Cesta

45 1 0
                                    

Uběhly dva týdny a Naga se překvapivě sblížila s Galamem i s jeho nadměrně otravnou sestrou. Jediný, kdo jí vrtal v hlavě byla Christin. Chovala se dost uzavřeně a tajemně. Neustále ji pozorovala, jednou se málem pohádaly, když se Naga chtěla zeptat na toho, co jí tehdy napadl. Tehdy poznala, že o něm mluvit nemá. Málem totiž skončila se zlomeným zápěstím. Co z toho vyplývá? Neptejte se Christin na nevhodné otázky. Vypadalo to, že ji něco trápí. Jednou, když se Naga projížděla lesem, které bylo za městem, zahlédla Christin, jak sedí u jezera na kameni a na něco kouká, tak ji Naga nechtěla vyrušovat, obrátila Eska a odjela směrem k městu.

"Hmmmm....to je zajímavý. Bílý vlk, Intheo, který stáží vzpomínky našeho světa je patronem snů a jeho bratr Deemon, který se odvrátil od jeho osudu a byl navždy proklet. Snaží se zabít Inthea a získat moc ovládat sny a vymazat všechny vzpomínky. Deemon a Intheo se utkali a bílý vlk, Deema uvrhl do hlubin Taru, kde Deemon čeká, i se svými stíny a démony, aby se mohl pomstít svému bratru za to, že ztratil svou moc a byl zavržen. Noooo....to je něco. tyhle legendy jsem nikdy neslyšela. Je to škoda. Ty by se Inthyl líbily. Milovala mystiku, báje, pověsti. Snad..snad se s ní ještě někdy uvidím." Pomyslela si dívenka, poškrábala se na šupinách, které měla na ruce a zaklapla knihu o bájných stvořeních. Naga byla tak zamyšlená, že si nevšimla, že do pokoje vešel Galamo. Opřel se vedle ní o stůl a podíval se na ni. Stále ho nevnímala, dokud nepozdravil a neodhrnul si černé vlasy z čela. Naga na pozdrav kývla hlavou a podívala se na něj. Letmo se pousmála a opřela se o židli. "Jestli se mnou chceš mluvit, budeš si muset kleknout nebo sednout, jelikož je neslušné nedívat se lidem do očí, když mluví." Řekla žertovně Naga a stoupla si. Gal na se tomu jen zasmál a podíval se na ni jeho čistě bílýma očima. "Máš pak dojít za Chris. Chce s tebou něco projednat. Asi jde o Fauna." Řekl co má na srdci a odešel. Ve stejnou chvíli do pokoje vešla Kyara. Aniž by utrousila slovo, chytila Nagu pod krkem a přitiskla k dřevěné zdi. "Drž se od Galama dál. Je ti to jasný?! Ještě jednou vás uvidím spolu, tak přísahám, že ti dám lekci. A to dost bolestivou. Ani se mi nechce věřit, že ty jsi naše spása. Že se to proroctví váže na tebe. Na takovou chudinku." Plivla jí ta slova do obličeje a přitiskla silněji ke zdi. Naga se pomalu začínala dusit, když najednou Kyara sevření pustila. Za ní se objevila Christin a mračila se. Oči jí zářily jako nebe před bouří. "Sklapni Kyaro! Ona nemůže za to, že Faun vybral jí. A jen proto, že jsi to nebyla ty neznamená, že ji tu uškrtíš. Je ti jasný, že jestli zemře, tak tě tvůj bratr zabije. A já se k němu s potěšením přidám." Naklonila se ke Kyaře elfka. Na obyčejnou lesní elfku byla mimořádně vysoká. Byla o několik centimetrů vyšší než Kyara, která byla temný elf a ti jsou velmi vysocí. "Pojď za mnou, Narieel. Poslala jsem Galama aby ti řekl, že s tebou chci mluvit. Pojď do stáje. Musíme vyrazit ihned. Očekává nás." Chytla Nagu za ruku a vedla ji do stáje. Kdykoliv se chtěla Naga na něco zeptat, Christin jí sevřela zápěstí na znamení, aby se neptala.

Ve stájích už na obě čekal Galamo s jejich koňmi a vedle něho stál trpaslík, člověk a někdo, koho Naga moc dobře znala. Zeki. Byl to napůl elf a napůl drak. Stejně jako Naga se dokázal přeměnit na draka. Přišel rychle k ní a silně ji objal. "U všech bohů. Já se tak bál. Inthyl má starosti. Všichni se ptají, kam si zmizela." Řekl jí Zeki, aniž by ji pustil. Až na Christinino naléhání ji pustit a odešel s ní ke koním. Všichni nasedli. Naga se chytla Eskovy hřívy, aby se udržela v sedle, jelikož otěžím moc nevěřila. Byl to docela komický pohled. Christin pobídla koně a udělala gesto, aby se rozjeli.

Celou cestu lesem jeli vedle Nagy Galamo a Chris. Christin vysvětlovala, kam se jede. Jakmile zmínila proroctví, Naga se začala vyptávat. "Ty si to vážně nepamatuješ? Ona si to vážně nepamatuje." Zahleděla se překvapená Christin a hodila pohled i na Galama, který jen pokrčil rameny. "No...když jsi byla dítě..něž tě odvedli k vám, tak tě zachránil Duch Lesa, zvaný Faun. Je jedním z prastarých strážců. Předpověděl ti, že jednou povedeš Nal'e Edhen, v obecné řeči mytické bytosti, jak nám říkají lidé, do boje, abychom dobyli zpět naší území, které nám zabral temný drak. Proto jsi také tu. A neboj. Inthyl se k nám do města připojí. Jak vím kdo to je? Umím číst myšlenky a Zeki mi to řekl. Nyní ale jedeme za Faunem, aby ti vrátil paměť." Vysvětlila jí Christin a dál si hleděla svého. Jakmile se chtěla zeptat Wyrima, elf ji zarazil. Dal jí ruku na rameno a vysvětlil jí, kdo to je. Nechtěl rozčilovat Trident, jelikož věděl, co dokáže. Řekl jí, že Wyrim je bývalý přítel Christin.

"Velmi se milovali. Ale Wyrim před Chris něco skrýval. Neříkal jí vše, a tak Christin začala pátrat. Došla k dost znepokojivému závěru. Zjistila, že Wyrim pracuje pro Deaka, temného draka, proti kterému budeme za nějakou dobu bojovat, pod tvým velením. Deak má moc si vytvořit své kopie, ale v jiném druhu. Ten v lidské podobě shromážďuje armádu pro Deema. O něm jsi dnes četla. Deemon a jeho armáda stínů nás má vyhladit a lidskou rasu zotročit. Proto jsi tu. Až bude po všem, získáme zpět své území. Ale zpět k věci. Když Christin zjistila, co je Wyrim opravdu zač, démon, tak se s ním utkala. Zahnala ho pryč, lízat si rány. Věděli jsme, že se vrátí. Ale ne tak brzy." Vysvětlil Galamo a něco ještě zašeptal hybridce. Naga se na to, co jí řekl začervenala. Celou cestu si pak povídali.

"A co závod?" Navrhl Zeki a ušklíbl se na Christin. Ta mu pohled vrátila a oba se otočili na dvojici za nima. "Hej. Vy dva. Co závod? Na zříceninu hradu Cavallet. Je to po cestě." Zeptala se elfka. Když přikývli, všichni vyrazili jako šíp. Chris se se svým černým hřebcem držela ve předu. Ale ne na dlouho. Jako šíp kolem ní zasvištěl Zeki na hnědé klisně a hned za ním se držela blondka, která se podle všeho jmenovala Levi. Naga se celý závod držela dost daleko před Galem a byla ráda, že není poslední. Všude je pravidlo, že kdo je poslední, čistí stáje.

Už se stmívalo, když na Cavallet rozbili tábor. Zeki se stále hádal s Chris ohledně toho, že vyhrál a Naga si povídala o různých věcech s Galem. Ostatních členů skupiny si nevšímala. Ti si povídali spolu. Po několika hodinách všichni usnuli u uhasínajícího ohně. Naga byla schoulená vedle Gala, který ji podvědomě objímal.

Dragon Daughter - Faun ProphecyKde žijí příběhy. Začni objevovat