Cap 2

19 2 0
                                    

Dupa ce ma-m dus la Kristof foarte repede am inceput misiunia, mergand pe drum tot in fata pana le zarim pe fete care s-au oprit putin in parc sa stea jos eu si Kristof ne am furisat pana la ele ascultand in tacere ce spun:
???: Marly esti sigura ca ce facem e bine ? Spuse fata cu ochii caprui.
???: Sunt foarte sigura, a fugi de la parintii nostrii nebuni si rai care ne maltrateaza tot timpul. Mai bine fugim departe in salbaticie.
Spuse frumoasa fata cu ochii albastri care se pare ca o cheama Marly, hmm pana si numele ei e frumos.
???: Mda ai dreptate dar eu tot ma tem de primejdi, cine stie ce ni se va intampla...
Marly: KIRA ! Iarasi incepi cu asta, stai linistita atata timp cat esi cu mine nu ti se va intampla nimic, calmeazate te rog, mai bine in salbaticie din cat sa ne bata parintii tot timpul, si sa ne tina de foame tot timpul.
Kira: Bine, bine, am sa incerc sa fiu curajoasa.
Marly: Ce vrei sa mancam ?
Kira: nu avem nimic altceva la noi inafara de sandvishuri !
Marly: bine antunci sandvishuri sa fie !

In timp ce fetele mancau eu si Kristof ne-am dus in fata fetelor si le-am spus:

Eu: buna fetelor, ma mai stiti ?!
Marly: normal !
Eu: vreau sa imi spuneti de ce parintii vostrii va maltrateaza ?
Kristof: da !
Odata ce ele au auzit asta au inceput sa ne alunge, Marly a dat in mine si a spus ca sunt un ciutat, si un prost si sa plec, dar Kristof ma aparat dar apoi Kira a aparat-o pe Marly si asa a inceput bataia. Cum fetele nu erau atat de puternice ca mine si Kristof, nu au putut sa ne faca sa plecam si nici ele nu au putut sa plece de noi asa ca...le-am prins 😃.

Marly pov:
Baiatul acela e nebun, la fel si partenerul lui. Cred de fapt da ne-au urmarit si asta nu e deloc bine. Acum cred ca ei stiu tot ce am vorbit cu Kira in parc. Acum trebuie sa fac ceva ca sa ne lase in pace.

Eu: uite baieti nu va cunoastem, dar va rugam spunetine de ce ne-ati urmarit, de ce ?

???: pai eu sunt Mike si el e Kristof. Stiu ca e deranjand sa fi urmarit, dar asta e hobi-ul meu sa urmartesc pe oameni si am observat ca tu si Kira aveti ceva important si misterios de ascuns asa ca v-am urmarit.

Cand am auzit ce a spus baiatul acela m-am inervat dar in acelasi timp mi sa purut destul de normal el.

Eu: ce vrei de la noi si lasa-ne apoi sa plecam !
Mike: vreau doar sa stiu cine sunt parimtii vostri ?
Eu: e o poveste lunga.
Mike: ori cat de lunga ar fi spune-o.
Eu am inceput sa ii povestesc baiatului, asa in fel in cat sa ma lase mai moale cu stransul si sa fug cum ma lasa mai moale cu o iau la fuga, in spatele meu fugea Kira ce bine ca am scapat.

Mike pov:
Am fost socat, cand am vazut ca ele fugeau. Fugeau atat de repede in cat a trebuit sa renunt la ele.

Kristof: Mike ce facem, de ce stam, tu nu vezi ca ne scapa ?!

Eu: ba da, dar nu mai are rost mai bine le lasam sa plece si timpul sa rezoalve totul. Ori cum cand parintii lor cand vor afla nu vor sta linistiti.
Kristof: Da, da cred ca ai dreptate !

Si acesta a fost cap. 2. Sper ca va placut. Nu uitati sa votati si sa puneti coment cu parerile voastre !

Schus 😘

Kira si MarlyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum