Marly pov:
Ce bine ca am scapat din ghiarele baietilor aceeia nebuni, acum eu si Kira suntem pe o strada lipsita de oameni si de case imediat intram intr-o padure. Am mers mult pe jos. Pe mine deja ma dor piceoarele, nu stiu daca si pe Kira o dor piceoarele.Eu: Kira te dor piceoarele, ca pe mine da.
Kira: Nu !
Eu: Ok atunci nu te superi daca am sta putin jos, pe acest bustean de copac.
Kira: Nu !In sfarsit ma pot odihni, apoi vom merge putin mai in fata si vom intra adanc in padure in cat sa nu ne gaseasca nimeni pentru ca sunt sigura ca vom fi cautate...si cine stie ce rau ni se va intampla apoi.
Dupa ce ne-am odihnit putin, am pornit pe drum iar telefonul meu imi arata ca de acasa pana aici am facut 20 km, wow asta ma mira pe mine si pe Kira. Bun am mai mers pe jos inca 5 km apoi asteptam la statie o masina care ne-a mai dus inca 20 km. Apoi neam dat jos langa o cabana de lemn din padure facand-ul pe sofer sa creada ca acolo locuim.
Duba asta era deja la ora 2.00 si era deja destul de intuneric insa noi aveam lanternele cu noi.
Kira se temea foarte tare ma tinea strans de bratul stang si tremura.
Eu: Nu te teme soro o sa fie bine aici ne vom amplasa cortul si vom dormi nu te teme.
Kira: ce ma bucur ca am o sora atat de curajoasa ca tine.
Dupa ce ne-am facut cortul am intrat in el si brusc am adormit.
(Trrrr) o o cted ca imi suna telefonul tree sa raspund. Stai e mama si tata ce sa fac. Nu nu le raspund.
Astfel mam trezit si deja era la ora 14.30 o frate sora mea inca doarme trebuie sa o trezesc sa ii spun ca parintii nostri deja ne cauta si ca trebuie sa ne strangem cortul si sa plecam repede.
Am facut asta si de mancat am mancat pe drum sa sandvishuri.
Acum o saptamana:
Cum eu de mult timp am planuit sa fug in salbaticie, stieam deja cu sa supravietuiesc. Aveam la mine o arma cu foc de vanat animale. Deci nu era o problena cu foamea ni cu pericolul de a fi mancata de vreo pradatoare cum ar fi ursii, lupii, puma, etc. Si in plus daca nu vanam animale atunci mancam fructe desigur unele erau otravitoare insa eu stiu sa fac diferenta inte ele si sunt foarte atenta.
Saptamana trecuta a decurs bine. Speram ca si aceasta sa fie la fel.
Kira pov:
Niciodata nu m-am despartit de sora mea, care e cu 1 ora mai mare de cat mine, desi suntem "gemene" nu semanam deloc in afara ca avem aceiasi varta si suntem lafel de inalte. In rest nu prea semamnam.
Sora mea e cea mai buna prietena a mea si singura prietena, asta de oare ce eu sunt prea timida sa-mi fac alte prietene sau prieteni. In schimb Marly e mai deschisa si are multe prietene insa tot eu raman cea mai buna prietena a ei.Ce mi sa parut uimitor la ea a fost ca a putut sa isi paraseasca prietenele ori cum era desa momentul fiind singurul si ultimul ei al nostru an de scoala. Acum e vacanta de mult asteptata de noi de oare ce stieam ca atunci vom fugi de acasa.
Apropo daca nu stieati deja departe de casa sunte cu 70 de km. Ok acesti km iam facut si pe jos si cu masinile.
Eu tot ma tem de primejdii. Nu exista nici o zi in care sa nu ponenesc de ele. Sora mea mia spus ca daca o sa contiui asa intr-o zi ma voi sinuside si ii dau dreptate.Marly: KIRA (ma stiriga sora mea mai tare ca nici odata) haide repede sa vezi ce am gasit ! E uimitor, haide repede !
Deja imi umbla curiozitatea pe spate...
Hei deja am scris 3 capitole, pregatiti-va pentru ca acum intram in poveste...
Va urma 🙈🙊💪👂💜💓
..................................................................................................................
CITEȘTI
Kira si Marly
RomanceDoua prietene foarte bune care sunt numai in varsta de 15 ani, pornesc intr-o calatorie periculoasa plina de perifetii, cele doua prietene au un motiv bun de asi lua bagajele si de a pleca de acasa...daca vrei sa sti adevarata poveste, citeste carte...