OH. MY. F*****G. GOD. JUBA #20 PEATÜKK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! * Läheb hulluks * Plaksutame kõik ! * plaksutab nagu hulluks läinud hüljes * Haha ... Igastahes, tänud KÕIGILE ! Tänud votede eest, tänud vaatamiste eest, tänud kommentaaride eest, tänud KÕIGE HEA EEST MIDA OLETE SAANUD TEHA !! Nii, ma arvan, et te siiski tahaksite osa lugeda võimis ? Aga osa juurde ? Okei, osa juurde : D
Flashback:
,, Aga vaata teil oleks vaja soojendus lauljat ning Niall ütles, et mul on ilus lauluhääl kuigi minu arust on see täielik 'bullshit' niiet Niall tahtis mind viia Simoni juurde ja ma kutsusin Bella ka ja Bella tahtis sind ka kaasa tirida " rääkisin ma Harryle pika jutu maha. ,, Heaküll, ma tulen ! " vastas ta. ,, Kella 13:30-ks ole valmis ! " ütlesin talle ning me kõndisime koos elutuppa.
Selles osas:
Mina olin juba valmis minema- riided olid seljas. Niall vaatas minu poole ning patsutas kohta oma kõrval. Niisiis läksin ma sinna. Just kui ma olin istumas maha, tõmbas Niall mind omale sülle. ,, Heeeeei ! Sa tegid petekat ! " hüüdsin talle. ,, Ei, ei teinud. Ma tahtsin seda teha, ma arvan, et sina tahad ka " ütles Niall mulle ning lähenes, et ILMSELGELT, musi teha. Kui ta huuled puudutasid minu omi, käis surin üle mu keha. Mõnus surin. Selline nagu ma teaks, et see on minu saatus. Ma armastan Nialli nii väga ! Ma muutsin selle väikse musi suudluseks, mind ei huvitanud, et poisid on meie ümber. Sel hetkel tundsin ma seda, et toas olime ainult meie Nialliga. Kuigi teadsin, et see pole nii. Kui suudlus oli katkestatud, Nialli poolt, kuulsin ma karjeid "fuuiii" ning "võtke omale tuba" jne. ,, KAS TE EI SAA ARU KURAT ?! MEIL ON TUBA JA TEIL ON KA TÜDRUKUD OLEMAS, TEIE KA SUUDLETE NENDEGA, MIKS MEIE EI VÕI ?!?! " karjusin ma vihaselt neile ja tõmbasin sealt karjast minema, meie tuppa. Ma tõmbasin ukse oma järelt pauguga kinni ning viskasin end voodile pikali. Ma ei saa aru miks me ei või jagada armastust üksteisele ? Nemad ju nihunii suudlevad oma tüdrukutega, niisiis miks ma ei või Nialliga suudelda ?! Paar pisarat langesid mu silmadest alla. Ma kuulsin kuidas keegi trepist üles tuleb. Nüüd oli ta ukse taga ning koputas. ,, Kop-kop, kas sisse võib ? " küsis see inimene. Ma ei vastanud ning pühkisin pisarad kiiresti ära. See inimene tuli uksest sisse, kuulda oli, et uks kriuksatas. Ma vaatasin inimese poole- Liam. Muidugi on see Liam, tema on ju Daddy Direction. ,, Um... Kuule, vaata, vabandust selle paar-minutit-tagasi-juhtunud asja eest... Um, ma ei tahtnud sind niimoodi närvi ajada. Mina ja Sophia ka noh, musitame. Ja-jamh ma igatahes vabandan selle eest... See vabandus on minu ja Harry ja Louise ning Zayni poolt " ütles ta. Oota. OOOOOOTOOOTA !!! ,, Kes on Sophia ? " küsisin ma. ,, Mis Sophia ? " küsis ta ehmunud näoga. ,, Liam, kullake, ära valeta mulle, sa ise alles mainisid oma jutus Sophiat " ütlesin. ,, Noh, heaküll, annan alla. Sophia on minu tüdruk, keegi ei tea meie suhtest, mitte keegi peale mu vanemate, tema vanemate ja nüüd ka sinu " vastas ta. ,, Liam, palju õnne sulle ! Ma loodan, et teil on pikk ja tore suhe ! JA SA PEAD MIND TALLE TUTVUSTAMA !! " õnnitlesin ma Liamit. ,, Aitäh ning ma olen talle sinust juba rääkinud, aga te võiksite sõbraks küll saada, te saaksite väga toredateks sõpradeks, ma garanteerin seda ! " ütles ta. Ma naeratasin talle. * le pikk vaikus * Ma viskasin pilgu kellale. Kell on juba 13:48 !!! ,, Liam, ma annan sulle andeks ning ma tõesti peaksin hetkel minema ! " ütlesin ma kiiruga ning tormasin ukse poole. Ma kuulsin, et Liam veel ütles "Okei" ning juba ma olingi all. ,, HARRY, KAS SA OLED VALMIS ?! " karjusin ma Harryle. ,, Ei ! " vastas ta mulle lihtsalt. ,, NO SIIS MINE JA PANE RIIDESSE !!! " karjusin talle. Ta tormas minust mööda, bokserite väel- nii nagu ta ennemgi oli, samal ajal öeldes: ,, Okei, ma panen, aeg lendas lihtsalt nii kiiresti ... ". Ma mõmisesin omaette "Ja-jah" ning läksin elutuppa kus istusid poisid. Ma istusin Niallile järjekordselt sülle. ,, Me palume tõesti vabandust selle asja eest .. " ütles Louis. ,, Ei ole midagi, ma lihtsalt olin natuke väsinud juba sellest ning hakkasin teie peale karjuma- mida ma poleks pidanud tegema ning ma andsin teile andeks, Liam ju käis minu juures " vastasin ma. Louis tõusis püsti, kõndis minu juurde ning edasi oli arusaada mis siit tuleb- SUURSUURSUUUUUUUUR KARUKALLISTUS ! ,, Louis .. Sa .. Mur .. rad .. mu .. luud .. " ütlesin ma talle. ,, Oih, hah, eem, sorry " ütles ta. Ma muigasin sellepeale ning pöörasin Nialli poole. ,, Mis sa ootad ? " küsisin ma. ,, Mida ? " küsis ta segaduses näoga. Oh, ta on lihtsalt niiiiiii armas sellise arusaamatu näoga ! ,, Seda ! " ütlesin talle ning crashisin oma huuled tema vastu. Ta vist ei oodanud seda, sest oli väga üllatunud, kuid läks sellega kaasa. Minu õnneks ei kisanud poisid seekord.
___________________________________________
Tere !! Kuidas see osa meeldis ? Loodan, et meeldis ! Palun kommenteerige ka !!! See tähendab tõsiselt palju mulle !! Aga jamh, happy 20th chapter to me ! : )
COMMENT|VOTE|SHARE
~ Annu xx : )
YOU ARE READING
You & I ➤ niall horan
FanfictionSee lugu räägib ühest tüdrukust nimega Cathy McDell. Ta elab Londonis ning on Directioner. Ta kohtub Nialliga oma hotelli liftis ning Niall armub Cathy-sse. Cathyle on Niall meeldinud terve 1D fännamise aja. Ta on fännanud Nialli algusest peale, sel...