14.♡☆

1.3K 80 0
                                    

,,Co se to tu děje? ".
Řekla rozespale
/-------------------------\

,,Vidíš brácho taky jsis našel holku tak mi tady nic vyčítat. Hned co jste se potkali tak jste se dali dohromady. Kdybych ji nenapsal tak byc ti nic neopustila. Prostě každý má nárok na holku ale za to nikdo nemůže že jsem vám zachránil vztah ale teď toho lituji." Jen se zasmál.

Přišel jsem k němu a jednu mu vrazil. On mi to jen oplatil.
,,Nikdo se mi tady nebude plést do mého  vztahu!" Zařval jsem to na něho.

Pohled Annie:

Když se kluci začali hádat tak jsem se snažila Mace uklidnit ale on mě jen odstrčil a já se svalila na zem. Marcus si toho ani nevšímal. Nicol ke mě přiběhla a zvedla mě.
,,Nevěděla jsem že jste spolu ale na tom teď nezáleží musíme ty dva od sebe odtrhnout." Otočila jse se smutným pohledem.

,,No to musíme". Pousmála jsem se.

Snažili jsme se je od sebe odtrhnout ale nepovedlo jse. Napadl mě nápad.

,,Marcusi?! Jestli se nenecháte na pokoji tak já odcházím!" Bylo to sice hnusné ale nechci aby jsi ublížili. Okamžitě se na mě otočil a přiběhl ke mě.
,,Bože můj co se ti stalo?" Řekl zděšeně když viděl moji tvář.

Neodpověděla jsem mu. Jen jsem uviděla jak se zamýšlel.

,,Moc se ti omlouvám já ti ublížit nechtěl,vím jsem hrozný debil ale prosím nebuď na mě naštvaná." Řekl sklesle.

,,Ale já ti nic nevyčítam." Chytla jsem ho za ruku a vedla ho do kuchyně.

Pohled Marcuse:

Annie mě zavedla do kuchyně kde následovně vzala dezinfekci a začala mi dezinfikovat rány.
,,Auuu !" Zakřičel jsem bolestí.

,,Tak jste se neměli prát. Nemusel jsi teď takhle trpět ". Pousmála jse.

          
Když mi vydenzifikovala poslední ránu tak jsem si ji vzal do náruče.

,,Dej mě dolů"! Zakřičila se smíchem.

Nechtěl jsem ani vidět Martinuse tak můj směr mířil k pokoji pro hosty.

Pohled Annie:

Pomalu mě položil na postel a šel zavřít. Přitáhla jsem si ho k sobě a políbila jsem ho. On jen spolupracoval. Ucítila jsem jak mi rukou přejíždí po zádech. Odtáhl jsem já se otočila zády k němu. Protože po dnešku jsem byla maximálně unavená.  Jeho ruku mi přehodil přes pasa přitáhnul jsi mě k sobě. Jak já ho Miluju.

×Takže děkuji moc za všechny ohlasy❤×
×Už se blížíme k 1k přečtení ×
×Už mě vůbec nenapadá co mám ještě napsat💖×
×Takže tohle je poslední kapitola😢×
×Ale nebojte asi budu psát ještě jiné příběhy 😇×
×Jituš×

Little Girl (M&M Fan Fikce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat