Capitolul 8.

7 2 0
                                    

Marly pov:

Ceasul de pe noptiera incepe sa sune eu imi deschid ochii, arunc o privire la el si vad ca pe el scrie ora 9:55 izbutesc sa ma ridic arunc o privire in camera, patul lui Kira e gol, eu ma ridic si ma schimb de pijamale intr-o rochita frumoasa de culoare gri, singurul cadou pe care l-am primit vreodata din partea mamei, pardon fostei mame acum nu mai am nici tata nici mama.

Ma duc spre baie ma spal pe dinti, imi impletesc parul in doua cozi si ma duc jos in salon unde le vad pe Kira si Zuri razand si povestind.

Eu: hei Kira vad ca ti-ai facut o prietena noua !
Kira: da ne itelegem foarte bine nu-i asa Zuri !
Zuri: categoric !

Eu ma simt putin cam prea exclusa de Zuri, si observ ca ea nu ma place. Poate ca ea se intelege mai bine cu Kira deoarece ea e aproape  la fel de inalta ca si ea iar eu sunt mai scunda de cat Kira oare are vreo problema cu fetele inguste. In fine incerc sa ma obisnuiesc cu ea.

Ma duc la bucatarie si imi fac niste ochiuri gustoase,    pentru micul de jun 🍳 .

Dupa ma duc afara ma indrept spre Change, in curte vad un om de vreo 20 de ani, ceva de genul care incearca sa construiasca ceva, de plictiseala il intreb.

Eu: buna, ce construiti acolo ?
El: buna construiesc o cusca pentru cainele-lup pe care il ti tu acum in brate (spune el cu un zambet cuceritor pe fata)
Eu: va pot ajuta ! Daca doriti ?
El: stai linistita, nu e mare lucru ma descurc si singur.
Eu: si dumneavoastra cu asta va ocupati ? Sau...?
El: nu chiar, aproape, de fapt eu ma ocup cu asta doar de anul trecut cand aveam 18 ani, am terminat liceul si nu m-am dus mai departe la facultate asa ca mi-am cautat de lucru si am vazut ca ma pricep destul de bine la construit custi, la inceput construiam custi de pasari, foarte dragute, iar cu timpul am ajuns sa fac custi de caini. Imediat am sa ajung sa fac custi de dragoni ! (Spuse el razand, oh mai e si glumet 😂)
Eu: o, foarte tare ! Cu meseria asta castigi bine !
El: asa e ! Sunt foarte multumit de mine.
Eu: asta e bine.
El: auzi cum il cheama pe lupul tau ?
Eu: Change ! De ce ?
El: am sa ii pun numele pe cusca, o sa vezi mai tarziu cand va fi gata, crede-ma o sa-ti placa la sfarsit.

Eu astept o zi intreaga sa vad cusca la sfarsit da cusca arata superb cu numele lui Change scris pe o tablita din lemn cu litere din lemn pictate toate in negru, baiatul asta sa chinuit mult, dar a meritat, chiar se pricepe, din pacate baiatul plecase fara sa mai apuc sa ii spun pa, la revedere sau ceva de genu.

E la ora 20 si de abia atunci imi vine in minte sa vad odata ce e in subsol, cand deschid usa e intuneric incerc sa vad unde e becul cand am pus mana pe intrerupator si am apris becul, jos de aflau niste scari pe care cobor apoi mai trebuie sa deschid o usa si mai trebuie sa aprind un alt bec, cad aprind becul se deschid mai multe becuri si apoi vad un loc mare mai mare de cat credeam ca ar trebuii sa fie, eu raman flatata cand vad ce e acolo, trei piscini una foarte larga 4 metri lungime si 3 metri latime, una mai putin larga de fapt acea piscina era rotunda dar in forma x era de 3 metri lungime fiecare dreapta (ca autor, scuzati-ma intervin in povestire exact cand nu trebuie, dar am sa va anunt ceva, nu sunt prea buna la geometrie, deci daca nu intelegeti ce am scris mai sus, va rog intelegeti-ma, daca am scris ca un copil 11 ani, da mno cum am mai spus nu stiu prea bine geometrie, ca romana 😂 sa continuam povestea) si una mai putin larga doar de doi metri lungine si 1,50 metrti latime, ce iti trebuie mai mult daca aici te mai poti si relaxa.

