E o noua zi iar cele mai bune prietene ale lui Zuri sunt pe drum e la ora 13:20 ele trebuie sa ajunga la ora 14:00 eu astept cu nerabdare sa le vad pe fetele care tocmai au venit din orasul Red Deer diferenta de distanta dintre ele si noi e de 70 km nu e foarte mult !!!
Sosi si timpul iar prietenele lui Zuri vin cu o masina pardon cu o decapotabila super frumoasa de culoare rosie, fetele astea au un temperament de mandrie total.
Daca ma uit bine ele sunt 4 si sunt lafel de inalte ca si Zurii. Toate se uita la mine, iar eu ma cam intimidez, ce sa fac piceoarele imi tremura imi vine sa fug atat de tare in cat sa dispar de pe fata pamantului.
Zuri: Salut nu v-am mai vazut de vreo 4 saptamani de cand a inceput vacanta. Ce mai faceti dragelor !!!
(Spune ea si apoi fac toate o imbratisare in grup)
Ele???: bine, am auzit ca ai niste surori noi, adoptate din salbaticie parca !!!
Zuri: da, una din ele mi-e prietena, Kira ea este Julia, Miry, Cosmy si Angela.
Eu: Buna (spun eu cu o voce mai saraca)
Julia: ce mai spune odata nu am auzit !!!
Eu: Buna (spun eu cu o voce mai acuta)
Julia: Bun, Zuri am venit la tine ca sa ne distram unde putem face asta.
Zuri: pai nu departe de casa exista o cabana frumoasa din lemn care e a tatalui meu putem sta cu toate acolo timp de o saptamana ne vom distra pe cinste ce spuneti !!!
Juila, Miry, Cosmy&Angela de odata: E o idee buna !!! (Striga ele fericite)
Zuri: dar tu Kira ce zici !!!
Eu: Pai cred ca e o idee buna dar ai tai te lasa ?
Zuri: categoric, credema, o sa ne distram toate sase de minune, tu nu pari fericita !!! De ce ?
Eu: a nu sunt fericita, doar ca...
Zuri: doar ca ce ????
Eu: cum ramane cu Marly si ea trebuie sa vina !
Zuri: O...pai...o s-o intrebam... (Zise ea cu o voce mai sfioasa)Dupa ce totul e clar, noi ne ducem la Mary care sitea in hamac linistita citind o carte, pana ce noi sase o speriem, aproape cat sa cada din hamac.
Eu: Hei Marly, ele sunt prietenele lui Zuri, Cosmy, Julia, An...
Marly: ...aha si ce, crezi ca ma intereseaza cine sunt prietenele lui Zuri, acum citesc nu vreau sa mai fiu deranjata...ok...sa va fie de inteles !!!
(Marly avea un temperament total ciudat, precis are ceva pe suflet, precis acum nu e in apele ei)
Eu: dar am vrut sa te intreb doar daca vrei sa vi cu noi la cabana timp de o saptamana, ne vom distra, haide te rog !!!
Marly: nu vreu, nu multumesc, plecati voi si distrati-va, pe mine nu ma intereseaza. (observ ca la cuvintele lui Marly fata lui Zuri se lumineaza incet incet)(iar a mea se intuneca ince incet).Zuri le spune fetelor sa vina, incep sa cred ca Zuri e o diva.
Zuri: tu ce faci Kira ? Nu vi ?
Eu: daca nici sora mea nu vine atunci nici eu nu vin !
Marly: doar nu vorbesti serios, Kira e sansa ta de-ati face prietene noi, dute, dute cu ele si distreazate cu ele !
Eu: dar, ti-am promis ca nu am sa te mai dezamagesc asa cum am facut-o atunci cu subsolul.
Marly: Kira atunci da m-ai dezamagit dar acum nu, eu nu o sa ma supar deloc daca mergi cu ele, ba din contra ma bucur, eu am sa stau aici singura, de asta am eu nevoie acum.
Eu: Esti sigura ?
Marly: Nu sunt sigura, nici foarte sigura sunt super sigura.
Eu: Ok, antunci eu am sa plec, sper sa nu fi trista ?
Marly: ba chiar deloc. (Spuse Marly cu o fata senina)Eu am incredere in ea si stiu ca niciodata nu ma mintit. Acum imi fac bagajul si suntem in drum spre cabana toate sase.
Marly pov:
Nu stiu de ce, dar de o vreme incoace imi place mai mult sa fiu singura. Marly are mari sanse sa aiba prietene cum am avut si eu, ba chiar imi amintesc ca aveam 3 cele mai bune prietene, una avea parul negru si ochii albastri tenul ei era alb iar buzele rosii ca sangele, era foarte frumoasa numele ei era Verona. Una era inalta ca si Zuri insa comportamentul ei era mai ok, de cat a lui Zuri, ea avea parul mereu prins intr-o coada de cal si mda de culoare de multe ori isi vopsea parul in toate culorile odata si la vopsit in curcubeu. Una si ultima avea ochii verzi si parul blond inchis, avea buzele groase dar era frumoasa. Cam astea au fost cele mai bune foste prietene ale mele. Momentul tragic si greu sa le spun adio a trecut insa nu il voi uita in viata mea.
Va urma ... Ce credeti ca va urma scrieti-mi in comentarii va rog ce credeti ca va urma si ce nota imi dati la poveste pana acum. 😌 ma calmes fiind ca sunt in suspans !
CITEȘTI
Kira si Marly
RomanceDoua prietene foarte bune care sunt numai in varsta de 15 ani, pornesc intr-o calatorie periculoasa plina de perifetii, cele doua prietene au un motiv bun de asi lua bagajele si de a pleca de acasa...daca vrei sa sti adevarata poveste, citeste carte...