#24 a'capella?

319 40 4
                                    

Ciao Brochachos !!!: ) Nonii, ei pidanudki kaua aega ootama, mis ?? Tänu teile saate te uue osa !! Põhimõttleiselt üleöö sain 10 vote ning alles sain viimase vote oma goal-is. Muutsin kaant, kuidas kaas meeldib ?? Tegin seda üsna kaua, samuti ka mu teise raamatu kaanega : ) Kui te soovita oma raamatule kaant, siis võite julgelt minu käest küsida, licc kirjutage kommentaaridesse või msg-sse mis värvi, mis pilt, mis teema jne. : ) Head osa lugemist !!

Selles osas:

,, Okei, hakkame liikuma kõik !! " hüüdsin ma ning tõmbasin omale juba conversid jalga. Ma ootasin neid veel 5 minutit kuni mulle aitas. Ma tegin ukse lahti. Oli kuulda kuidas kõik veeresid diivanilt maha ning jooksid müdistades minu poole. ,, OOTA !!! " hüüdis Niall. ,, Ma ootan ! Aga meil on üsna vähe aega !! " muigasin ja tõmbasin ukse kinni. ,, Okei " ütles Haz ning tõmbas oma jalanõusi jalga, samalajal olid juba Niall ja Bel saanud jalanõud jalga ning olid valmis. ,, Lähme !! " hüüdsin ma ning ma tegin ukse uuesti lahti. Ma istusin Nialli ja Pussymagnetiga autos ning vaatasin kuidas Bel pani oma majale signa peale ja lukustas ukse. Bella sai lõpuks valmis ning istus autosse, Niall käivitas auto ning hakkas Simoni juurde sõitma. ,, Aga mis laulu sa, siis laulad ?? " küsis Bel. ,, Ma arvan, et Little Things-i, a'capella versioonis " vastasin ma. ,, Vauuu !! See on lahe ja hea valik ! " ütles Niall. ,, Jah, siis Simon saab kuulda su häält paremini, nii sain ka mina esimeses voorus edasi !! " ütles Harry. Ma naeratasin selleüle, et tegin hea otsuse. ,, Ma tean ju küll kuidas sa edasi said, Harry " ütlesin ma. Harry naeratas uhkelt. ,, Minu jaoks pole oluline mis lauluga sa esined, mind huvitab see, et sa saaksid edasi ning, siis saame me kõik koos tuuritada ümber maailma, sest ma tahan väga sinuga koos olla ! " ütles Niall. Ma punastasin. ,, Kas keegi tahab raadiot kuulata ?? " küsis Niall. ,, Jaa !! " vastadime kooris. Niall pani raadio käima, sealt tuli "Whistle Baby" Flo Rida poolt. Ma ümisesin kaasa. ,, Nii, me jõuame Simoni poole paari sekundi pärast " teatas Niall. Mu süda hakkas kiiremini taguma. Niall ilmselt märkas seda ning võttis mul käest kinni ning sosistas kõrva: ,, Ära narveeri, sa oled ju kohtunud Simoniga, eks ? Ta ei tee sulle ju midagi halba ! ". Ma naeratasin talle. ,, Kohal ! " kuulutas uuesti Niall. "Uhhh, Simon ei ütle midagi halba, sul on ilus lauluhääl, Niall ju ise ütles nii.. Muidu ta ju poleks mind ka siia toonud..." Sisendasin endale. Ma muutusin natuke rahulikumaks nende mõtete peale. Niall kiirustas uksest välja, minu poole, et teha ust lahti. ,, Miks sa seda tegid ? Ma oleks ju ise ka välja saanud ! " ütlesin. ,, Ma tean, et oleksid, ma lihtsalt tahtsin.. " vastas ta. Me läksime kõik koos Simoni maja ukse juurde. Niall lasi kella ning me jäime paariks sekundiks ootama kuni Simon ukse lahti tegi...

___________________________________________

Bonjour Brochachos !! : ) Kuidas meeldis ?? Me veel ei jõudnud selle peatükini kus Simon hindab Cathy lauluhäält, kuid luban, et järgmine osa on see osa, te ju isegi teate ! : )

Goal: 12 vote, kui ei tule, siis isegi teate mis saab...

Annu Xx

You & I ➤ niall horanTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon