! ". ,, Okei " vastasin ma ning suundusin oma tuppa. Kui olin ukse kinni pannud kilkasin ma rõõmust kuna poleks kunagi arvanud, et see juhtub! Ma olin nii elevuses, et ei märganudki kuidas aeg lendab. Kui vaatasin kella oli kell juba 16:40! Käisin kähku dušši all, kuid see venis poole tunniseks pesuks! Kui duššist tulin pidin kiiresti tegema, sest ma polnud veel otsustanud mis selga panen. Valisin omale valge põlvedeni kleidi, helesinised kontsad, kena kotikese ja kaelakee millel rippus küljes süda. Tegin omale ilusa meigi ning lohaka krunni. Kell oli juba 17:55! Niall pidi viie mintsa pärast tulema! Mõtlesin, et lähen telekat veel vaatama. Keegi koputas mu uksele. Loomulikult teadsin, et see oli Niall. Joostes avasin ukse ning nägin Niallit mind vahtimas suu lahti. ,, Pane suu kinni süda jahtub ära! " ütlesin talle naeratades. Ning ta jäi kokutama: ,, C.. Cathy sa näed vapustav välja! " Naeratasin talle veelkord ning ma lukustasin ukse ja me suundusime poiste tuppa. Kui sisse läksin nägi see välja nagu villa! ,, Ossa! Niall te olete ikka tõelises villas! " ütlesin ma üli kõvasti ning kõik poisid pöörasid pilgud minu poole ning siis Nialli poole, nad ei saanud aru mis toimub ja kes ma olen. ,, Poisid see on Cathy McDell, Cathy need on Harry, Zayn, Louis ja Liam. Ma unustasin teile öelda, et ta siia tänaseks tuleb.." Ütles Niall punastades. Kõik poisid ütlesid tere ja ma istusin diivanile Nialli ja Harry vahele. Enne kui hakkasime filmi vaatama karjus Niall: ,, OOTOODAKE MA TOON SÜÜA! " Kõik hakkasid seepeale naerma kaasaarvatud muidugi mina. Kui Niall tagasi oli hakkasime vaatama mingit õudukat. Ma võpatasin ühe hirmsa koha peal kus üks kummitus tappis kirvega ühe mehe ning panin oma pea Nialli õla peale ja katsin oma silmad hirmust. Seepeale Niall pani oma käed ümber minu ja ma olin ka väsinud ning jäin tal niimoodi pea süles ilmselt magama.
YOU ARE READING
You & I ➤ niall horan
FanfictionSee lugu räägib ühest tüdrukust nimega Cathy McDell. Ta elab Londonis ning on Directioner. Ta kohtub Nialliga oma hotelli liftis ning Niall armub Cathy-sse. Cathyle on Niall meeldinud terve 1D fännamise aja. Ta on fännanud Nialli algusest peale, sel...