2.

179 16 3
                                    

Augusztus közepe van. Igen, lassan vége a nyárnak.
Oh, igen Clare. Hogy mi van vele? Engem is érdekelne. Az elején minden jól indult, majd egyszerűen eltűnt. Mindenhol próbáltam elérni. Sok sikertelen próbálkozás után pedig feladtam. Most pedig éppen a kávézóba tartok, ahol dolgozom. Belépek az ajtón és az öltöző felé veszem az irányt. Miután sikeresen átöltöztem a pult mögé léptem. Egy szomorú mosollyal végig néztem az asztaloknál ülő társaságokon. Olyan vidámak voltak. Viszont köztük feltűnt egy lány aki a fejét lehajtva magányosan üldögélt és az előtte lévő poharat nézegette. Ismerősnek tűnt. Nem volt sok időm ezen gondolkozni, mert új emberek léptek be az ajtón.  

A munkaidőm lassan lejár, az a lány pedig még mindig ott ül és kitartóan bámulja az asztalon lévő üdítőt. Mivel rajta kívűl nem volt más vendég úgy döntöttem odamegyek hozzá. Az asztalhoz sétáltam és megszólítottam.
-Szia-köszöntem neki mosolyogva. Ő pedig továbbra is csendben ült. Pár perc után kezdtem kínosnak érezni és már sétáltam volna el, amikor felemelte a fejét és rám emelte a tekintetét.
-Szia
Nem tudtam megszólalni. Ő volt az. Clare.
-Te hogy kerülsz ide?-kérdeztem meglepetten.
-Én..egyszer mesélted hogy itt dolgozol, én pedig úgy gondoltam..
-Örülök, hogy itt vagy-szakítottam félbe mosolyogva. -Lassan lejár a műszakom, lenne kedved eljönni velem sétálni?
-Persze!-mondta lelkesen.

Egy órával később már a part egyik elhagyatott részén sétáltunk és szinte a semmiről beszélgettünk. Clare egyszer csak megtorpant mellettem.
-Mi a baj?-kérdeztem.
-El szeretnék mondani valamit.
-Mit?
-Hát öhm..felejtsük el inkább-mosolygott rám szomorúan.
-Kérlek, tudod hogy nekem bármit elmondhatsz.
Rám nézett majd közelebb lépett és szorosan átölelt.
-Köszönöm-suttogta a fülembe.
Már pár perce ölelhettük egymást, mikor megszólalt a telefonja. Bocsánat kérően rám pillantott majd felvette a telefont. Nem hallottam mit mondott, mivel tőlem pár méterre telefonált. Viszont idegesnek tűnt. Aggódóan bámultam a lányt, aki a hívást megszakítva sétált vissza hozzám.
-Zora mennem kell.
-Minden rendben?-kérdeztem aggódva.
-Persze-válaszolta mosolyogva. Erőltetett mosoly volt. -Majd írok.
Ezután megölelt és elköszönt. Az egyre távolodó alakját nézve ürességet éreztem magamban. Szinte már most hiányzik. De ő csak egy barát. Ezt nem ronthatom el az érzelmeimmel.

Lassan én is haza fele indultam. Nyugodtan sétáltam az utcákon. Akkor még nem tudtam mi vár rám..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 14, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

When I met youWhere stories live. Discover now