#22 Cheesy Pussymagnet Harry

353 33 2
                                    

Eelmises osas:

Ma saatsin talle kurja pilgu. Ta tõstis käed roolilt õhku. ,, Sorry ! " ütles ta. Siin oli hetkel õnneks sirge tee ning Harry sõitis ka üsna normaalse kiirusega, niiet kraavi poleks ta meid ajanud. ,, Kuule, "Pussymagnet" vaata teed ning hoia roolist ikka kinni ! " hüüdsin talle. ,, "Pussymagnet" ? Really ? Kas sa oled vaadanud neid 'sketch' videosi youtube-st ? " küsis Harry. ,, Võibolla ? " vastasin ma talle, kuid see kõlas pigem küsimusena.

Selles osas:

,, Ma ei öelnud, et mulle see nimi ei meeldi ! Aga see kõlab väga 'cheesy-lt' ! " ütles Haz. ,, No, väga tore, sest ma hakkan sind nii kutsuma ! " ütlesin ma. Pussymagnet ohkas. Ma kihistasin vaikselt naerda. Järgmisena tuli raadiost Katy Perry " This Is How We Do ". ,, OMG !! Ma nii fännan seda laulu !! " kisasin ning laulsin kaasa. ,, Wow, sa oskad juba põhimõttselt räppida ! " ütles Niall. Ma naeratasin. ,, Kas teie arust pole natuke imelik, et Katy on juba 29 kohe varsti 30 juba ning teeb mingisuguse kahtlase video sellele laulule ? " küsisin ma poistelt. ,, No, see on tema otsustada, kuid minu arust on see video üsna kahtlane ka ! " nõustus Pussymagnet, Niall noogutas. ,, See oli Katy Perry " This Is How We Do " ! Järgmisena Pharell Williams ft. Miley Cyrus " Come Get It Bae " ! " ütles raadiojuht. Ma ei osanud laulu sõnasid, kuid ümisesin kaasa. Ka see sai juba väga kiiresti otsa ning järgmisena tuli raadiost " Ugly Heart " G.R.L-i poolt. Ma laulsin ka seda täiest kõrist kaasa. ,, Kuule, kas sa tead kõiki laule mis siit raadiost tulevad ?? " küsis Niall. ,, Põhimõtteliselt " vastasin talle lühidalt. Ning laulsin edasi. ,, Kohal ! " hüüdis Harry eest. ,, Yayyy !! Bella !! " hüüdsin, kuigi teadsin, et ta ei kuule mind. Veel. Ma tormasin autost välja ning jooksin turbo kiirusel Bella ukse ette. Ma võtsin mati alt võtme, keerasin ukse lahti ning jooksin sisse. ,, Bella !!! " karjusin ma täiest kõrist. ,, Mida ?! " karjus ta mulle ülemiselt korruselt. Oma toas. Ma tõmbasin kähku ta tuppa ning leidsin ta riietekapi ees askeldamas ning igasuguseid riideid välja tõmbamas. ,, Mida sa teed ? " küsisin talt samal ajal voodile istudes. ,, Otsin riideid ! " vastas ta. ,, Mul pole midagi selga panna ! " vingus ta. ,, Las ma aitan ! " pakkusin ma talle abi ning hüppasin voodilt püsti. Ma läksin suure riidehunniku juurde mis vedeles tal maas ning sobrasin seal natuke. Ma leidsin talle sealt ameerika lipuga lohvaka särgi ja tumesinised skinny jeans-id. Me kuulsime kuidas poisid naerdes tuppa tulid ning ukse sulgesid. ,, Kas need sobivad ? " küsisin. ,, Jahh ! Cathy sa oled parim, sa oskad alati midagi leida ! " kiljus ta. Ma naeratasin talle. ,, Ma teen sulle kiiresti make up-i ning valin kähku kaunistused ? " pakkusin. ,, Ja ! " vastas ta. Ta pani end riidesse ning me läksime koos meigikapi juurde. ,, Mine istu sa voodile " juhendasin Bellat. ,, Okei " vastas ta vaikselt. Ma mõtlesin talle teha smoke stiilis make up-i, võtsin vajalikud asjad ning istusin talle vasta.

* le 7-10 minutit hiljem *

,, Nii, nüüd valin ma sulle kaunistused ning, siis oled valmis end peeglist vaatama ! " ütlesin Bellale. ,, Kaua teil veel läheb ? " küsis Pussymagnet ise trepist üles trampides. ,, Eiieieieieiei !! Ei tohi tulla ! " kisasime Bellaga ning lükkasime koos ukse kinni ning lukustasime selle. ,, Phew ! " ütlesime Bellaga kooris. ,, Nii, nüüd kaunistuste juurde ! " ütlesin ma. Ma läksin meigikapi juurde, tegin sahtli lahti ning valisin sealt talle paberlennukiga kaelakee ja valged haaknõela kõrvakad. Ma asetasin need ta ette, voodil. Ma aitasin talle kaelakee kaela panna. ,, Kas sa tead, et selle kaelakee kinkis Harry mulle kui ta küsis mind talle tüdrukuks ? " küsis Bel. ,, Awww ! Nii armas ! " ütlesin ma. ,, Jamh " mõmises ta. ,, Kas oled nüüd valmis end peeglist vaatama ? " küsisin. ,, Jaaa ! " vastas ta olles täiega 'excited'. ,, Lähme siis ! " ütlesin talle ning juhatasin teda tema täispikkuses peegli juurde, sest ta silmad olid suletud. ,, 3...2...1... TEE SILMAD LAHTI ! hüüdsin Bellale. ,, ..............

______________________________________

Cliffhanger !! : D

Meeldis ? Vote !! Järgmine osa tuleb ma arvan, et kui saab 10 vote täis !! : ) Loodame, siis, et saab, sest kui ei saa, siis oleks küll kahju : (

~ Annu Xx

You & I ➤ niall horanDove le storie prendono vita. Scoprilo ora