Berk şaşırarak bana dönmüştü.Bir eline bir bana bakıyordu.Berk'in elini hâlâ tutuğumu fark edip hemen elimi çektim ve iki adım yana kaydım.Sırf elini tutum diye yanlış anlama olasılığı yüksekti.Ama mazeretim vardı,tablo olayını anlatabilirdim.Anlatmalıydım da.
Koridordan geçip salona girdiğimizde tanımadığım bir yaşlı adam vardı yanında da orta yaşlı kadın.Kadının gözleri bal rengi,saçları kahverengiydi. Bizi farkettiklerinde ikisi de ayağı kalkmıştı.Kadın sıcak gülümsemeyle yanımıza yaklaştı ve Berk'e sarıldı.Ben de vardım burda.Kadının gözü bana bile kaynamamıştı.Anlaşılan kötü kaynana bu olmalıydı.
_'Oğluşum!!!'diyerek kadın Berk'ten ayrıldı.O nasıl sesti allahım.Mira bile bu kadar tiz cırlayamazdı.Kendi sesinin farkında bile değil miydi?
Berk alışmış gibiydi annesinin cırlamasına lâkin yüzünde tek bir mimik bile oynanamaştı.Gözlerimi kadından alıp arka da bize bakan adama çevirdim.O da ben yokmuşum gibi davranıyordu.Bu ailede tek düzgün Berk'in ablası çıkmıştı ya da tek bana iyi davranan.Ona baktığımı görmüştü,yavaşça kafasını bana doğru çevirdi ve sırıttı.Dişleri altındandı.Mafya adamlarına benziyordu..Elindeki bastonuyla bana doğru yürümeye başladı.Nedense gerilmiştim.Yaşlı adamdan gözlerimi alıp Berk'e çevirdim.
_'Anne tanıştırayım,nişanlım Dila'.dedi ve hafifçe belimi tuttu.Kadın gözlerini bana çevirmişti.Sonunda! Sahte olduğu bariz bir gülümseme yollayıp bize arkasını döndü ve tekli koltuğa oturdu.Bizde zaman kaybetmeyip koltuklara yöneldik.Tabiki yanyana oturmadık.Önce Berk'in oturmasını bekledim.Kıl olsun diye oturduğu yerin en uzak bölümüne oturmuştum.Berk gözlerini öfkeyle bana çevirmişti.Sinirlenmişti.Meydan okurcasına bende gözlerimi ona çevirdim.Sinirlendiği umrumda değildi hatta mutlu ediyordu.Birden salonda ses duyuldu hızla kafamı o yöne çevirdim.Berk'te benden farksızdı.Gördüğüm şeyle ağzımın şaşkınlıktan açılmasına mani olamadım.Ama bu...İmkansızdı.Medya da Berk'in ablası.
Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Kocam
ChickLit"seninle evlenmiceğim"dedim ve kollarımı göğsümde bağladım ve gözlerimi kısarak bakmaya başladım,görür O, inatım inattı. "Evleneceksin" dedi ve hızla kolumdan tuttup çekiştirmeye başladı. Gözlerinden alevler saçıyordu,biran ürkmedim değil... Berk i...