Roztahovala jsem po celém gauči. Protože táta s Patrikem jeli na soustředění které trvá týden. Odjeli v pátek a v sobotu přijedou.
No a důvod proč jsem se tak roztahovala? Když je tu Patrik a taťka tak se na ten gauč ani nevlezu.
Miluju komedie. Bylo kolem dvanácté a uslyšet v téhle hodině zvonek bylo divné. A co se nestane? Někdo zazvonil. Jelikož jsem strašný strašpytel tak mi hned do ruky padl smeták. Ano smeták😂.
Ze strachu jsem začala pomalu odemykat. Odemkla jsem a v té rychlosti když jsem otevřela jsem napřáhla smeták.Ahoj princezno? Ve dveřích stál Ashton který jse jen nechápavě usmál.
Ahoj zlato. Odhodila jsem smeták a objala jsem.
Odtáhla jsem se a políbila jsem ho.
Co tu děláš? Nechápavě jsem se podívala.
No prosil jsem rodiče a dovolili mi to až teď že tady můžu přespat. V jeho očích byli jiskříčky.
To je dobrý ne? Podívala jsem se na něj s úsměvem.
Je a moc. A nepodíváme se na něco? Ukázala jsem mu směr gauč.
Máš ráda horory? Můžeme se podívat třeba na v zajetí démonů.
Otázal jse mě.Nezní to špatně. Zapl by jsi to?
Mezitím jsem odběhla do kuchyně udělat popcorn.Pro moji princeznu cokoliv. Usmál jse.
Dodělala jsem popcorn a šla jsem se posadit vedle Ashe.
Můj oblíbený, sýr. Ten úplně miluju. Otočil se na mě když si komicky naplnil pusu popcornem.
Taky ho miluju. Chtěla jsem si vzít ale Ash to stihl dříve. Přitáhnul jsi mě k sobě a pomalu mi dával do pusy popcorn.
Pohled Ashe:
Film byl skoro u konce. Začal jsem slyšet jak Annie spokojeně oddychuje. Usnula. Vypl jsem televizi a vzal jsem si ji do náruče. Vyšel jsem schody a zamířil k ní do pokoje. Položil jsem ji a přikryl. Mezitím jsem si vysleknul tričko protože jse mi špatně spí v triku. Lehl jsem si k ní. Chtěl jsem si jí přitáhnout ale ona mě předběhla. Přitulila jse ke mě jak malinké dítě. No nemůže za to že je hrozně malá na svůj věk. Ale to jsem neřešil protože je více roztomilejší. Čím menší tím roztomilejší. Musel jsem si ji vyfotit ať mám na ní další památku. Odložil jsem mobil na stolek a usnul.×××
Ucítil jsem jak si Annie hraje s vlasy které mi přes noc spadli do obličeje.Dobré ráno zlato. Pousmála se.
Dobré ráno princezno. Přitáhl jsem si ji k sobě a objal co to nejvíce šlo.
Jdu nachystat snídani. Odtáhla jse a šla do kuchyně.
Mezitím z nočního stolku jsem popadl mobil a začal přijíždět sociální sítě.
Ucítil jsem vůni palačinek. Nedal jsem si říct a šel dolů.
Pohled Annie:
Snažila jsem se udělat palačinky protože moje vaření je k ničemu.
Ucítila jsem jak se Ashtonovi ruky obmotávají kolem mého pasu.Voní to krásně. Šibalsky se usmál.
Doufám že to bude i chutnat dobře. Zasmála jsem se.
Od tebe je vždycky všechno dobré a sladké. Odřekl.
Už jsem mu neodpovídala. Sedl si ke stolu a já donesla palačinky a jedli jsme.
Nepůjdeme ven? Otázal se s úsměvem.
Dobrý nápad. A kdy vyjdeme? Podívala jsem se do jeho krásných očí. Úplně se v nich ztrácím.
Teď? Zasmál se.
Když počkáš než se připravím? Zasmáli jsme se a já odběhla nahoru.
Už jsem! Zakřičela jsem na něho.
Nahrnul se ke dveřím a řekl : Zase ti to sluší Annie.
Děkuji. A kde půjdeme? Odřekla jsem.
Mohli by jsme se zase projít do parku.
Pousmál se a v jeho očích byli vidět jiskřičky.Jen jsem přikývla hlavou. Celou cestu jsme si povídali o všem možném.
Počkat co? Na jedné z laviček seděl nějaký blonďák. Nedokázala jsem ho poznat z dálky.Pohled Marcuse.
Musel jsem si vyčistit hlavu. Šel jsem do parku a sedl si na jednu z laviček. Mrzelo mě to že mě nechce. Držel jsem před sebou fotku na které jsem s Annie. Bolelo mě u srdce. Můj pohled spadl na nějakou zamilovanou dvojici. Slušelo jim to.
Ale vím že ty dva odněkud znám.
Přicházejí ke mě blíže a blíže.
Šla tam Annie s Ashtonem. Neudržel jsem nervy. Přiběhl jsem k nim a začal na Ashtona řvát.Pohled Annie:
Přibližovali jsme se pomalu k lavičce. Začala jsem mít divný pocit. Ten blonďák si stoupl a přiběhl k nám. Byl to Marcus. Hned po Ashtonovi vystartoval.
Co si myslíš že děláš? Šlo na Marcusovi vidět zlost a zklamání.
Představ si že jse tady procházím. A jsi pěkný hajzl. Co si ji udělal. Ta holka si zaslouží někoho jiného než tebe. A Marcusovi do tváře přiletěla pěst.
Já nevím kdo tady vypráví lži. Kdo říkal že chodím ze Stephanie? S takovou krávou? A Ashtonovi přiletěla pěst.
Začali jse rvát. Snažila jsem se je od sebe odtáhnout ale nešlo to.
Musela jsem zvýšit hlas aby mě aspoň jeden poslechl a nechal.Stop!! Já jsem se sem nenastěhovala aby se kvůli mě tady rvali kluci. Přijela jsem abych začala nový život. Ale jak vidím tak mi to neusnadňujete. Spíše to zhoršujete. Ucítila jsem na svém obličeji slzy. Ashton jsi mě chtěl přitáhnout. Vytrhla jsem se odběhla domů.
×Awujte 💞×
×Dneska jsem to zkomplikovala ♡×
×Doufám že se líbí×
×Jituš×
ČTEŠ
Little Girl (M&M Fan Fikce)
Fiksi PenggemarDokončeno ~předem omlouvám se za chyby ale když jsem to psala taak mi bylo nějak 11 tak nějak 🤨. Díky za pochopení 💕 Doufám že se bude líbit 💘