Ies din subsol, unde le surprind pe Kira si Zuri uitandu-se la mine mirate.

Eu: ce este ?
Kira&Zuri: ai vazut ce e la subsol ?
Eu: da, ce aveti vreo problema ?
Kira: sigur ca nu, eu, uite imi pare rau ca nu ti-am spus ce e la subsol, te rog ! Nu te supara pe mine !
Eu: nu, dar tu stieai deja ?
Zuri: stia de ieri asta, si chiar ieri noi ne-am distrat de minune la subsol !
Eu: Kira 😮 e adevarat 😖 de ce ai facut asta, credeam ca inca mai suntem prietene, tu nici odata nu ai facut asta, nici odata nu m-ai tradat asa.
Kira: uite recunosc ca a fost o mare greseala din partea mea, dar promit ca nu se va mai repeta, te rog iarta-ma 😳
Eu: Bine te iert, dar sa nu mai faci asta nici odata, ok !
Zuri: Hai ca nu iesti tu sefa ei, esti tu mai mare de cat ea, dar asta nu inseamna ca tu pui stapanire, ai inteles, acum eu sunt cea mai mare, deci tu de mine vei asculta, ai inteles pitico.

Eu ma supar extrem de mult asa ca ies repede din casa si fuc, in spatele casii unde se afla ferma domnului Wiliams. Ferma lui e foarte mare, contine, pasari cum ar fi gaini, cocosi, pauni, rate, struti, porumbei si cam atat, apoi urmeaza porcii, care sunt in jur de 20 si sunt de toate felurile, apoi urmeaza caii care sunt in jur de 10.

Casa asta e ca un micut rai pentru mine unde pot respira aier curat, si unde sunt peisaje de vis, padurui cat vezi cu ochiul muntii inalti si stancosi dealuri, campii largii lacuri cristaline, unde inoata ratele de la ferma lui Jake si cele salbatice, imaginile sunt de vis nu as putea sa mai plec de aici, imi place nu se compara ca in oras.

Ma intind pe iarba pufoasa si ma uit pe cerul mare care pare sa nu se mai termine, cum stau asa si incep sa adorm niste glasuri ma fac sa tresar.

Jake: iti place aici ?
Eu ma uit la persoana si vad ca e fermierul Jake.
Eu: da imi place !
Jake: ma bucur, dar sora ta unde e .
Eu: a ea e cu Zuri, fica dumneavoastra.
Jake: dar tu de ce esti singura, de ce nu stai cu ele ?
Eu: mie imi place mai bine sa sau singura, sa admir frumoasele peisaje.
Jake: prea bine, dar sa sti ca se insereaza, ar trebui sa vi acasa, doar nu vrei sa te prinda intunericul si sa nu mai vezi nimic.
Eu: stati linistit, stiu sa am grija de mine.

Jake nu mai spune nimic, si pleaca.

Kira pov:

Sunt foarte trista pentru Marly, nici odata nu am mai dezamagit-o asa.

Eu: Zuri, ce ai cu Kira ?
Zuri: pai in primul rand, e pitica, comportamenul ei e deprimant si e nu stiu "uratica" 😕.
Eu: poate ca esti geloasa pe ea !
Zuri: eu ! Geloasa ! Pe ea ! Nici vorba, ea ar trebui sa fie geloasa pe mine. Dar acum nu conteaza.
Eu: sper ca intr-o zi sa va intelegeti !
Zuri: Hei vreau sa sti ca maine mi-am invitat prietenele la mine, ca sa faca cunostinta cu tine.
Eu: o, asta e super, toate prietenele !
Zuri: nu chiar toate, doar pe cele mai bune, care nu locuiesc departe, sunt tot din Alberta locuiesc in orasul Red Deer, hei dar tu inainte unde locuiai pentru ca am uitat !
Eu: imposibil sa uiti ca eu vin din Edmonton.
Zuri: a da 😂.

Ok.....va urma..........💙

Kira si MarlyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum