(+16)6.rész (+16)

591 27 0
                                    

Másnap az egész tábor elindult a helyőrség felé. Az út hosszú volt párszor pihenni is megálltunk, de semmiféle komfliktusba nem kerültünk. Ahogy a helyőrségre értünk olyan dolog tárult a szemünk elé amire egyáltalán nem számítottunk. Az egész erődöt lemészárolták. A vér szaga terjengett a levegőben, mely rohadt hús szaggal vegyülve felforgatta a gyomromat. Ahogy egyre beljebb mentünk, egy hatalmas belső kert részt véltünk fel fedezni. Amit itt láttam mélyen belevésődött az emlékezetembe. Hogy mi volt az…? Az emberi kegyetlenség csúcspontja. A lemészárolt emberek fejeiből irt szavak: aki idejön az meghal.

-Ezt mégis ki tette..? - kérdezte Sakura majd összeesett. Szemében a rémület és a bosszúvágy tüze éget, mint ahogy a többi itt lévő ninja szemébe is. Mindenki bosszút akart állni, megakarták bosszulni társaik halálát. Ezek után Narutora vándorolt a szeme, aki csak ott állt, lesokkolva, tétlenül. Nem sokkal később elkezdtük eltemetni a holtakat. Nem volt könnyű, főleg akkor mikor egy-egy ismerős arcot látunk a hallottak közt. Kis idő múlva végeztünk a temetéssel.

Este felé felmentem a torony tetejére. A nap lemenőben volt, de ma nem az a megszokott kellemes narancs-sárgás színben cifrázott, inkább a vér színét verte vissza az égre, mintha hírül adná az egész világnak az ember kegyetlenségét.

-Végre megvagy sensei - hallottam Shikamaru hangját. Megfordultam így Shikamaruval szemben álltam.

- Mit szeretnél kérdeztem.

-Kérlek gyere le. Meg kéne beszélnünk valamit.

-Rendben.-azzal mindketten elindultunk lefelé.

Shikamaru egy terembe vezetett ahol már ott volt Naruto, Kiba, Shino, Asuma, Sai, Gai és még számos shinobi.

-Fontos lenne megbeszélni a támadást illetve akik itt maradnak azoknak a védekezést - kezdte el Shikamaru a beszédét - mint mind tudjátok Virág földdel állunk szemben akik nem épp a hadi erejükről minél inkább a számítás technikáról híresek, tehát feltételeztük, hogy akár robotokkal is dolgotok lehet. A terv a következő: hat harci csoport plusz három orvosi csapat lesz. Először a harci csoportokat osztjuk el: az első három csoport a támadást bonyolítja a másik része a védekezést. A támadok közé tartozik Sai, Gai, illetve Kakashi. Ők lesznek csoportvezetők. Saihoz a távolsági harcban jártasak kerülnek mint például Tenten, Gaihoz azok aki képesek a közelharcra ide fog tartozni Lee, Kiba de Shino is. Kakashi csapatába azok kerülnek akik képesek a köz illetve akár a távoli harcra is ilyen például Naruto.

-Én… miért ?- értetlenkedet.

-Mert te képes vagy az ellenség észrevételébe a senin módban illetve képes vagy a rasengan shurikenre is.De most már fogd be légyszíves -dörmögte Shikamaru majd folytatja a mondani valóját.

-Sai csapat közép távról valamint oldal irányból fog elhelyezkedni innen kell nekik információkat szerezniük.- mutogatta a térképen a különböző pozíciókat.- Gaiék elől középről fogják a támadásokat elindítani vagy éppen megfékezni. Kakashiék ők lesznek legelöl ők kezdik a támadásokat.

Érthető !?

-Igen -hangzik fel az egész terem.

-A védekező csapat vezetői: Iruka, Asuma és Kiba. Nektek az lesz a feladatok, hogy ezt a helyet védjétek illetve ha a támadó egységek már kimerültek ti fogjátok betölteni

-Az orvosi csapatok fejesei: Shizune, Sakura, illetve Ino . Shizune ti Kakashiékkal mentek,

Sakura ti Gaiékkal, Ino ti pedig Saiékkal mentek. A műveletek már ma kezdődnek. Oszolj…..

Háború árnyékában /Befejezett/Where stories live. Discover now