OGÜN' DEN DEVAM
-Ben fazla sevmem ama buraya gelen çocuklar oluyor. Bende onlara veriyorum." diye cevap verdim. Buraya her hafta cumartesi günleri öksüz çocukları getirirdim. Çok güzel oyunlar oynardık.
-Yani ben çocuk muyum şimdi??dedi dudaklarını büzerek. Tam bir bebek gibi gözüküyordu bu haliyle. Bir taraftanda elindeki çikolatayı açmaya çalışıyordu bende bu sırada menemeni yapıp masaya koymuştum. Yanına da bir büyük bir bardağa kola doldurdum ve ekmekte verip oturması için işaret ettim. Cevap vermediğim için galiba bozulmuştu.Elindeki çikolatayı bırakıp karşıma gelip oturdu.
-Sen çocuk değil bebeksin. Hemde yeşil gözlü bir bebek.
-Ama bu bebek sadece mama istemişti. Sen ona çocuk dedin." dedi .Yine büzdü şu dudaklarını.
-O bebeğe söyle şu dudaklarını büzmesin.
-Sende söyle o adama bu bebeğe bakmasın."dedi ve yemeğini yemeye başladı.
-Bana bakmasan yiyemiyorum da." dedi.Bende elime telefonumu alıp kurcalamaya başladım. Aslında onu izliyordum çünkü yemek yerken çocuk gibi çok güzel yiyordu.Yemeğini bitirdi ve ayağa kalktı ve ellerini yıkadı mutfakta. Sonra hadi izlemiyor muyuz dedi.
-Sen git ben geliyorum." dedim.Her çeşit çikolatadan çokça alıp bir tepsiye koydum ve çerez vb. şeyleri de alıp yanına gittim. Televizyonu açmış arka sokakların özetini izliyordu.Yanına gidip oturdum. Ama o bana bakmıyordu . Gözü devamlı televizyondaydı.
-Bu yeşil gözlü bebek bu adama küsmüş mü?? dedim.
-Evet bu bebeğe çocuk dedin.
-Ama bu adam lafın gelişi söylemişti. Hadi barışalım." diyip biraz önce yemekten vazgeçtiği çikolatanın daha büyüğünü alıp önüne koydum . Hemen çikolataya baktı ve dudaklarını yaladı. Allahım beni mi sınıyorsun ya. Hemen gözlerimi dudaklarından ayırdım yoksa başka şeyler yapabilirdim.
-Tamam bu seferlik böyle olsun madem deyip çikolataya saldırdı resmen. Hiç böyle çikolata yiyen birini görmemiştim. Çikolatayı ıstırıp gözlerini kapatıyordu bende bu sırada yüzünü izliyordum. Ne bilim yüzü ilgimi çekiyordu.
Sonra dizinin sonlarına doğru Hüsnünün karısı Suat öldü. Yan tarafıma baktığımda hüngür hüngür ağlıyordu.-Ağlama lütfen gerçek değil biliyorsun.
-Evet ama çok hüzünlü dedi.Ellerimle gözünün yaşlarını sildim.Zaten sonrada dizi bitti. Ona misafir odasını hazırladım ve giymesi için kıyafet verdim. Oda iyi geceler deyip odaya girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEMBENİN FERDİ MAVİNİN AŞKINI SEVDİ!!!
RomansaBiraz polisiyeli...Fazla fazla aşklı...Birazda duygusal... Tuana Akas... Ogün Umar... Birbirlerinden haberleri yokken... Kader onları birleştirince... Büyük pembe mavi karışımı bir aşk... NOT: Düşünürken...