YAVŞAK..!

32 14 0
                                    

OGÜN

Uyandığımda saat yediydi. Hemen hazırlanıp Tuananın odasının yanına gittim kapıyı çaldım ,çaldım ve yine çaldım açmadı. Bende dayanamayıp odaya girdim. Hala uyuyordu ama uyuma pozisyonu garipti. Ellerini yataktan aşağıya sallamış , yastık belinin altında saçları dağınık çok güzel uyuyordu ama .

-Senin ne işin var burada ya ?? diye bağırdı. Yerdeki terliği alıp bana fırlattı. Elimle terliği durdurdum.

-Sabahtan beri kapıyı çalıyorum açmadın bende içeri girdim.

-Beni niye dürtmedin ki?

-Çok güzel uyuyordun.

-Seni pis yavşak demek güzel uyuyorum ben sana şimdi gösteririm.deyip üzerime atladı.

-Ben ve yavşaklık ha! İn üstümden lan ben senin...!dedim çok hızlı vuruyordu. En sonunda ellerini yakalayıp onu altıma aldım. Gözlerini gözlerime sabitledim.

-Bana bak ben yavşak değilim sadece garipçe uyuduğunu görünce ilgimi çekti bende incelemeye başladım işte bu uzatma...!diye yüzüne bağırdım. Korkmuşa benziyordu hemen üstünden kalktım.

-Hadi hazırlan şurada kızkardeşimin çamaşırları var. Onlardan giy. Aşağıda seni bekliyorum.deyip aşağıya indim. Beni gerçekten sinirlendirmişti. Yavşaklık ve ben hah gülim bari. Kimseye elini sürmeyen ben yavşağım öyle mi? Üstüne pembe bir elbise giyip aşağıya yanıma geldi. Gerçekten çok güzeldi. Şimdi söylesem yine yavşak olurdum neyse gerek yok söylemeye.

-Şey ben özür dilerim Ogün.

-Yavşak dediğin için mi?

-Evet hem üstüne atladığım içinde ben sandım ki bacaklarıma bakıyorsun." Oha ben niye bacaklarını görmedim ki. Neden olucak o sırada yüzüne bakıyodum.

-Peki kabul özürün ama ben eğer güzel birşey söylüyorsam yavşaklık için değil doğru olduğu için söylerim haberin olsun.

-Peki tamam. Özür dilerim tekrar.

-Hadi kahvaltı yapalım oradan da karakola
geçeriz. Bugün benim işim var çocuklarla sen ilgilenir misin sonra istediğin yere gidersin.

-Hangi çocuklar?

-Dedim ya öksüz çocukları alıp geliyorum her cumartesi diye. Bugünde cumartesi. Bugün işim var karakoldan dönüşte onlarıda alır seni buraya getiririm sonra onlar gidince gidebilirsin. Bu arada sen nerede kalacaksın?

-Yurtta kalırım daha önce söyledim mi bilmiyorum. Ben bursluyum.

-Hmm peki orası rahat mı?

-Pek değil ama rahat işte. Sokakta kalmaktan iyidir.

-Sana bir önerim var. Ben şöyle evimi toparlıycak her cumartesi çocuklarla ilgilenecek birini arıyordum. Sen yapar mısın bu dediklerimi? Hem dışarda bir tane küçük bir ev var orasıda benim orada kalabilirsin. Hem parada veririm." dedim. Ona sahip çıkmam lazımdı. Yurt köşelerinde gezemezdi. Sapığı var, hırsızı var, tecavüzcü çoşkunu var  en iyisi benim gözümün önünde olmasıydı zaten diğer ay polis olacaktı o zamana kadar sahip çıkmalıydım ona.

-Kabul ediyorum ama para almam.

-Peki koca yeşil gözlü hırçın kız hadi gidelim.

PEMBENİN FERDİ MAVİNİN AŞKINI SEVDİ!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin