2.bölüm

13.9K 342 18
                                    

Elini çektiğinde derin bir nefes aldım . o hala bakıyordu,sanki beni öldürmek istercesine. Buradan sadece gitmek istiyordum .gitmek için ayaklandığımda elbiselerinin nerde olduğunu bilmiyordum acaba neredeydi?Elbiseleimi almak için gözlerimi odada gezddirdim.Sanki içimi okumuş gibi:
_kıyafetlerin dolabın içinde .dedi ona boş bir bakış atıp, dolaba yöneldim kıyafetlerimi aldım.neden kıyafetlerim çıkartılmıştı doğrusu merak ediyordum.Odanın içerisinde ayakta durduğumu fark edip,ofladıktan banyoya yönelicekken:
_Sonuçta karım olacaksın, burda giyin. dedi.Erkek milleti!
_Rüyanda bile göremesin!dedim ve banyo tarafına dönüp gitmek için hareketlendim.Ben ne olduğunu anlamadan,
yanımda bitmişti.Kolumdan tuttu ve sıkmaya başladı,allahım canım açıyordu.
_Canım acıyor.dedim ve sesli bir yutkunuş gerçekleştirdim.
_Amacım bu zaten aptal kız. dedi ve bıraktı,kesin morarmıştı.
Birbirimize nefretle bakarken telefon çaldı.Galiba onund.Bana bakmaya son verip,elini cebine atıp son model telefonunu çıkardı ve kulağına dayadı.
_Ne var lan! Dedi ve karşı tarafı dinledi.KABA...
_...
_ Yarım saate geliyoruz, bir yere ayrılmayın!deyip karşısını dinlemeden kapattı. Saygısız.
_yürü gidiyoruz.Ona anlamayan bakışlarla:
_nereye?
_sanane.dedi ve çıkışa yöneldi
_5 dk ya hazır ol,dışardayım.dedi ve kapıyı çekip çıktı...
Hemen hazırlanıp odadan dışarı çıktım.o beni fak edip yürümeye başladı...
Arabaya yerleştiğimizde,arabayı göz ucuyla süzdüm
_ama benim ailem var.dedim ve cevap binlercesine ona baktım.
_halletim .dedi ve bana bakma gereksinimi bile duymadı.
_nasıl?dedim.braz bek lrdikten sonra
Cevap vermeyeceğini anlamıştım . Peş edip arkama yaslandım ...

Işıklarda durduğumuzda berk in gözleri eteğimin sıyrıldığı yere takıldı.Eteğimi vakit kaybetmeden düzelttim yüzümün pembeleştiğine emindim.
_Karım olduğunda bu kadar açık giyinemiceksin haberi olsun.dedi ben onun karısımı olucaktım,hiç sanmıyorum.
_peki.dedim ve ellerimle oynamaya başladım.
yol boyunca birşey konuşmadık,konuşmaya da niyetimiz yoktu. Sonunda sesizzliği bozmaya karar verdim.Aslında benle neden evlenmek istediğini sora bilirdim tam ağzımı sormak için açtım ki vazgeçtim. Sonuçta cevap vermezdi,Benimde kalbim kırılmazdı.
_söyle. Dedi.
İçimi resmen okumuştu,ama kararsızdım...

Sevilyorsunuzzz!!!

Mafya Kocam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin