Poisid on tagasi mõtlesin ma, sest ma alles ärkasin nende naeru peale. Ma hakkasin kuulama mida nad räägivad ning kuulsin: ,, Päriselt ka poisid ta on üli lahe, ilus ja maailma toredaim ja lõbusam inimene ja ma armusin temasse kõige esimesest silmapilgust nagu reaalselt, muidugi teie olete ka üli lahedad ja lõbusad, aga teie olete sõbramõttes :D " ütles Niall. Awww mõtlesin ma endamisi. Ta lõpetas rääkimise ning hakkas siia poole sammuma, ma sulgesin kiiresti silmad ja teesklesin magamist. Niall tuli, istus voodile, tegi mulle põsele musi ja ütles: ,, Hommikust kaunitar! ". Teesklesin üles ärkamist, ringutasin ja vastasin: ,, Hommikust! ". ,, Mida me siis täna teeme? " küsisin ma. Niall vastas: ,, Ma ei tea, võib ju minna randa! :) ". ,, Ok, aga ma pean minema ja käima pesus ja vahetama riided ilusti ära :) ". ,, Ok " ütles ta ning ma hakkasin minema. Jõudsin oma ukse juurde, avasin selle ja kuulsin Nialli häält: ,, Cat sa unustasid oma roosid siia! ". Ma pöörasin ümber naeratasin ja võtsin roosid. Läksin tuppa. Kui olin oma conversid jalast ära võtnud läksin pessu, pärast seda pesin hambad ja siis vahetasin riided. Panin selga omale musta pluusi, valged teksad, mustad baleriinad ja tegin endale smoke stiilis meigi, panin igaks juhuks veel bikiinid ka alla kui me kohe randa lähme. Edasi läksin ma Nialli ukse taha. Koputasin ja kuulsin Nialli häält ütlemas: ,, Jaaa musi! Harry avab sulle ukse! ". Niisiis avas Harry mulle ukse. Ma astusin sisse ja tundsin mõnusat peekoni lõhna. ,, Niallll kui armas sinust, et teed nämmisid asju! " ütlesin ma ning läksin kallistasin teda selja tagant. ,, Cat mine leia omale mõnus koht diivanil ja kui tahad vaata telkut ma saan kohe söögi valmis ning toon sulle sinna! ". Ma läksin ja istusin diivanile, hakkasin vaatama telkut. Telekast tuli uudiseid: „ Niallit ja mingit pruuni päist tüdrukut on nähtud Londoni moodsas restoranis nimega Apsleys! ". ,, Kas sind jälitavad IGALPOOL paparazzid? " küsisin ma Niallilt. Niall vastas: ,, Noo põhimõtteliselt küll ainult, siis ei jälita kui nad ei tea, et see olen mina :) " Ma vajutasin muu kanali peale ning hakkasin vaatama Simpsoneid. Niall tuli söök kandikul mu selja taha ja tegi mu põsele musi. ,, Niall ära ehmata mind niimoodi! " ütlesin ma üsna kõva häälega. Niall tuli minu ette ja tegi oma nunnude, ilusate mere siniste silmadega milledesse võib ära uppuda süütu kutsa nägu ning küsis: ,, Ega sa pahane ei ole kiisu? ". ,, Niall ära tee oma nunnude, siniste silmadega milledesse võib ära uppuda sellist armsat kutsa nägu, muidu upun sinna veel ära :D ". Niall ütles: ,, Ära uppu, hakka parem sööma muna koos peekoniga! ". ,, Aga sina istud ka minu kõrvale ja ma toidan sind muidu randa ei lähe! :D ". Niall istus mu kõrvale ning me hakkasime kordamööda üksteist toitma. Saime söödud, olime kurguni täis sellest imemaitsvast hommikusöögist! ,, Aaaga lähme äkki nüüd randa? " küsisin ma. ,, Võib küll! :) ". Läksime randa jälle olid paparazzid platsis, kuid me ignoreerisime neid. Me panime rätikud liiva peale ja mõtlesime minna vette. Ma eriti ei tahtnud, aga siis Niall vaatas mulle silma ja ütles: ,, Cat, tule vette! Mul on üksi siin nii igav! " ma lihtsalt ei suutnud panna vastu nendele mere sinistele silmadele ja läksin vette. Me tegime veesõda ja lihtsalt mängisime vees. Meil oli nii lõbus koos. Hiljem kui paparazzid olid ära läinud läksime me veel päevitama ning, siis tuli üks suur kamp fänne meie juurde. Niall andis autogrammid, tegi pilti fännidega ja kui olid peaaegu kõik fannid läinud hakkasime me rannast starbucksi kõndima. Võtsime starbucksist latte-ed ja suundusime edasi hotelli. Jõudsime lifti ja siis mõne aja pärast olime