#5 Ketšup

762 42 1
                                    

Ärkasin selle peale, et Niall tegi mulle põsele musi ja ütles: ,, Hommikust kiisu, magasid hästi? ". ,, Jaaa! Väga mõnusasti " ütlesin ma ringutades. ,, Mida me, siis täna teeme? " küsis Niall. ,, Ma ei teagi... " vastasin ma. ,, Hmm... äkki läheks loomaaeda? " küsis ta. ,, Ohhh lahee! Kas siin on loomaaed w? " küsisin ma. ,, Jaaa, ja ikka päris lahe! " vastas Niall. ,, OMG lähme siis sinna!!! " karjusin ma põhimõttselt :D ,, Ok, aaagaa.... riietus? " küsis ta. ,, Ahhh jajaaa õige, ma käin pesus ja kas sina tahad riideid vahetada? " küsisin ma. ,, Hmmm ma ei tea, ilmselt küll " ütles ta. ,, Aga liigutame siis! :D ". Niall ütles: ,, Ok, tsau siis, ma lähen riideid vahetama ja tulen poole pärast! ". ,, Ok tsau musi! " ütlesin ma talle ja läksin kähku pessu. Ma tulin pesust ja panin riidesse. Panin selga omale alles eile ostetud valged roosilised teksad, roosa topi millel olid südamed peal, juba ammu ostetud valge käekoti ja valged platvormid. Tegin ka igapäevase meigi ja lokid. Olin omadega valmis kui Niall tormas mu tuppa ja võttis mu sülle. ,, MIS KURAT JUHTUS NIALL? " küsisin ma karjudes Nialli käest. ,, Ei midagi lihtsalt tahtsin natsa nalja teha :D " vastas ta. ,, Mis sul viga on, ahh??? " küsisin ma. ,, Midagi :) " ütles ta tehes soooja naeratust samal ajal mind süles kandes ukse poole. ,, Nii lähme, siis nüüd w? " küsis ta veel. ,, Hmmmm...KUI sa palud oma teo eest vabandust ja teed mulle musi, siis tulen! :) " vastasin ma. ,, MINA, NIALL JAMES HORAN PALUN VABANDUST OMA " PAHA " TEO EEST " ütles ta kõva häälega. Pärast "karjumist" tegi ta mulle musi suu peale, õigemini mitu musi suu peale :) Ja siis me suundusime edasi alla fuajeesse. Liftis olles küsisin ma: ,, Aga mida me hommikuks sööme, mul kõht koriseb hullult! :( ". ,, Hmm aga äkki võtame midagi subway-st? " pakkus ta. ,, Dvj, täitsa sobib! :) " vastasin ma. Niisiis me suundusime edasi Subway-sse. Ma võtsin mingi suvaka sandwichi ja Niall sama. Hakkasime sööma ning avastasime, et need sandwichid on vapustavalt head! ,, Cat kas sulle maitseb see sandwich? Igatahes mulle küll maitseb hullult! ütles/küsis Niall. Ma vastasin: ,, Jaaa, vägaaaa maitseb! ". Me läksime uksest välja ning suundusime loomaaeda. -------------- Jõudsime loomaaeda ja ostsime piletid. Õnneks oli Nialli nägu varjatud ja fännid ega paparazzid meid ei tülitanud. Essana läksime linde vaatama, seal oli isegi paar flamingot! :O Veel nägime kotkaid , tibusid :D jne. Edasi läksime me hülgeid vaatama. Need hülged olid niiiii nupsikud! Ja siis vaatasime veel kaelkirjakuid :OOO Ja läksime teisi loomi vaatama, leidsime sisalikke ja madude "putka" ning läksime sisse. Me leidsime sealt maaaaailma kõige kardetuma mao ja maaaaailma kõige nunnuma sisaliku! Kui loomaaiast välja jõudsime olime me niiii väsinud, et mõtlesime minna hotelli kohe ja seal restoranis süüa. Nagu mõeldud nii tehtud :D Jõudsime hotelli, õigemini hotelli restorani ja tellisime