Ma trezesc cu Kira in pat care desigur dormea bustean, apoi ma uit in jur in camera si vad ca toti peretii sunt goi, toate desenele, picturile si posterele erau luate din camera.
Ma ridic din pat si ma idrept spre geamul camerei de pe el il vad pe Change rozand cu un os, precis cei de la casa i l-au dat. In timp ce stau asa dusa pe ganduri, ma gandesc sa vad ce face fata cea cu parul roscat a dl. Jake si ma gandesc sa ma imprietenesc cu ea, pentru ca de ce nu.
Ies din camera fara nici o problema ma uit putin prin casa sa vad cum e, la parter se afla bucataria, salonul, o baie si o biblioteca destul de draguta plina de carti. La etaj se afla o baie, camera fetei roscate, a parintilor ei si a noastra. Casa mai are si subsol insa nici nu apuc sa intru acolo ca doamna Wiliams sotia lui Jake ma itreaba:
???: ce faci ?
Eu: nimic !
???: ti-e foame ?
Eu: mda.
???: ce iti place sa mananci ?
Eu: ori ce !
???: ok...daca nu sti pe mine ma cheama Alis, spune-mi Ali, si daca vrei poti sa te asezi deja la masa, in scurt iti aduc mancarea si cheamo si pe sora ta, bine.
Eu: bine.O chem pe Kira jos, ea vine si in scurt timp la masa aveam aduse laptele si cerialele, pentru noi era cea mai buna masa. Dupa ce am mancat am strans ce era la masa am iesit afara si acolo il vad pe Change jucandu-se cu roscata inca nu am facut cunostinta cu ea asaca m-am dus la ea:
Eu: Buna !
???: Ce e, vrei sa facem cunostinta !
Eu: Da, daca nu te deranjeaza, cum te numesti ?
???: Zuri Wiliams, si am 16 ani.
16 ani se pare ca am judecat-o gresit, nu are 15.
Eu: Eu sunt Marly, am 15 ani, incantata. Spun eu si iu intind mana ea nu procedeaza la fel, se uita la mine cu dispret si spune.
Zuri: 15 ani, cam pitica la varsta ta, tu pari mai mult o fetita de 11 ani.
Ea incepe sa se ridice si da, drept e ca ea e mai inalta de cat mine cu un cap, hmmm ma simt cam josnic 😦😧😰.
Zuri: hei dar sora ta as vrea sa fac cunostinta cu ea !
Eu: pai uite esti libera !Zuri se idreapta spre Kira si se pune langa ea pe balansuar.
Kira pov:
Ma uit spre Marly si spre acea fata cu pistrui pe fata, Marly incepe sa vorbeasca cu ea insa fata cealalta nu parea sa fie incantata, se ridica in piceoare in fata ei si o impinge din cale indreptandu-se spre mine. Si sa pus pe balansuar langa mine !!!!!!!
???: Buna 😀 eu sunt Zuri si am 16 ani, tu cine esti.
Spunea ea intinzand mana spre mine.
Eu: Eu sunt Kira 😊.
Zic eu intimidata ca naiba.
Zuri: Si ce varsta ai ?
Eu: 15.
Zuri: Marly e sora ta geamana, nu semanati deloc.
Eu: Da suntem gemene !
Zuri: Tu esti mai frumoasa de cat sora ta 😍
Eu: Nu e adevarat, de ce spui asta !?
Zuri: Pentru ca asa e, nu prea cred ca sunteti gemene care e mai mare ? Tu ?
Eu: nu Marly e mai mare !
Zuri: nu conteaza ce zici daca ti-asi arata imprejurimile, incepand cu casa, ce zici esti incantata sau nu ! 😁😀
Eu: sunt 😊Zurii incepe sa-mi arate toata casa ultimul loc care mai ramane din casa sa mil prezinte e subsolul. Inainnte ca ea sa-mi deschida usa ma itreaba daca sunt pregatita, eu ii spun ca da, atunci ea deschide usa apoi tot ce vad sunt niste scari coboram pe ele si dupa ma e o usa ia o deschide si pe asta si cad o deschide vad ceva ce ma incnta, sunt vre-o trei piscini cu apa topogane cu apa mai multe tranbuline de sarit in apa de la toate inaltimile wowww.
Eu: wow 😮
Zuri: iti place !?
Eu: e uimitor Zuri !!!
Zuri: aproape in fiecare zi vin aici, cate odata si cu Lorenzzo.
Eu: e super tare, esti foarte norocoasa!
Zuri: mersi (ce ai zice daca ne-am baga acum in apa)
Eu: ar fi super tare, doar ca am o problema, nu am costum de baie si trebuie sa o anunt si pe Marly.
Zuri: poftim laso in pace pe sora ta sa se joace cu puiul ei de lup.
Eu: dar...
Zuri: a si cu costumul de baie nu e o problema, am destule si pentru tine 😃hai dupa mine.
Eu nu ma duc dupa ea insa ea ma trage de mana si nu am de ales.Dupa ce mi-a dat prosop si ea si-a luat si eram deja in costume de baie am mers la subsol.
Eu nu m-am mai gandit la Marly, stieam ori cum ca si ea va avea ocazia sa vada acest loc.Zuri: sti sa inoti ?
Eu: nu !
Zuri: atunci am sa te invat eu, dar mai intai intra in bazinul mic, apoi in cel mediu apoi in cel mai mare care e de 2,50 metrii adancime. Dar asta doar cand vei sti sa inoti.Aproape toata ziua am stat la subsol si eu am invatat putin sa inot, dar pentru a fi ca Zuri mai aveam nevoie de mult timp. Am iesit din apa si ne-am asezat pe jezlonguri una langa alta si am inceput sa vorbim. Ea mi-a spus despre viata ei putin. Tatal si mama ei nu sunt din Canada doar s-au mutat aici si ca ea sa nascut in Statele Unite ale Americii. Eu i-am spus cate ceva despre viata mea si despre relatia mea cu Marly. I-am spus cum a fost in salbaticie. In fine ne-am simtit bine impreuna la un momentdat ea ma itreaba.
Zuri: daca inafara de sora ta nu mai ai prieteni. Ai vrea sa fi prietena mea !? 😄😅
Eu: O, nimeni nu ma intrebat vreodata asa ceva. As frea sa fim prietene 😊.
Zuri: Super !
Eu: Hei ca tot veni vorba de prieteni acel Lorenzzo ti-e unul din prietenii tai.
Zurii: eu am doar prietene, Lorenzzo e iubitul meu !
Eu: a inteleg .
Zurii: ce si tu ai iubit 😄
Eu: nici gand 😕In timp ce vorbeam ne gandim sa iesim de la subsol, ca ea sa imi prezinte mai departe ferma. Insa cand iesim afara e deja seara.
Eu: mai bine imi arati ferma, maine !
Zurii: ok !Mergem sus si toti se pare ca dorm, zurii isi face rutina de seara la fel si eu, apoi mergem fiecare la camera ei, cand intru in camera lui Marly si a mea Marly deja doarme, ma uit la ceas si e la ora 11:30.
Ma pun in patul meu sting lumina si dorm.Va urma...............
Cuvinte 1156
CITEȘTI
Kira si Marly
RomanceDoua prietene foarte bune care sunt numai in varsta de 15 ani, pornesc intr-o calatorie periculoasa plina de perifetii, cele doua prietene au un motiv bun de asi lua bagajele si de a pleca de acasa...daca vrei sa sti adevarata poveste, citeste carte...