juba me jõudnud viiendale korrusele kus asusid ka meie toad. ,, Niall kas sa tahad tulla minu poole täna? " küsisin ma. Niall vastas: ,, No vaata kes meil siin nii julge on? :D Eks ikka tulen Cat! ". Keerasin ukse lukust lahti ning me läksime mu tuppa sisse. ,, Minu tuba pole nüüd nii suur kui sinu villa, aga vähemalt on mul rõdu just seal kust saab õhtuti vaadata päikeseloojangut " ütlesin ma naeratades. Viskasin koti põrandale ja tahtsin minna diivanile kui Niall võttis mu puusadest kinni ja me jäime keset tuba seisma. Me vaatasime üksteisele silma, ma panin muusika käima ja me keerutasime seal. Kui olime keerutamise lõpetanud istusime diivanile ja hakkasime vaatama telekat. Telekast tulid jälle uudised: ,, Niallit oli rannas nähtud mingi pruuni päise tüdrukuga kelle nimi on arvatavasti keegi Cat ". ,, Ah ära pane neid uudiseid tähele " ütles Niall ning ma vastasin: ,, Ega ma ei vaatagi tavaliselt uudiseid, ma lihtsalt olen vaimustuses sellest, et olen telekas :D ". Oli alles päev ja juba on paparazzi pildid uudistes mõtlesin ma endamisi. ,, Aga äkki läheks nandosse? " küsisin ma. Niall vaatas mulle suurte silmadega otsa ja ütles: ,, Kas sa tõesti mõtled, et võiksime minna nandosse? ". ,, Noo, eks kui sa ei taha, siis ei pea ju minema :D " ütlesin ma ning Niall hakkas seepeale vinguma nagu väike laps: ,, Tahan küüülllll!!! ". ,, Kui sa nii väga tahad, et hakkad kohe jonnima, siis me ei lähe :D " ütlesin ma naerukates. Ta solvus sellepeale ja hakkas mind kõdistama. ,, Nia....lll... lõ...pe..ta... ära! " ütlesin ma naerdes. Ta lõpetas ning siis hakkasime me mõlemad naerma. Kui olime naermise lõpetanud ütlesin ma: ,, Kas me, siis läheme nandosse või mitte? Sest kui läheme, siis peaksime hakkama riidesse panema ". Niall jooksis juba ukse poole ning ma küsisin: ,, Kas sa tsau ega midagi sellist ei ütlegi? ". Niall vastas: ,, No sa ju tead kui pööraselt ma armastan nandos käia? Selleks ma kiirustangi riideid vahetama, aga tsau kiisu ma tulen varsti ". ,, Tsau! " ütlesin ma kuid juba oli ta kadunud naersin ma endamisi :) Ma panin omale selga türkiis sinise pluusi, valge seeliku, valged conversid, valge nummi koti ja tegin omale meigi, panin punast huulepulka. Olin omadega valmis ning jõudsin ukse juurde kui juba Niall avas selle. Ma ehmusin ning kukkusin. Õnneks püüdis Niall mu kinni. ,, Aitäh Niall " ütlesin ma ning tegin talle suu peale musi. Me läksime alla Nialli autosse ja sõitsime nandosse. Nandos tellisime Nialli tavalise ja hakkasime sööma. Kui mina olin omadega alles poole peal oli Niallil juba söödud ning ta hakkas tellima magustoitu. ,, Niall juba söödud? Kuidas sa nii kiiresti saad süüa? " muigasin ma. Niall suu täis ütles: ,, Eks ma harjutan iga päev! :D ". Hakkasime seepeale naerma. Kui ma sain ka söödud tellisin ma omale kaasa ühe koogikese. Niall maksis arve ära ja me läksime tagasi hotelli. Oli ilus päikeseloojang. Mõtlesime, et läheme minu toa rõdule ja vaatame seda sealt. Nii tegimegi, läksime üles minu tuppa ja jooksime rõdule. Ma panin veel mõnusa romantilise muusika ka käima, ma läksin rõdule tagasi panin oma käed ümber Nialli kaela ja nii me tantsisime. Kui 2 pala olime ära tantsinud vaatas Niall mulle oma ilusate mere siniste silmadega otsa ja suudles mind, me suudlesime seal, päikeseloojangul. Istusime maha, ma panin oma pea tema õlale ja me vaatasime niimoodi päikeseloojangut edasi.
VOCÊ ESTÁ LENDO
You & I ➤ niall horan
FanficSee lugu räägib ühest tüdrukust nimega Cathy McDell. Ta elab Londonis ning on Directioner. Ta kohtub Nialliga oma hotelli liftis ning Niall armub Cathy-sse. Cathyle on Niall meeldinud terve 1D fännamise aja. Ta on fännanud Nialli algusest peale, sel...