Kira pov:
Cand am ajuns acasa eu si cu Zuri, tatal lui Zuri o astepta sa ne spuna o veste...
Jake: Buna fetelor, fiind inceput de vacanta, voi va veti distra la maxim...nu de mult ati fost intr-o micuta tabara dar acum peste trei zile veti merge intr-o alta tabara mai mare care se afla nu departe cam la vreo 22 de km departare de casa noastra. Eu fiind directorul taberei vom merge toata familia...
Eu saream in sus de fericire lafel si Zuri. M-am dus repede in camera mea unde era Marly citind o carte stand in pat doar cu costumul de baie pe ea, cred ca nu de mult a iesit din piscina.
Eu: Hei...Marly...nu te-am mai vazut de mult !
Marly: A !!! Mai speriat...
Eu: Scuze 😂
Marly vine la mine si ma inbratiseaza in timp ce-mi spune.
Marly: Ti-ai facut prieteni ?
Eu: Daaa
Marly ma lasa din stransoare si se duce inapoi in pat citind dinou acea carte.
Eu: Stieai ca peste 3 zile, vom merge toata familia in tabara...
Marly: ...cine ti-a spus asta ?
Eu: pai domnul Wiliams.
Marly: Ha. Ha. Ha. Si tu chiar crezi ca se referea si la noi...noi nu facem parte din fanmilia lui, noi suntem singure ai uitat, noi nu mai avem familie (spuse Marly cu lacrimi in ochi aproape sa-i cada).
Eu: Marly, normal ca se referea si la noi, nu-ti face griji, nu ne vor lasa balta.
Marly: Ata so crezi tu !
Trecusera cele trei zile si momentul mult asteptat a sosit eu Zuri si domni Wiliams ne faceam bagajele...Marly era singura care statea si nu facea nimic...eu ma uitam la ea trista in timp ce-mi faceam bagajul...
Eu: Marly, ce tot faci, nu mai sta, fa-ti si tu bagajul...
Marly: de cate ori sa-ti mai spun, ei nu sant fanimia noastra, se vor rade de tine cand te vor vedea...
Eu nu mai puteam mi se facea toata fata rosie de nervosa imi termin de graba bagajul ma duc la Jake.
Eu: Domnule Jake, mi-am facut bagajul !
Jake: foarte bine, unde e Marly ?
Eu: A...a...a...a a ramas putin in urma...
Jake: ...dute s-o ajuti !
Eu: desigur...
Jake: ...dar repede, nu mai avem mult timp.
Eu: Desigur !!!
Ma duc in graba la Marly si cu putin de efort reusesc s-o conving sa-si faca bagajul si sa vina.
Mike pov:
Nemernicul de Kristof ma trezeste din frumosul pui de somn sunandu-ma.
Convorbire telefonica:
Eu: Alo (spun cu o voce somnoroasa, si posomorata)
Kris: Hei Mike inca nu te-ai trezit, ai uitat azi trebuie sa plecam in tabara...ti-ai facut bagajul ?
Eu: Da azinoapte !
Kris: Pai grabestete te astept la prima statie...ok !!!
Eu: Ok.
Convorbire telefonica incheiata
Ma ridic din pat, il fac ma duc in baie fac un dus rece, ma spal pe dinti si ma scgimb intr-o pereche de blugi scurti albastru-deschis un tricou negru imi aranjez parul si imi iau sapca neagra pe care scrie King.
Bun imi iau bagajul si ies de graba din casa o sarut pe mama pe frune, imi iau la revedere de la casa si plec.
Kristof ma astepta la statie la fel si taxi-ul in care aveam sa urcam...
Eu: Kris. Abiaastept sa ajungem la tabara...ai luat cortul nu ?
Kris: Da.
Bun dragilor...acesta a fost capitolul 11, va urma.........sunteti curiosi ce va urma.............................⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
CITEȘTI
Kira si Marly
RomansaDoua prietene foarte bune care sunt numai in varsta de 15 ani, pornesc intr-o calatorie periculoasa plina de perifetii, cele doua prietene au un motiv bun de asi lua bagajele si de a pleca de acasa...daca vrei sa sti adevarata poveste, citeste carte...