(OD AUTORKI ) siemka ! więdz to jest moja 1 opowieść inspirowana z początku filmem pt "porady na zdrdy " no i , oczywiście zachęcam do czytania mojje opowieśći :) nie przydłużając .... zaczynamy cz. 1 !! <3
BEEP BEEP BEEP BEEP
już od godziny 6.00 trąbi mi nad uchem muj znienawidzony przedmiot .. budzik , próbuje się podnieść ale ręka mojego chłopaka mi na to nie pozwala po chwili jednak odrzucam ją na bok i wstaje przyszykować się do pracy . Mam na imię Klaudia i pracuje jako kosmetyczka w Warszawie , mam 20 lat ciemny bląd włosów z jasną pasemką i niebieskie oczy , chłopaka josh'a -to 23 letni brunet o ślicznych brązowych oczkach <3 jest architektem , oboje dobrze zarabiamy ponieważ dodatkowo pracuje jako kelnerka w barze. spojrzałam na zegarek i prawie zawału dostałam ponieważ zastanawiałam się nad ubraniem dobre 30 minut ! -Kurwa !- krzyknęłam zakładając spodnie niestety zaplątały mi się i upadłam na ziemię . Obudziłam tym josha który wstał jak poparzony .-KLAUDIA !!!- krzykną . A ja nie odpowiadając mu wogule weszłam do łązienki zamykając drzwi na klucz .
***
Po orzeźwiającym prysznicu wyszłam z łązienki , wziełam lusterko i tusz do rzęs po czym pomalowałam usta matową pomadką. Spojrzałam tylko na zegarek który wskazywał 7:00 i pobiegłam schodami do kuchni , przy kuchence stał już mój chłopak tylko w bokserkach .. po cichaczu podbiegłam do niego i dałam mu klapsa w tyłek . Odwrócił się do mnie z zaskoczoną miną a ja aż zgiełam się w pół ze śmiechu . Nagle wzią mnie na ręce tak ze zwisywałam głową w dół po czym zadał mi mocnego klapsa w pupę . -Ałaaaa !- jęknęłam a on postawił mnie na ziemi . -lepiej nie zadzierać z joshem willerem .- hmm jest taki pewny siebię ?! a niech ma za swoje ! kopnęłam go w krocze a po chwili zaczą mnie gonić bo salonie -osz ty ! mała , przeginasz ! .- ups hyba serio sie wkurzył .. wiem ! już po chwili pobiegłam do niego i wpiłam się w jego usta , wskoczyłam na niego owijając nogami go w pasie podążaliśmy w strone sypialni , ja już wiedziałam o co chodzi ..... żucił mnie na łóżko a po chwili zdją bluzkę . -josch .. - szepnęłam - josch ja nie chce , nie jestem gotowa .. - widziałam w jego oczach rozczarowanie . Było mi trochę smutno widząc go takiego no ale ja nie byłam gotowa tak ? chciałam od niego usłyszeć że poczek jak będę gotowa ale on ciągle naciska . -klaudia, jesteśmy ze sobą już 3 lata a nie robiliśmy tego , ja naprawdę mam swoje potrzeby i nie mogę czekać wieczność . - odparł , mnie w pewnym momencie ogarnęła złość - to możę znajdź se inną !skoro ja ci nie wystarczam - wściekłam sie na dobre .-klaudia , wiesz że nie o to mi chodziło ja cię .. kocham ale faceci mają swoje potrzeby .- no nie ! zaraz się spóźnie ! zbiegłam ze schodów wzięłam klucze do mojego fiata , torebkę i jabłko i wyszłam z domu trzaskając drzwiami .
***
weszłam do salonu kosmetycznego i przeprosiłam za spóźnienie , na mnie czekała już kliętka po 20 minutach miała zrobione paznokcie
YOU ARE READING
Pierwsze Wrażenie
Teen FictionLucy to piękna 20-latka to czym się zajmuje jest spowodowane przez jej męża , ma córeczkę anię i z każdym dniem boi się czy podczas jej nie obecności nic jej się nie stanie . Alex to przystojny brunet z czekoladowymi oczami jest bardzo agresywny...