Capitolul 10.

5 1 0
                                    

Kira pov:

Toate sase ne indreptam spre cabana pe jos, peisajele sunt de admirat.

Julia: Cat mai avem de mers, ma dor piceoarele ?
Zuri: Nu mai avem mult, dupa urmatoarea curba e cabana.
Julia, Miry&Cosmy: Yeyyyyyy (spun deodata si sar in sus de fericire).

Ajungem la cabana, cabana e mare si sunt 3 camere in ea. Asaca fu nevoie sa ne impartim.

Zuri: Eu stau cu Angela si Julia in camera aceasta.
Angela&Julia: Super !!!
Cosmy: Bine atunci eu am sa stau in camera aceasta cu Miry si Kira !
Miry&eu: ok !

Intram fiecare in camere.

Cosmy: Kira ce pat iti alegi ?
Eu: patul de la geam !
Cosmy: dar tu Miry ?
Miry: patul de sus, sti bine ca imi plac inaltimile !!!
Cosmy: atunci eu am sa stau jos, sub tine !

Dupa ce ne-am instalat, am inceput sa vorbim.

Cosmy: Kira, daca tot esti noua, si esti adoptata de cea mai buna prietena a noastra, spune-ne ceva despre tine !
Eu: Ok. Pai sunt inalta cat voi, aprope ! Trec pe clasa 9.
Miry: Ah, pacat nu vei putea fi in clasa cu noi noi trecem pe clasa 10.
Eu: Am 15 ani, si am o sora.
Miry: da am auzit destule de voi de la stirile de ultima ora.
Eu:...
Cosmy: eu ma mir cum de ati rezistat in salbaticie !
Miry: cred ca a fost super, apropo l-am vazut pe Change e foarte dragut.
Eu: mersi 😊!
Cosmy: Cu-i e foame ???
Eu&Miry: mie !

Cosmy a intrat in cealalta camera unde erau celelalte fete.

Cosmy: scuzati-ma ca deranjez, dar cine va gati ?
Angela: noi, iar eu voi fi sefa, sunt foarte buna la gatit.
Cosmy: Pai ce tot faceti, haideti sa gatim, sunt infometata.

Toate am mers la bucatarie unde am inceput sa gatim.

Am mancat api am iesit intr-o drumetie, pe munte.

Zuri: fetelor, l-am sunat pe Lorenzzo sa vina cu noi in tabara, va veni acum cu noi in drumetie, lui ii plac drumetiile, ar fi fost urat din partea mea sa nu-l chem.
Julia: nu e nimic, nu ne suparam, asta numai daca nu ne va enerva.
Zuri: Nu, Lorenzzo nu e asa.
Eu: Lorenzzo nu e cumva iubitul tau ?
Zuri: ba da, si date din calea mea acum vine.

Cand ma intorc in spate, vad o masina verde, din care iese un baiat bine facut, inalt si cu un aier arogant si mandru, el se indreapta spre Zuri si o saruta. Cand vad asta raman blocata mai mult timp iar numai cand ei pornira in drumetie isi dau seama ca sunt inlemnita in aceiasi pozitie.

Lorenzzo: ea cine e ?
Zuri: Kira !!! Vino !!! Ce tot faci !!! A scuze ea e una din surorile mele vitrege.
Lorenzzo: parintii tai au adoptat niste fete ?
Zuri: da nu te-ai uitat la stiri.
Lorenzzo: eu nu ma uit la stiri, nu le suport.

Eu imi revin la loc si ma duc cu ei.

Zuri: Kira, el e Lorenzzo, despre care ti-am mai povestit, Lorenzzo ea e noua mea prietena.

Lorenzzo: Hei, buna incantat de cunostinta !

Spune el cu o voce entuziasmata, iar eu ma uit in sus la el si inrosesc de abia imi vin cuvintele.

Eu:.....😊....lafel.

Trecusera de atunci patru zile apoi Lorenzzo trebuia sa plece mai devreme din tabara, am ramas doar eu Zuri si cele patru prietene ale ei.

Intradevar ne-am distrat de minune, si pot sa zic ca mi-am facut prieteni noi. Am facut impreuna petreceri in pijamale in fiecare seara ne-am uitat la cate un film, am facut experimente de toate felurile in bucatarie, am creat chestii din lut, si am sculptat, am cantat, am desenat, ne-am prostit, ne-am jucat, am fost in mai multe drumetii.

Si astfel se termina saptamana de distractie pentru noi, e timpul sa mergem toate la casele noastre.

Buna va placut acest capitol apasa pe astacare apare jos. Va urma...

Kira si MarlyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum