Na život a na smrt

24 2 0
                                    


Jakmile se Naga probrala, cítila se zvláštně. Slyšela hlasy svých přátel. Nejvíce byl slyšet Galamo. Snažil se jí probrat. Zněl dost zoufale. Zničeho nic Naga otevřela oči. Již je neměla hnědé, ale rudé jako krev. Pomalu se jí měnily na bílou, stejně jako šupiny na paži.

"Nago! Probrala ses! To není možné....a....měníš se." Řekl Galamo, který se nad Nagou  skláněl. Dívka se pokusila postavit, ale zradily jí nohy a tak spadla rovnou do Galamovi náruče, který měl dost rychlé reflexi na to, aby ji včas chytil. Dívka mu poděkovala a postavila se. Všimla si, jak na ní Christin kouká. Zeptala se co se děje a elfka řekla, že na zápěstí má tetování, co se jí táhlo až k rameni. Když se na to Naga podívala, zaťala svaly, protože jí to trochu pálilo. Pomalu ale chladlo a tak si Naga znovu všímala skupiny. 

"Pozor!" Upozornil Zeki celou skupinu a ukázal na oblohu, kde se záhy objevil velký rudý drak a pálil vše okolo. Z lesů všude kolem nich se vynořily Stíny a utvořili kolem všech kruh, který se pomalu zmenšoval. Dívka se rychle přeměnila na draka, který byl nyní čistě bílý, vznesla se a pod ní začali jatka. Celá skupina se začala bít s přesilou přízraků a dračice měla co dělat, aby od nich udržela ohnivého draka. 

*** 

Po asi hodině bitvy většina skupiny porazila Přízraky, ale Naga stále bojovala s drakem. Byla od něj trochu popálená, ale její protivník měl také dost ran. Rychle se vyhnula jeho ostnatému ocasu a zakousla se mu do krku a uzemnila ho. Dřív než naposledy vydechl, stihl přeměněné Naze poškodit šlachy a tepnu na krku, čímž ona začala silně krvácet. Když konečně byl drák mrtvý, přeměnila se, ale z nedodstatku krve omdlela. Poslední co slyšela, byl Galamův hlas a cítila jeho pevné objetí.

Dragon Daughter - Faun ProphecyKde žijí příběhy. Začni objevovat