PARFÜM...

16 13 2
                                    

TUANA

Dışarı çıktığımızda hava gerçekten çok güzeldi. Ogünün teklifini kabul etmiştim çünkü yurt gerçekten rahatsız olabilirdi. Bursluydum ama hiç daha önce yurtta falan kalmamıştım. Hem Ogün babamın tanıdığı biriydi. Karakola gitmeden önce güzel bir kahvaltı yaptık. Sonra Ogün parayı ödeyince kalkıp karakola gittik. Benim ifademi Ogünün ekibinden Selin aldı. Karakoldada işimiz bitince bir eve geldik.

-Burası neresi Ogün?

-Ben burayı öksüz çocuklar için aldım ve onlara iyi bakabilecek insanları da bu eve aldım.Hepsi burada yaşıyorlar. Cumartesi günleri benim evimde kalırlar pazar günü akşama doğru yine onları buraya getiririm.
Bugün işim olduğu için onlarla senin ilgilenmeni istiyorum.

-Peki ilgilenirim.

Arabadan inip eve girdik. Evde 5 tane yaşlı teyze vardı. 5 tanede birbirinden tatlı küçük çocuk vardı. Çocukları alıp arabaya bindirdik. 2'si kız 3'ü erkekti. Çok tatlıydılar.

Tam iki saattir saklambaç oynuyorduk ve ben hep ebe oluyordum.

-Önüm arkam sağım solum sobe saklanmayan ebe." deyip tam arkamı dönmüştüm ki biri arkamdan sobe diye bağırdı. Bende o korkuyla sırtımı duvara çarptım.

-Ogün allah seni alsın ya napıyorsun sen?

-Çok korkaksın be yeşil.

Hala gülüyordu ya ben burada korkudan altıma edeceğim resmen beyimiz gülüyor ya.

-Gülmesene sırtım çok acıdı."dediğimde bana yaklaştı ve sırtımı duvardan ayırıp eliyle okşadı. Şuan onun kokusunu alıyordum çok ferahlatıcı bir kokusu vardı gökyüzü gibi, mavi gibi . Böyle çok güzel kokuyordu. Kafamı onun boynuna yerleştirdim oda sırtımı okşamaya devam etti.

-Ogün...

-Efendim yeşil.

-Şey...çok güzel kokuyorsun. Parfümünü bana göstersene.

-Ben bugün parfüm sıkmadım yeşil.

Dedi ve sonra elini sırtımdan çekip ayrıldı. Yan taraftan kıkırtı sesleri geliyordu. Kafamı yan tarafa çevirince bütün çocukların bizi izlediğini gördüm. Biraz daha oyun oynadıktan sonra çocukları yukarı çıkarıp Ogünün onlar için yaptırdığı odaya götürüp yatırdım. Bende Ogünün bana gösterdiği eve gidip bir güzel uyudum.

PEMBENİN FERDİ MAVİNİN AŞKINI SEVDİ!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin