BEBEK...

42 14 4
                                    

TUANA

Arabadan indikten sonra büyük evin kapısından içeri girdik. Ev gerçekten çok güzeldi. Ben evi incelerken Ogünde benim neyi incelediğime bakıyordu. Gerçekten hayallerimin eviydi.

-Hayallerinin evi olduğunu düşünüyorsun dimi?"dedi gülerek.Nerden anlamıştı ki.

-Evet ama nerden anladın böyle düşündüğümü?"dedim.

-Gözlerin parlıyor resmen şuanda o yüzden"dedi. Bende utanarak kafamı yere eğdim.

-Utanmana gerek yok." dedi. Çenemden tutup nazikçe yukarı kaldırdı. Sonra gözlerine sabitleyip aramızda yeterli mesafe bıraktıktan sonra elini geri çekti.

-Demek Halis Babanın kızısın?
-Evet.
-Ara sıra senden bahsederdi. Seni çok sevdiğini falan anlatırdı.
-Bende babamı çok seviyordum.
-Gel mutfağa gidip sana güzel bir menemen yapim. Sen yerken muhabbet ederiz. Hem bugün dizi var izliyor musun ?
-Hangi diziyi?
-Arka Sokaklar.
-Oha bugün omu vardı.Of bugün cumamı.
Kaçırmamam lazım ya.Daha hiç kaçırmadım. Aa bugün sezon finali oluyor demi ??
-Evet sezon finali oluyor ve saat şuan 19.48 hadi senin yemeğini yapayım ben.
Sonra izleriz.
-Peki.

Sonra mutfağa girdik. Burasıda çok güzeldi. Ogün hemen yemek yapmaya ocağın başına gitti.

-Buralarda bakkal var mı?dedim.

-Var noldu?

-Benim canım çikolata çekti ya. Ben gidip alıp gelsem."dediğimde kaşlarını çattı.

-Burada ben varken seni bir başına oraya göndereceğimi mi düşündün? Hem zaten şu alt çekmeceyi aç orada bulursun" dedi.

-Kendim gidebilirim diye söylemiştim." deyip gösterdiği çekmeceyi açtım.

-Allahım sana geliyorum ya. Sende mi çikolata seviyorsun??

PEMBENİN FERDİ MAVİNİN AŞKINI SEVDİ!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin