Procházela jsem se parkem. Chtěla jsem ho mít u sebe. Jeho objetí bylo to nejhezčí na světě. Vím že si nechci umývat čelo. Nedokazala jsem uvěřit že mi dal pusu na čelo.
Dívala jsem se do země. Najednou někdo do mě narazil.,,Promiň moc se ti omlouvám ".
A podal mi ruku. Teda ona mi podala ruku.Jo v pohodě.
Odpověděla jsem ji.Ty jsi ta nová ne? Ta gymnastka.
Podívala jse na mě udiveně.Ano.
Odpověděla jsem ji neutrálním výrazem.Ještě abych se ti představila. Jmenuji se Nicol. Řekla mi.
Jo já jse jmenuji Annie. Nebylo mi do smíchu. A házet falešné úsměvy taky ne.
Jsi strašně smutná. Stalo se něco?
Jinak ty jse bavíš s těmi dvojčaty? A protočila panenkami.Ne nic.
No asi ano. Proč tvůj výraz.
Nechápala jsem její výraz.Taky jsem se nimi ze začátku bavila. Odjeli do Německa na koncert. Přijeli a byla jsem pro ně neviditelná. Tak to je s nimi pořád. Řeknu ti to tak. Buď si někoho najdou nebo zamilují se.
A ještě nechtěla by jsi zajít zítra ven.
Podala mi papírek a napsala mi jméno pod kterým je na Facebooku.Počkej jak to myslíš? Jo přidám si tě až budu doma.
Nepochopila jsem to. Že by byli takový.Zítra ti to řeknu. A nezapomeň mi poslat žádost. Pousmála se a odběhla.
Ahoj.
Zakřičela jsem na ní. A šla jsem pomalým krokem domů.
Najednou jsem ucítila jak se něčí ruky obmotávají kolem mého pasu.
Nehorázně jsem se lekla a vyvlekla jsem se a otočila jsem se.Předemnou stál kluk s krásnými blonďatými vlasy a hnědými oči.
Okamžitě jsem věděla že to je Mac.Hned jsem si ho přitáhla k sobě a nejvíce jsem ho objala.
,,Annie tohle bych od tebe nečekal".Pousmál se.
Tohle mi bude nejvíce chybět. A stiskl mě ještě víc než já jeho.„A co tu děláš? Je večer a ty by jsi měl jít spát když zítra odlétáš ne? "
Řekla jsem mu.,,A co tu děláš ty? Princezna by jse měla vyspat a ne do noci bloudit po parku."Do řekl ale já mu už neodpovídala.
Nevím jak jsme tam dlouho stáli v takovém krásném objetí.
To ticho najednou přerušil Mac.
A neprojdeme se?
Zeptal se s úsměvem když se odtáhl.Jenom jsem kývla hlavou.
Ucítila jsem jak jsi Mac obmotal jeho dlaň s mou.
Bylo mi krásně ale pořád v hlavě mi leželi věty co mi Nicol řekla.
Byla už úplná tma a mě začala být zima.
Nevím jak ale začala jsem se třást.
To však zpozoroval Mac. Pustil mou ruku. Sundával jsi mikinu. Zastavil mě a přehodil jeho mikinu přes záda. Ale já jsi ji ze sebe sundala a podávala ji Marcusovi.Nedávej mi to tobě je zima na mě nějak nezáleží.
Odřekla jsem.Ne mě zima není. Protože jsem Tady stebou. A ty mě hřeješ. Hlavně u srdce.
To byla ta nejhezčí věta co mi někdo vůbec řekl. Rozbrečela jsem se jak malé dítě.
To jsem tě nějak dojal nebo co? Pousmál se a setřel mi slzy.
Už jsme stáli u mého domů.
Budu muset jít. A sklopila jsem hlavu.
Budeš mi strašně moc chybět Annie.
Zvedl mi hlavu a dívala jsem se mu do očí. Jsou fakt nádherné. Byli jako diamanty.
Ucítila jsem jeho rty. Nechápu jak se to mohlo stát. O mě vážně políbil. Má tak jemné rty. Na tenhle okamžik nezapomenu.
Nevadilo ti to? Zeptal se nejistě.
Ne? Pousmála jsem se.
Budu už muset jít Annie.
Budeš mi chybět.
A ucítila jsem jemný polibek do vlasů.Ahoj.
Naposledy jsme se objali a on odešel.×Tááák... Nová kapitola je tu×💞
×Dneska to vyvrcholilo až tak no.. 😱💞×
ČTEŠ
Little Girl (M&M Fan Fikce)
FanfictionDokončeno ~předem omlouvám se za chyby ale když jsem to psala taak mi bylo nějak 11 tak nějak 🤨. Díky za pochopení 💕 Doufám že se bude líbit 💘