10.💘

1.4K 93 8
                                    

|Vytrhla jsem se odběhla  domů. |
--------------------------------------------------      

Svalila jsem se do postele. Nešlo mi zastavit ten pláč. Byl ze zoufalství. Nevěděla jsem co dělat. Komu mám věřit. Každý říkal něco jiného. Jak se mám rozhodnout miluju oba.            

Celý podvečer a večer jsem se dívala jen do stropu. Je docela zajímavý. Chuť k jídlu mě přešla. A kdybych měla žízeň tak moje slzy to vše zachrání, takže žízní neumřu.
Bylo kolem 2:00 hodin ráno.
Z předsíně bylo slyšet zvonění našeho zvonku. Chtěla jsem se na to vykašlat a zůstat v posteli ale existují případy kde chtějí pomoct. Sešla jsem schody a rozhodla se otevřít.

Před dveřmi se objevil Marcus. Chtěla jsem zabouchnout dveře ale on je chytl a zpadl na kolena.

,,Prosím, odpusť mi. Prosím. Já jsem sní nic neměl. Nikdy jsme spolu nebyli. A ani ji nechci. Odmítl jsem ji. Ale ona to nepochopila všem říkala že spolu jsme. Ale není to pravda. Brácha mi to tenkrát řekl že mu kamarád napsal že mu ta kráva řekla že jsme spolu. Tenkrát se semnou nebavil bylo to stejné jak stebou. Chci ti to vysvětlit. Můžu tady zůstát prosím?
Byl na kolenách a brečel.

Ano můžeš tady zůstat. Protočila panenkami a odešla jsem mu pro peřiny.

Děkuji moc. Nekonečně ti děkuji.
Řekl.

Tady máš. Budeš ležet na gauči. Odřekla jsem a šla do pokoje.

Dobrou noc. Řekl tichým hláskem.

Lehla jsem si a otevřela mobil. Proč mi píše Martinus?

Ahoj Annie.
Promiň jestli jsem tě vzbudil.
Ale odpust bráchovi. On za nic nemůže. Je mi ho líto. Byl zničený. Bojím se že jsi něco udělá. Možná je to blbé ale chci se zastat bráchi. Taky by jses zastala bráchy. Ta kráva Stephanie řekla každému že jsou spolu. Jelikož jsi ji asi potkala tak poznáš že je pěkný rozmazlený fracek který musí vše mít. Když to nemá tak toho dotyčného pomlouvá a říká o něm hnusně věci které nejsou pravda. Prosím on fakt za nic nemůže. Ale ty jsis taky vybrala krásného kluka. Takového debila jsem ještě neviděl. Střídá holky jednu za druhou. Prostě děvkař. Vždycky si z nějakou holkou začne a odkopne ji jako každou.
Martinus.

Stekla mi slza po tváři. Odložila jsem mobil a moje tělo spadlo to postele.
,,Kdo má pravdu? Co mám dělat? Koho si mám vybrat? ". Stékali mi slzy po tváří. Lehla jsem na bok.

Mohl bych si prosím lehnout za tebou? Ozvalo se ze dveří. Ten hlas jsem poznala. ,,Marcus".

Můj pohled spadl na ubrečeného Marcuse.

Jo klidně pojď ale zkoušet nic nebudeš jasné? Pousmála jsem se.

Jen kývl hlavou a radostně přicupital.
Odsunula jsem se aby měl místo.

Děkuji moc. Přitáhnul jsi mě do velkého objetí.

Já fakt za nic nemůžu. Prosím nebuď na mě naštvaná. Řekl zklamaně.

A kdo říkal že jsem naštvaná? Pousmála jsem se.

Jsi ta nejlepší holka kterou jsem mohl poznat. Řekl radostně.

Nic jsem už neodpověděla.
Spalo se krásně v jeho objetí.

×Dneska kratší kapitolka×
×Doufám že se vám líbí×
×Děkuji za ohlasy. Za každý ohlas moc děkuji ×
×Jituš×

Little Girl (M&M Fan Fikce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat