Chlastačka

45 4 0
                                    

Po devíti dnech cesty, se z mlhy vynořila pevnost, která byla postavena na čtyřech skalách, nad mořem, které byly spojené mosty, Ardwen. Kdyby jste to viděli. Obrovská pevnost, zatím nikdy nedobytá. Před bránou čekalala Naga i s Aryi, vedle nich stáli i Dacer a Ellesmér. Jakmile přišel velitel i se všemi, co přežili útok, draci ustoupili z cesty. 

"Akchate, Fartis, Feretas. Jsme zpět. Otevřete bránu." Řekl Brom a zvedl ruku. Brána se s rachotem otevřela a k veliteli přišli troje bytosti. Jednorožec, gryf a drak. Naga i s ostatními se poklonila. Byli to ti nejmocnější z druhů. Každý měl na noze své znamení. vedle jednorožce šla bělovlasá elfka, aby tlumočila.

Jednorožec zaržál a hodil hlavou. Jeho elfí společnice ihned začala mluvit. "Vítejte zpět, Eroasi. Strážili jsme to zde, přesně, jak jste si přál. nyní se vracíme zpět do našeho domova v Dir Nae." Řekla elfka a spolu s jednorožcem, gryfem a drakem se uklonila. Poté vytvořila portál a společně s nima odešla. Brom se ke svým společníkům a druhům otočil. "Mí drazí. Vítejte v Ardwenu, útočišti pro nás, Eor Sia. Zabydlete se zde, jak chcete. Jste nyní zde doma. Vítejte." Potom řekl něco elfsky a všichni se rozešli. Čtveřice draků zaujala svá místa na stráži a Naga odešla s Galamem. Fides šla se Sarre a Germli šel s Levi a Larthenem dovnitř, aby si to pořádně prohlédli. 

"Galamo! Kde jsi byl?! Kam jsi tak zmizel?!" Přišla za Galamem rusovlasá čarodějka s jedovatýma, zelenýma očima. "Ty se vůbec ještě opovažuješ mi chodit na oči! Ty čubčí synu! Ty..ty.." Nestihla dokončit větu. Galamo ji zastavil.

"Bruyo. Musíš pochopit, že už jsem s tebou nechtěl zůstat. Byla a jsi jen žárlivá a egoistická..." Stejně jako čarodějka, i elf nedokončil větu. Tentokrát ho zarazila dračice rázným frknutím, které mluvilo za vše. "Své milenecké hádky si můžete vyřešit potom."

Galamo se na Nagu podíval a dračice ho probodla pohledem. "Oh..promiň zlato. Bruyo, tohle je Naga. Je to dračí dcera. Nago, tohle je Bruya Versistz. Je to vrchní čarodějka." Představil dračici i čarodějku. Bruya se jen zamračila a odsekla. "Takže ona ti teď bude zahřívat postel? To bych se propadla studem." Otočila se a odešla.

"Nic si z ní nedělej. Je stejná jako všechny čarodějky. Povrchní, žárlivá a......"Objevil se za nima Immyr. Hledal to správné slovo. "Nechápavá mrcha." Dokončil za něj větu Galamo. Imyr poděkoval a nabídl se, že zkontroluje dračici její rány a energii. Gal i Naga souhlasili, a tak se rozešli.

***

Večer všichni slavili. Pivo a jiný alkohol tekl proudem. Naga konečně měla dost energie, aby se přeměnila zpět na dívku. Galamo byl pochopitelně ohromně rád, že ji opět viděl a ihned k ní přišel a políbil ji na tvář. Vzal ji ke stolu a začal si s ní povídat. Germli, Immyr a Larthen se snažili druhého upít, ale zatím se jim dařilo, pořádně opít sebe.

"Jo vlastně....jak dopadlo schledáňko tý čarodějky a Galama? Se chová, jako by tu chtěla zůstat...přitom tu jen s těma.....něvěm jak se jim nadává....hlídala...tuhle...ehm...pevnost?? Je to Pevnost? Jo je..to vypadá, jak kdyby se sem chtěla nastěhovat...baba jedna." Řekl trpaslík a podíval se na Bruyu a potom na Gala, který si povídal s Nagou. Čarodějka byla zelená závistí. Proto se raději otočila a odešla.

"Prosimtě..ať nám nevyděsíš chlapi Germli...hlavně Galama. Heh." Zasmál se Immyr a vypil další korbel piva. Už desátý. 

"Oh moje...já vidim trpaslíky jak se koupou s vlasatýma ženskejma." Začal se trpaslík smát. 

"Heh..nejni divu, že už ti hrabe, trpajzlíku. Už máš v sobě patnáctej korbel." Řekl mu Immyr.

"Jakej prtajzlík....ty...ehehw..že ti useknu....uhhhh...hehehe" Začal se trpaslík smát a poté ho chytlo spaní, usnul a spadl ze židle. 

Larten s Immyrem se na něj podívali a začali se smát. "Tak to aby jsme toho vožralu odtáhli do pokoje." Co Immyr řekl, to dodržel. Popadli Germliho a odtáhli ho k němu do pokoje. 

Po celé hale zněla písnička. Gal, aby se zalíbil víc Naze a ukázal že umí zpívat, se k potulným bardům přidal a začal zpívat. Naga se smála do toho tleskala.

Když dozpíval, vrátil se zpět k dívce a dal jí letmý polibek. Pak se ale rozhlídl a zeptal se. "Kde je vlastně Immyr a Larten?" 

"To je dobrá otázka. Pujdem je hledat." Odpověděla mu dívka a začali je stopovat. Elf v tom byl lepší než dívka (pochopitelně) a tak tu těžší věc udělal on. 

Ty dva našli spát venku na kupě hnoje v obětí a přiblblým úsměvem z opice. Naga popadla Immyra a Lartena si vzal na záda Gal a odtáhli je do jejich pokoje, kde je hodili na postel.

"Už pujdem taky spát. Je pozdě. Že, Gale?" Řekla ospale Naga a zívla. Gal ji vzal do náručí, ve kterým mu i usla, a odešel s ní do pokoje.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 19, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Dragon Daughter - Faun ProphecyKde žijí příběhy. Začni objevovat