Szemem tágra nyílt, azonban ezzel a lendülettel össze is szorítottam. A feledtem lévő lámpa kegyetlenül a szemembe sütött, elvakítva engem. Magam mellé néztem, ahol is Keiko pihent. A háta föl le mozgót majd fölébredt.
- Pontosan hol vagyunk ? - kérdeztem, mivel nem úgy tűnt mintha a táborba lennénk ugyanis ismerős dolgok vett körül.
- Tsunade vissza vitetett Konohába, mivel úgy ítélte meg, hogy egy ideig jobb lenne ha itt kezelnének. A kezelések már véget értek, teljesen átvizsgáltak és nem találtak semmit. Az állapotod teljesen megjavult így a házadba hoztak és megkértek engem ha történik valami rögtön szóljak.- válaszolta Keiko.
- Mégis menyi ideje voltam kiütve ? -
- Másfél hétig.
- És Naruto hol van ? - villant eszembe Naruto.
- Őt még kezelik, ha ő is felépül vissza mehetünk a frontra. - mosolygót majd kiment a szobámból. Este volt, hallottam a szél üvöltését. Keiko után mentem, aki épp a mellettem lévő helyiségbe a konyhába ügyködött. Mögé érve láttam, hogy éppen mosogat, majd óvatosan a derekán át megfogtam a kezét, erre persze megfordult. Szemem egyenesen a szemébe nézet, mély volt és mégis szelíd. A következő dolog amit éreztem, az az ajka volt ahogy éppen az ajkamhoz csatlakozot, ezzel egyfajta vákuumot hozott létre mely soha többé nem hagyott szabadulni. Ezek után nem kellet sok idő, hogy a nyelvünk találkozzon és örült táncba kezdjenek. Mikor ajkaink szétváltak úgy éreztem mintha a gravitáció vonzana vissza hozzá. Nem sokkal később arra eszméltem föl, hogy az ellőttem álló lány éppen a rajtam lévő pólót ráncigálja le rólam. Pár perc múlva a hálómba voltunk, egy dolgot éreztem: hadd legyek minél közelebb hozzá. Keiko volt közelebb az ágyhoz és én mint valami örült vad rohantam le. Hamarosan mindketten az ágyban voltunk és most rajtam volt a sor, hogy le vegyem rólam a pólóját illetve a felső fehérneműjét. Ahogy kész lettem önkéntelenül elkezdtem nyalni. Először csak a nyakát majd a mellkasát és végül a nyelvem a mellén kötött ki, majd határozottan, de mégis óvatosan beleharaptam a mellbimbójába, amitől felnyögött teste pedig görcsbe rándult, ezek után újra meg újra végig csináltam a folyamatot míg nem eltudta lazítani magát a harapásaimnál, és nem rándult össze a teste. Ez volt a jele, hogy haladhatok tovább. Szép lassan nyelvem újabb vándor utat tett meg lefelé, míg el nem érte a nőiességének központját. Óvatosan lehúztam az ott lévő fehérneműt.
- Mehet ? - kérdeztem, azonban ő megfordított minket, most ő volt felül.
- Most én kényesztetlek, majd utána, ne siessünk - válaszolta szelíden. Ő a mellemnél kezdte, azonnal belém harapót amitől persze összerándultam. Nem ismételt hanem egyből a lényegre tért. Harapdálása közben megtalálta a férfiasságom központját és szorosan megfogta, először csak kezével föl le húzgálta majd szájával kezdet kényesztettni. Éreztem ahogy a nyelve a férfiaságom körül kering majd hirtelen rá harap, felnyögtem. Föl le húzta a szájával míg nem az izzgalmam tetőfokára hágva abba hagyta és szája körül itt-ott fehérség virított, majd föl kúszott hozzám és beleharapót a fülembe.
- Most már kezdhetjük - súgta oda nekem, amire a testem önkéntelenül mozgót. Keikot alulra fektetem hasa az ágy felé volt, én fölé térdeltem, majd óvatosan a kezemet a hasa alá csúsztattam és lejjebb húztam. Megint megtaláltam a nőiességét és szép finoman feljebb húztam, míg nem megtaláltam a kaput amit kerestem. Óvatosan behatoltam. Csípőm föl le mozgot ..... ez ment hosszú percekig, majd hirtelen csak be ment, de nem jött ki. Ekkor éreztem hogy ennél közelebb nem is tudnék kerülni hozzá. Eldőltem, most egymással szemben voltunk, de még mindig együtt.... Ő hozzám bújt, ami akkor kicsit fájt, de nem figyeltem rá hisz az, hogy a lehető legközelebb vagyok ahhoz a nőhöz akit szeretek mindénél többet ért. Ám ekkor olyan dolog történ amire se a testem se a lelkem nem készült föl....
Keiko ott volt hozzám a lehető legközelebb, majd hátra nyúlt. Eközben a mellkashoz bújtatta a fejét. Nem sokkal későb szétváltunk, de ő még mindig hozzám bújt. Felálltam felvettem a nadrágom és vissza bújtam. Pólót nem vettem fel mivel melegem volt.
- Hallom a szíved. - én csak néztem és néztem őt ám ekkor egy hirtelen mozdulat, egy szúró érzés. Keiko kezében egy fecskendő volt amit egyenesen a mellkasomba állított. Újával elkezdte lefelé nyomni a fecskendőt amitől fel szisszentem.
-Mégis mit jelen ez ?-
- Ebben a fecskendőben méreg van. Igen hosszú és fájdalmas 4 napnak nézel elébe. A méreg miatt a testedbe lévő izmok elernyednek, de nyugodj meg a szerveid ezt még túl élik azonban kb 5-6 óra múlva kínzó görcsök veszik át a testeden az uralmat. Ahogy az idő telik egyre fájdalmasabb kínzóbb lesz ez az érzés, majd a fájdalomtól a szíved egyre gyorsabban kezd el verni végül pufff.... Feladja a szíved és meghalsz.
👉🦄Sziaaaasztoook! Itt egy ujabb resz, remélem tetszet, ha igen akkor ➡🌟ha pedig nem akkor ird le mi nem tetszet🗯💢. Nem tudom, hogy a közel jövőben mikor fogom tudni feltölteni majd egy ujabb részt, de ahogy készvan igérem rögtön felfogom tölteni.🦄👈
BẠN ĐANG ĐỌC
Háború árnyékában /Befejezett/
FanfictionEz a történet a háborús időkben játszodik.Akkor mikor egy megbízható barát többet ér mint akkár az élet. Ebben a történetben különféle barátok és szerelmek fognak összfonódni a legkülönfélébb módon, de ez nem minden..! Olvass bele és megtudod miről...