11.bölüm

9.2K 198 12
                                    

Herkesin korkuları vardır,kimi karanlıktan,kimi ise yaratık ve benzerlerinden,hep derlerdi, korkularınla baş etmelisin,ama bazen bir korku vardır asla başedemesin.ÖLÜM.4 harften oluşan ama bir insanı hayattan koparan;iki heceden oluşan,ama birçok insanı ağlatan...

Sessizlik her tarafımı elegeçirmişti,ne bir hissiyat nede bir düşünce...Kollarımı,kendime sardım ve karanlık  sokakta,adımlarımı hızlandırdım.Hastaneden çıkınca,bir nebze olsun unutmak için bara gelmiştim.Başaramamıştım.şuan nerde olduğumu umursamadan yürüyordum,zaten en fazla başıma ne gelebilirdiki zaten ölücek idim.
Ayaklarımın daha fazla kaldıramıyacağını anladığımda,boş duvar görüp sırtımı duvara yasladım ve sırtımı duvara sürterek çömeldim,başımı duvara yaslayıp gözlerimi kapadım.Kendi kendime gayri ihtiyar bir gülümseme yolladım.Hayat hep bana sırtını dönmüştü,şans deseniz yanıma bile uğramadı.Ruh hasta bir adamın tutsağı,lanet bir hastalık yüzünden ölebilecek bir kızdım ben.Hakediyorum mu bilemem...
Boş sokakta araba motoru sesi yankılandı.Gözlerimi açmaya tenezzül bile etmedim,yorgunluktan ölüyordum.araba bir süre sonra sesi kesilmişti,araba sesinin yerini adım sesleri yankılandı boş sokakta.
-"lanet olsun her yerde seni aradım!"dedi ve gözlerimi araladım ve dehşet verici bir yüzle karşı karşıya kaldım.tınlamadım.
-"neden aradın?"dedim ve ayağa kalkmaya çalıştım ama sonuç başarısız...
-"Sürtük,daha birde soruyoruyorsun sen benim yakında eşim olacaksın".dedi ve ve beni kucağına almak için eğildi
-"sahte karım"deyip düzeltme yaptım.
-"her ne boksa"deyip beni kucağına alıp arabaya yol aldı...

Evvvett karşınızda yeni bölüm.yorum ve voteleri unutmayın...öpüldünüz😚😚😚

Mafya Kocam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin