Aitäh @ElisTapner-ile, et pakkusid midagi välja !! Ja Max, ma ei saa sulle täpselt öelda, kuid seda ütlen, et laps ei tule nii pea !! :D
ONE DIRECTION ON JUBA 4 AASTAT KOOS OLNUD !!! Täna 23.07.2010 8.22 p.m. (õhtul) pandi 1D kokku !!! Kellel on twitter, minge vaadake kasutajale @JohannahDarling (Louise ema) ta postitas sinna: " 4 years today I got the call ....... Mum, they have put me in a band! 😍 xx " Tõlkides: " 4 aastat tagasi tänasel päeval sain ma kõne ....... Ema, nad panid mind bändi! 😍 xx " : ) Nii armas tweet ju ! : ) Mõnulege, siis uue osaga : D
Flashback:
Lamasin oma kohale, tõmbasin teki kõrvadeni ning jäin und ootama. Järsku läks uks lahti. Niall tuli. Ma kuulsin kuidas ta võttis oma riided seljast- ilmselgelt jättis (nagu iga normaalne inimene) omale bokserid jalga ning tuli minu kõrvale. Ma tundsin kuidas ta võttis mu ümbert kinni, tõmbas mind endale lähemale ning ootas ka und. Peagi jäin magama ...
Selles osas:
Ärkasin selle peale, et päike mulle silma paistis. ,, Tere hommikust unimüts ! " ütles Niall. ,, Tere hommikust sullegi ! " vastasin ma. ,, Miks ma unimüts siis olen ?? " küsisin ma. ,, Sest ma ärkasin täna palju varem, et teha sulle pannkooke, hommikusöögina voodisse, ning pidin seda vahepeal 2 korda soojendamas käima kuna need läksid külmaks, sest sa magasid nii kaua ! " vastas ta. ,, Miks sa mind siis üles ei äratanud ?? " küsisin ma. ,, Ma ei tahtnud su iluund segada, printsess " vastas ta. ,, Awww ! " ütlesin ma. ,, Hakka nüüd sööma ! " ütles ta ning ulatas mulle kandiku pannkookide, piima ja topsi meega. --- Mul sai kõht täis viiest pannkoogist. ,, Kuule, Niall, ma tahaks tööd, kas sa tead mingit head töökohta ? " küsisin ma. ,, Ja, kusjuures tean küll ! " vastas ta. ,, Kus ?? " küsisin ma suure himuga. ,, Meil oleks vaja soojendus lauljat. Ja sulle makstaks selle eest ! " vastas ta. ,, Mul ei ole hea lauluhääl ! " ütlesin ma. ,, SUL ON PERFEKTNE LAULUHÄÄL !! " ehmatas Niall mind oma karjumisega ära. ,, Ha-ha ! " vastasin ma sarkastiliselt. ,, Ma ei tee nalja, lähme täna Simoni juurde, ta kuulab sind üle !! " ütles ta. ,, Ei, ma ei taha ! " vastasin ma. ,, No siis ma tirin su sinna ! " ütles ta. ,, No heaküll, aga kas ma võin Bella kaasa võtta ? " küsisin ma. ,, Jaa ! Miks mitte ? " ma naeratasin, tõmbasin teki pealt, tõusin püsti ning liikusin riidekapi poole. Ma tõmbasin sealt välja valged katkised teksad, valge maika ja helesinise pusa. ,, Kas need sobivad sinna ? " küsisin ma. ,, Kõik sobib ! Sa oled ju kõigega ilus ! " vastas Niall. Ma punastasin. Tõttasin siis vannituppa, keerasin ukse lukku, võtsin riidest lahti ning astusin duššikabiini. Keerasin vee täpselt parajaks ning hakkasin juukseid pesema. Kui ma pestud sain, võtsin nagist rätiku, kuivatasin end sellega ära ning keerasin ümber keha. Teise rätikuga kuivatasin suurema vee juustest ära ning panin siis turbanisse.
