Cap 1

23 2 0
                                    

Direct din Canada, cele doua tinere au zburat, prima era imbracata intr-un tricou negru simplu si niste pantaloni tot negrii cu o bluga neagra in cap incaltata cu niste botine negre, efectiv era acoperita cu negru. Cealalta fata purta o rochie alba cu inca ceva auriu pe ea, nu-mi dadeam seama ce, ea purta in cap o palarie din paie pentru a se apara de soarele puternic.
Ambele carau un chioztan, pardon un rucsac mare in spate, precis planuiesc sa fuga de acasa intr-o calatorie. Prima fata avea ochii albastri, mari si frumosi *woww*, ea are parul lins si luuung pana la fund, de culoare blonda. Cea de a doua fata avea parul la fel de lung bine putin de tot mai scurt cam cu 4 cm mai scurt si era putin indulat, ea e o fata cu parul maro inchis, ea avea ochii caprui, prin care se reflecta o stalucire putarnica.
   Puf...au capul meu ma doare ce se intampla, dintr-o data ma vad pe jos in iarba, pfu, o nu am cazut din copac si cred ca fetele m-au vazut, trebuie sa-mi ascund repede binoclul altfe o sa creada ca leam urmarit.
Am sa vorbesc cu ele sa vad ce fac:
Eu: buna, cum va numiti si unde mergeti ?
???: nu e treaba ta baiete!
Raspunse fata complet imbracata in negru iar cealalta o aproba printr-un da.
Eu: dar cum va numiti?
???: nu avem voie sa iti spunem numele nostru.
Raspunse dinou fata cu negru. Iar dinou cealalta o aproba afirmativ.
Eu: ok 😃

Am vazut ca fetele au ceva foarte important de facut si foarte misterios, iar eu pentru asta sunt facut pentru mistere.
Mam decis sa-mi chem cel mai bun prieten pe nume Kristof, care da era si singurul meu prieten, penru ca ceilalti baieti ma considerau un ciudat, jignindu-ma toti mereu, punandu-mi porecle de toate felurile, si toate astea doar pentru ca ma catar in copaci si stau cu binoclul mereu in ochi, si ca o veverita ce sunt urmaresc din copaci pe toata lumea, unii oameni ma-u zarit si sau sperit altii chiar sau inervat spunandu mi ca cheama politia. Sau spus multe barfe despre mine, cum ca uneori sunt ca o fantoma la care nu se astepta nimeni sa o vada, nu spun nimic, sunt foarte silentios de firea mea.
Singurul om de pe pamant care ma inteles a fost Kristof. Eu si el formam o echipa buna si suntem de nedespartit, cu el am rezolvat multe impreuna si sunt sigur ca acum va vrea sa vina cu mine in a vedea ce pun la cale fetele astea misterioase.

Buna, acesta a fost primul capitol, daca sunteti curiosi ce se va intampla mai departe. Nu uitati sa votati, si sa puneti un comentariu cu NEXT.
Bay, ne vedem data viitoare cu un alt capitol !
😋😋😋

Kira si MarlyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum