Dün gece son anda aklım başıma gelip Berk'i itip küvetten çıkmıştım.Berk sarhoş olduğu için ben onu ittiğimde sırt üstü düşmüştü.Koşar adımlarla odama geçtiğimde,odamın banyosunda havlu bulup kendimi kuruladım ve üstüme kuru pijamalarımı giydim.yatağın ortasına geçip cenin pozisyonu aldım ve düşünmeye başladım.Banyodayken iyiki aklım başıma gelmişti,gelmeseydi off daha ilerisini düşünemiyoum.of allah'ım yardım et.Ben zoraki koca istemiyordum ben aşkla bakan bir koca istiyordum.Neden hep benim başıma geliyodu.bir yandan da Berk odasına geçti mi merak ediyordum.merakıma yenik düşük,yataktan sessizce kalkıp odamın kapısına yöneldim,zaten banyo odamla karşı karşıyaydı.kapımı hafif aralık tutup kafamı o aralıktan uzattım.Banyonun kapısı tamamen açıktı.Banyoda hiçkimse yoktu ama ışık açık kalmıştı.Elektrik boşa gitmesin diye ışığı kapatıp,tekrar odama geçtim.Yatağa geçtiğimde uyumaya çalıştım ve en sonunda uyku beni kollarının asarsına çekti...
Sabah doktor kontrolü için alarm kurmuştum.Gözlerimi zar zor açık, ayağı kalktım birden kalktığım için gözlerim kararmıştı.Gözlerimi kapatıp biraz bekledim.Kendime geldiğime kanıt getirtip,kendime elma almak için mutfağa yöneldim.Mutfakta buzdolabının olduğu yere gidip,buzdolabını açtım ve içinden elma aldım.Tekrar buzdolabını kapattım ve elmayı alıp güzelce musluğa tutup yıkadım.Elmanın temiz olduğunu hissetiğimde yıkamayı bıraktım. Tam odama geri dönücekken,Berk ile karşılaştım.Üstünde sadece havlu vardı.Yutkunduktan sonra vücuduna bakmamaya gayret ederek gözlerimi gözlerime çıkardım.Bana o kadar soğuk bakıyordu ki içimi titredecek türdendi.Gözlerimi kaçırıp koşar adımlarla merdivene yöneldim.Umarım hiçbir şey hatırlamıyordur....Evvvett nasıl buldunuz yazım yalnışım veya noktalama hatam varsa affedin.Iyi okumalar... :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Kocam
ChickLit"seninle evlenmiceğim"dedim ve kollarımı göğsümde bağladım ve gözlerimi kısarak bakmaya başladım,görür O, inatım inattı. "Evleneceksin" dedi ve hızla kolumdan tuttup çekiştirmeye başladı. Gözlerinden alevler saçıyordu,biran ürkmedim değil... Berk i...