söökideks mingid spagetid koos lihapallidega. Meile toodi söögid ja ma hakkasin sööma kuid Niall mitte, ta vist ootas kedagi. ,, Kelner... Kelner! ". Kelner tuligi ja küsis: ,, Jah härra Horan, mida te soovite? ". ,, Ma sooviksin ketšupit! ". Ma hakkasin irvama kuid proovisin olla viisakas. ,, Jah saab tehtud härra Horan, ja preili kas ka teie sooviksite midagi? " küsis kelner. ,, Hmmm ma tahaksin klaasi coca-colat palun " vastasin ma. ,, Saab tehtud teie mõlemad soovid, nautige edasi oma sööke :) " ütles kelner ja lahkus. Ma mõtlesin, et proovin Nialli taldrikust spagetikese ketšupiga, kuid see sattus olema selleks samaks mida Niall ise sõi ning me tegime musi. Kelner tõi veel coca ja me sõime/jõime rahulikult edasi. Kui saime söödud läksime me poiste tuppa. Me läksime sisse kuid kuidagi vaikne oli, kedagi polnud isegi mitte Perriet ja Ele-t! Kehitasime aint Nialliga õlgu ning potsatasime diivanile. Ma panin telku käima ja jätsin seisma simpsonitel ja me hakkasime vaatama simpsoneid. Niall istus mulle lähemale ja pani käed ümber minu. Mõne aja pärast simpsonid juba lõppesid kuna me hakkasime neid vaatama poole pealt. Oli juba õhtupoolik. Me läksime starbucks-i ja ma proovisin uut šokolaadi latted, Niall võttis maasika latte ja me läksime parki. Istusime pingile ja Niall ütles: ,, Kas sa tuled tuurile kaasa? ". ,, Ja, ikka! Muidu me ju ei saaks koos olla! " vastasin ma. ,, Aga kuhu me tuurile lähme? " küsisin ma. ,, Me läheme tuurile ameerikasse " vastas ta. Ma vaatasin talle otse silma, tõusin pusti ja: ,, MIDA KURADIT? PÄRISELT KA W??? ". ,, Jah, päriselt ka! " vastas ta. ,, ISAANNNNND NIALLL MA OLEN ALATI TAHTNUD MINNA AMEERIKASSE, AGA POLE VEEL SAANUD!!! " kilkasin ma rõõmust hüpates. ,, No nüüd saadki! Aga me ei lenda tavalise lennukiga vaid eralennukiga! :) " ütles ta ja naeratas. ,, NIALL ARE U FKIN SERIOUS?! " karjusin ma. ,, Yes i am fkin serious! :D " ütles ta vastu ning ma kallistasin teda. Me kõndisime hotelli tagasi ja hakkasime pakkima riideid, sest homme peame sinna hakkama sõitma hommikul kell 9:00! Ma pakkisisn peaaegu kõik oma asjad kohvrisse kuid kahjuks jäi mu kohver mu riietele väikseks ning me läksime mulle uut kohvrit ostma. Niall pani omale veel pusa kapuutsiga ja päikeseprillid, et keegi teda ära ei tunneks ja siis me läksimegi, läksime Macy's kaubamajja. Ostsime mulle nunnu valge kohvri kus peal oli süda, hotellis kleepisin veel südame peale Nialli näo. ,, Noniii nüüd on mul aint vaja panna oma bff-iga ostetud riided siia kohvrisse ja me oleme valmis homseks lennuks! " ütlesin ma Niallile kes oli juba ammu omadega valmis ja istus diivanil ning vaatas telkut. ,, HAHAHA! Cat sa pead tulema siia need ameerika kõige naljakamad koduvideod on niiii naljakad! " ütles ta mulle kõva häälega. ,, No ma kuulen küll kuidas sa naerad :D Ma tulen kohe! " vastasin ma ja läksin elutuppa kus istus mu karuke- Niall. Oli juba õhtu ja ma uinusin jälle Nialli süles.

You & I ➤ niall horanWo Geschichten leben. Entdecke jetzt