Pořád jsem přemýšlela nad pohledem Mace když jsem mu řekla že ,,Nikdy neříkej navždy protože vždycky všechno má svůj konec".
Takový pohled jsem nikde neviděla.
Teď lituji že jsem něco takového vůbec vypustila z pusy. Bojím se jestli jsem mu nějak ublížila.Nemohla jsem vůbec usnout, převalovala jsem ze strany na stranu.
Najednou jse mi rozsvítí mobil.
Ahoj Annie.
Nechtěla by jsi se zítra přijít podívat na zápas na stadion?
Omlouvám se kdybych tě probudil.
Mac.Fakt mi sám od sebe napsal Marcus Gunnarsen?! Myslela že asi omdlím.
Ahoj Maci.
Chtěla bych moc ale nevím kde to je. Prostě nováček.
A ne neboj nevzbudil jsi mě já nemůžu usnout.Odepsala jsem mu a nic nenapsal jen si to zobrazil.
Pohled Marcuse
Nemohl jsem usnout. Pořád mi v hlavě ležela věta co řekla Annie. ,,Nikdy neříkej navždy protože vždycky všechno má svůj konec".
Nemohl jsem usnout.Uslyšel jsem z druhé strany pokoje.
Zítra máme zápas měl by jsis odpočinout.
Řekl Martinus který už odložil svůj mobil a chystal se na spaní.To vím.
Popadl jsem mobil a vjel na messenger.
Annie Walkerová
Chtěl jsem ji odepsat.
V okamžiku když jse mi objevila klávesnice mi můj mobil vzal Tinus.
Co to děláš?!! Nemáš právo mi brát mobil!
Zakřičel jsem naštvaně.To sice ano ale máme zápas a Musíš se pořádně vyspat!
Z mého pohledu.
Co když se na mě naštval?
Co když už nemá o mě zájem?Ucítila jsem slzy na tvářích. Tohle jse mi ještě k vůli klukovi nestalo.
Bála jsem že jsem zase něco pokazila.
Vůbec jsem nemohla usnout. A ani se mi to nepovedlo. Usla jsem až v 6:00.
Neměla jsem vůbec ponětí o času.Z pohledu Marcuse
Kde je?!
Bez tak přijít nechtěla. Možná je naštvaná já nevím.
Sklopil jsem hlavu. Měl jsem co dělat aby ta nějaká slza neutekla.Pojďte! Jdeme hrát!
Vyhodil nás ze šatny trenér.
Vyšli jsme a můj pohled hned padal na tribuny. Ale nebyla tam.Pohled Annie:
Ani nevím jak se mi povedlo vstát.
Hned jsem hmátla po mobilu.10:00
,,To je tolik. "
Rychle jsem z postele vylezla. A hned jsem sáhla po prvním oblečením které bylo v kufru. Ani nevím co jsem si vzala.
V tom spěchu jsem ucítila že jsem na zemi. Cítila jsem bolest. V koupelně bylo mokro. A já tam musela vyběhnout. ,,Bože já jsem taková kráva. Zase nic nestíhám. "
Ani nevím jak ale zvedla jsem se.Hned předemnou stálo zrcadlo. Popadla jsem řasenku. Nějak se nemaluji ale tohle je výjimka.Vyběhla jsem z domů.
Vůbec jsem nevěděla kde mám jít.
Vzpomněla jsem si že mi to? Marcus ukazoval. Šla jsem tou cestou jak jsme šli včera. Zaslechla jsem.,,Domácí prohrávají 1:0."
Rozběhla jsem se tím směrem. Objevila jsem se na stadioně.
Dívala jsem se jak hrají a přitom hledala Marcuse.
V tom okamžiku se setkali krásné hnědé oči s mými.
Marcusův výraz jsem ještě neviděla. Byl zklamaný. Ale v tom okamžiku kdy jse naše oči setkali tak jako by jse mu vykouzlil úsměv na tváři. Rozběhl jse přímo proti balónu. Začal kličkovat.
Ozvalo se:
Domácí dali gól!Vyskočila polovina tribuny a začala křičet ,,Do toho"!!!
Nějak jsem se mezi ně zapojila a začala křičet.
Zase se ozvalo:
,,Pro domácí je to 2:1"Trofors vyhrálo!
Ozvalo se z rozhlasu.Začali rozdávat medaile.
Zahlédla jsem novou trenérkou. Musím ji poznat. Hned jsem šla jejím směrem.
Ona hned na mě :
Ty jsi ta Annie Walkerová že?
Mohla by jsi mi ukázat co vše umíš? Hned Tady!Odpověděla jsem ji:
Dobrý den!
Ano jsem Annie. Mohla ale teď a tady?! Zvedla jsem obočí.No jasné! Už je volná plocha. Sice tam jsou fanoušci ale nesmíš se stydět. Jsi úžasná že máš titul nejlepší gymnastky z Norska.
Vyběhla nahoru a něco tam řekla!
Teď jse nám navíc předvede gymnastka. Obhajuje titul
,,Nejlepší gymnastka z Norska ".Pustila hudbu a já měla začít.
Rozběhla jsem se a šla na to.
Na chvíli jsem se zastavila a můj pohled spadl na Mace a Tinuse. Mac byl jak opatřený. A Tinus šeptal Macovi něco. Uslyšela jsem jen jejich smích. Bylo mi na nic. Beztak si říkají něco o mě.
Dokončila jsem. Lide si stouply a začali tleskat. Nikdy jsem tohle nezažila.
Nevím co mě popadlo. Ale ucítila jsem na svých tvářích slzy.
,,Děkuji moc! Zakřičela jsem a odešla.×Tak je tady další kapitolka×💞
×Omlouvám se za chyby×❤
Vaše Jituš 💞💞💟
ČTEŠ
Little Girl (M&M Fan Fikce)
FanficDokončeno ~předem omlouvám se za chyby ale když jsem to psala taak mi bylo nějak 11 tak nějak 🤨. Díky za pochopení 💕 Doufám že se bude líbit 💘