Heihopsti brochachos !! : ) Mis te olete vahepeal teinud ??
Ughhh ! Kool algab juba nädala pärast !! 😖 Mis te plaanite viimsel VIHMASEL nädalal teha ?? Ma licc kükitan ilmselt kodus : S
Te nihunii tahate ju osa lugeda, eks ?? Okei, lähme flashbacki juurde : )
Flashback:
,, Kas oled nüüd valmis end peeglist vaatama ? " küsisin. ,, Jaaa ! " vastas ta olles täiega 'excited'. ,, Lähme siis ! " ütlesin talle ning juhatasin teda tema täispikkuses peegli juurde, sest ta silmad olid suletud. ,, 3...2...1... TEE SILMAD LAHTI ! hüüdsin Bellale. ,, ..............
Selles osas:
,, ISSAND JUMAL !! Cathy ma näen vapustav välja !! Aitäh-aitäh-aitäh sulle !! " kilkas ta õnnest. ,, Tore, et sulle meeldib !! " vastadin talle naeratades. ,, Lähme alla ?? Pussymagnet ootab juba kaua iludust !! " lisasin ma veel. ,, Pussymagnet ?! " küsis ta ning plahvatas laginal naerma. ,, Jah Harry on Pussymagnet !! " vastasin. Kui Bel naermise lõpetas aitadin tal kohendada natuke juukseid ( kammida ja punuda kõrvalt taha välja ). ,, Nüüd oled sa ikka täielikult valmis !! " ütlesin ma ning me tegime ukse lahti ning läksime koos trepist alla. Harry ja Niall olid juba teleka ees ning vaatasid naljakaid koduvideosid. Niall ning Harry polnud ikka veel kuulnud, et me Bellaga alla tulime niiet otsustasime teha väikest pranki. Me läksime kööki ning võtsime nii vaikselt kui saime valmis vahustatud vahukoort. Me panime seda pihku ning hiilisime poiste taha. Ma liigutasin suud öeldes sellega "1..2..3 !!" ning me panime ilge lataka poistele näkku ! Me kukkusime kõhud kõveras naerma. ,, Ahhhhh !! Miks sa seda tegid ?! " kisas Niall. ,, Sest te olete kurdid ning ei kuule meid trepist alla tulemas ! " vastasin. ,, Aga see pole ju põhjus !! " ütles ta vastu. ,, No, aga me tahtsime teha nii ! " ütlesin ma itsitades. Harry pühkis oma kätega vahukoort oma näost ning pööras ümber. Kui ta Bellat nägi vajus tal suu põrandani. ,, Pane suu kinni Pussymagnet, muidu süda jahtub ära ! " ütles Bel ning kõndis Harry juurde. Ta andis kiire musi Pussymagnetile suule ning tõmbas näpuga natuke põselt vahukoort ja sõi selle ära. Ma läksin Niall juurde. Niall oli võtnud kätega vahukoore oma näost juba ära ning just, siis kui ma ei oodanud, et ta seda teeks, tegi ta seda- Pani mulle ülejäänud vahukoort näkku. ,, Heeei !! " kilkasin ma. ,, Sa oled selle ära teeninud mu kiisumiisu ! " vastas ta. Ta tuli mulle lähemale ning tegi mu ninale musi.
______________________________________
Jo brochachos !! : ) Kuidas meeldis see osa ?? Ma jäin paar päeva hiljaks : /
Goal: 11 vote, kui ei tule, siis vist kahjuks uut osa ei saa : /
Annu Xx : )
YOU ARE READING
You & I ➤ niall horan
FanfictionSee lugu räägib ühest tüdrukust nimega Cathy McDell. Ta elab Londonis ning on Directioner. Ta kohtub Nialliga oma hotelli liftis ning Niall armub Cathy-sse. Cathyle on Niall meeldinud terve 1D fännamise aja. Ta on fännanud Nialli algusest peale, sel...