Multi :mira Hayatta iki tür insan vardır, mantık çerçevesini aşamayan,kalbinin sesine kulak asmayan ; ve diğer insan ise kalbini sesinden dinleyen ama bir türlü mantık çerçevesine giremeyen .Berk ise bunların hiçbirisiydi onu anlatmaya kelimeler yetmez onunla ilgili tek birşey söyleyeye bilirim "duygusuz".aslında kalbinin olduğuna şüpheliyim...
Odama geçtiğimde plan kurmaya başladım.hatta akşam bara girmeyi düşünüyordum.demek ben varken eve kız atmak haa,Sen görürsün berk yıldırım kimse beni hafife almaz...
6 saat sonra;
Hala odadan çıkmamıştım ve açlıktan biran ölüceğimi sanıyordum .Elbet birgün aşağı inicektim ama o manzarayla karşılaşmak istemiyordum.en sonunda dayanamadım aşağı inmeye karar verdim amaaan bana ne ondan sonuçta kendi hayatı değilmi istediğini yapabilir ...aşağı indiğimde görünürde ne berk nede o sürtükler vardı.derin bir"ohhhhh"çektim ve mutfağa yöneldim mitfakyafa kimse yoktu.aslında neden bu kadar büyük ev almakta ki amaç ne anlamıyorum .resmen ev ruh gibi,ben aslında küçük ev severdim bu kadar büyük ev değil .o yüzden bu ev benim göz zevkime uymuyordu.amman dila sanki senin fikrini sordu .bu sefer iç seine hak veriyordum bananeki neyse buzdolabına baktığımda yemek bişeler bulma amacıyla gözlerimi gezdirdim sonunda makarna buldum ...
Makarnayı yedikten sonra yatak odasına çıktım. Mirayı aramak için telefonumu aldım işi yoksa akşam bara gitmeyi teklif edecektim.görür o ukala
-alo dila nerdesin meraktan öldüm valla bak ben senin yanındayım.gel polise gidelim ha nedersin?dedi ne kadar konuştu.
-ayyy kız bir soluklan ben iyiyim ayrıca ben istedim burada olmayı neyse ben şey diyecektim
-ay iyi bari. Ney diyecektin ?
-akşam bizim ordaki bara gidelimmi ?
-valla bilmiyorum bir dk anneme sorim.
-".................."
-tamam diloş saat kaçta seni alim
-saat 19.30da bak sakın geç kalma .
-konum at
-tamam bye
-bye
Akşam harika olacaktı parti başlasın huhuEvet nasıl buldunuz yeni bölüm en kısa zamanda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Kocam
ChickLit"seninle evlenmiceğim"dedim ve kollarımı göğsümde bağladım ve gözlerimi kısarak bakmaya başladım,görür O, inatım inattı. "Evleneceksin" dedi ve hızla kolumdan tuttup çekiştirmeye başladı. Gözlerinden alevler saçıyordu,biran ürkmedim değil... Berk i...