Hambad ✓
Meik ✓
Riided seljas ✓
Arutlesin oma peas. Niiet kõik on tehtud ! Ma võtsin oma rätikud, keerasin ukse lahti ning panin rätikud kuivama. ,, Ma lähen helistan nüüd Bellale ! " ütlesin ma Niallile. ,, Okei ! " vastas ta ning ma suundusin toast välja, trepist alla, telefoni juurde, mis asus köögis, et Bellale helistada. Poisid vaatasid elutoas telekat. Ma otsisin Bella kontakti välja ning vajutasin 'Call'
( Bella- B; Mina- M )
B- Tsau Cat !
M- Tsau Bella !
B- Kuule, me Harryga ju käime !
M- Woww !! Edu teile ! Ma pole kuulnudki, et te käite. Te varjate seda ?
B- Suhteliselt küll ...
M- Ma siis hiljem räägin Harryga ..
B- Ma loodan, et ta mind maha ei löö sellepärast, et ma sulle ütlesin
M- Ma ei usu, et lööb. Sina ju ikkagi ta girlfriend ..
B- Noh, ta pole mind veel gf-ks küsinud ...
M- Siis küsib varsti !!
B- Loodame, aga mida sa siis tahtsid ?
M- Ma tahtsin küsida, et kas sa tuleksid minu ja Nialliga Simoni juurde, ma tahan tööd ning One Directionil oleks vaja soojendus lauljat, Nialli arust on mul ilus lauluhääl ning nüüd ta veab mind Simoni juurde ülekuulamisele.
B- Ohhhh kui lahe !! Sul ongi ju megailus lauluhääl ! Ma tulen kindlasti kaasa ! Kas on võimalust, et Harry tohib ka ?
M- Ma ei tea ...
B- Paluuuuuuuun !!
M- No heaküll !
B- Yey !
M- Aga siis me tuleme sinu korteri juurde kella 14:00-ks ?
B- Okei ! Näeme, tsau !
M- Tsau !
,, Harry tule siia ! " hüüdsin ma. Mõne aja pärast oli Harry platsis. ,, Ja ! " vastas Haz. ,, Kuule, miks sa mulle ei rääkinud, et teil Bellaga susiseb ? " küsisin ma. ,, Kust sa seda teada said ?! " küsis ta. ,, Ära nüüd Bellat maha löö ! " vastasin ma. ,, Ei löö, aga ma lihtsalt ei tahtnud, et keegi teada saaks ! " ütles Haz. ,, Aga vaata teil oleks vaja soojendus lauljat ning Niall ütles, et mul on ilus lauluhääl kuigi minu arust on see täielik 'bullshit' niiet Niall tahtis mind viia Simoni juurde ja ma kutsusin Bella ka ja Bella tahtis sind ka kaasa tirida " rääkisin ma Harryle pika jutu maha. ,, Heaküll, ma tulen ! " vastas ta. ,, Kella 13:30-ks ole valmis ! " ütlesin talle ning me kõndisime koos elutuppa.
4AASTATONEDIRECTIONIT4AASTATONEDIRECTIONIT4AASTATONEDIRECTIONIT
Helloo ! : )
Kuidas see osa teile meeldis ?? Üle päriiiiis pikaaaaa ajaaaaaa uuuuuus osaaaa ! : D
Loodan, et meeldis ja aitäh kõigile kes votevad ja kommenteerivad ! Aitäh siis veelkord @ElisTapner-ile, et mõtte andsid : )
Agaaaaaaaa.... Järgmise osani ?
COMMENT|VOTE|SHARE
~ Annu xx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You & I ➤ niall horan
Hayran KurguSee lugu räägib ühest tüdrukust nimega Cathy McDell. Ta elab Londonis ning on Directioner. Ta kohtub Nialliga oma hotelli liftis ning Niall armub Cathy-sse. Cathyle on Niall meeldinud terve 1D fännamise aja. Ta on fännanud Nialli algusest peale, sel...