Helloouuu!! :) Ma lihtsalt ei suuda kõiki ära tänada nende vaatamiste eest sellel raamatul! JUBA FRIIKING 968!!!!!!! :o :o :o :o :o :o See on minu jaoks meeletult suur arv ikka! :D
'Flashback' :) :
,, Ma mäletan sind! Vaata, kui me olime umbes 4-5 aastased olime me naabrid ja ka parimad sõbrad, kuni ma kolisin ära, Dublinisse. Ma olin täielikus masenduses, ma tahtsin sind juba 16 aastasena üles otsida, kuid ma unustasin su nime ja kõik ära mis meil seal... kodus oli... " vastasin ma ning puhkesin nutma. ,, Ära nuta lilleke! Muidu hakkan mina ka nutma! " ütles ta ning silitas mu pead. Keegi tuli meie selja taha, aga ma ei viitsinud praegu vaadata kes see oli. ,, Miks ta nutab? " kuulsin ma ... küsimas Niallilt...
Selles osas:
,, Miks ta nutab? " kuulsin ma Pezi küsimas Niallilt. ,, Ma näitasin talle seda pilti... " vastas Niall. Ma pöörasin pilgu Pezi poole. ,, Sina teadsid? " küsisin ma. ,, Jah... " vastas ta. ,, Oota, aga kuidas sa teadsid, et see olen mina? " küsisin ma Perrielt. ,, Niall arvas, et see oled sina " vastas ta. ,, Ja millal sa seda teada said? " küsisin ma. ,, Umbes kella kahe paiku? " vastas ta. ,, Täna? " küsisin ma. ,, Jah, täna! " vastas ta. Ma ei saand midagi aru. ,, Wowww... see on minu jaoks liiga palju... ma lähen pikutan " ütlesin ma ning suundusin tuppa. Kust kohast ta selle pildi sai? Miks ta selle pildi sai/võttis? Kuidas on see võimalik, et ma ei mäletanud Nialli nime, tema maja, tema vanemate nimesid? Miks ma ei küsinud seda oma ema käest? Kas ta üldse mäletas sellest midagi? Oota, kui ma talle helistasin umbes nädal aega tagasi, siis ma ju rääkisin talle Niallist. Ta ju teadis, et ma teda fännan. Ilmselt ta, siis ei mäletanud kah midagi! Nende mõtete/küsimustega jõudsin meie tuppa. Keerasin ukselinki ning astusin sinna sisse. Ma läksin vannituppa, võtsin oma bikiinid seljast, panin omale hommikumantli selga, panin bikiinid kuivama ja läksin vannitoast välja- voodile pikutama.
~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~
Suht lühike osa, kuid jamhh kell on 22:59 ja ma ei viitsi eriti kirjutada, kuid hetkel on ju vaheaeg ning on hea kirjutada uusi osasid. Proovin, siis edaspidi kas igal päeval või ülepäeva kirjutada :)
Kallid lugejad üks suur palve! - Kas te saaksite mu uut raamatut " Forgotten Sunset " vaadata/lugeda? Pole veel eriti 1D-d sisse tulnud, aga kirjutan väga pea 1D-st ka! :) MUSIRULLID KÕIK KES VIITSIVAD KOMMENTEERIDA JA VOTEDA MU OSASID IKKA! :) SUURSUURSUUR AITÄH!
COMMENT|VOTE|SHARE
~ Annu xo :)
JE LEEST
You & I ➤ niall horan
FanfictieSee lugu räägib ühest tüdrukust nimega Cathy McDell. Ta elab Londonis ning on Directioner. Ta kohtub Nialliga oma hotelli liftis ning Niall armub Cathy-sse. Cathyle on Niall meeldinud terve 1D fännamise aja. Ta on fännanud Nialli algusest peale, sel...