(Μόλις με το καλό ξύπνησαν, πλύθηκαν, ντύθηκαν, έδειραν τον Ten και αφού ο Taeyong ψέκασε και καθάρισε τα πάντα φύγανε για την παραλία. Αφού έφτασαν χωρίστηκαν σε ομάδες και άρχισαν να τρομοκρα- εμμ εννοώ να διασκεδάζουν τον κόσμο στην παραλία)
{ TAEYONG } Λοιπόν, στις 3 θα είστε όλοι ξανά εδώ για να φύγουμε. Μην σας κυνηγάω πάλι εντάξει?
{ ΟΛΟΙ } Μάλιστα καπετάνιε.
{ TAEYONG } Αντε ξαμωλάτε. Να δούμε αν θα κάψουμε ή θα καταστρέψουμε και σήμερα τίποτα.
{ WINWIN } Μαμά?
{ TAEYONG } Ναι παιδί μο- εννοώ ναι Winwin?
{ WINWIN } Να πάω να παίξω με τους Dream?
{ TAEYONG } Ναι μάνα μου αρκεί να σε προσέχει ο Jeno.
(Ξέροντας λίγα για το τι πρόκειται να γινόταν ο Taeyong άφησε τον Winwin να πάει να παίξει το '' παιχνίδι '' που παίζουν οι Dream)
{ CHENLE } Omygaddd πέθανα?
{ JENO } Όχι ζωντανός είσαι ακόμα που να πάρει.
{ JISUNG } Γιατί το λες αυτό?
{ CHENLE } Πλάκα κάνεις? Εδώ πέρα είναι παράδεισος!
{ JENO } Και ήθελες να πας στη Χαβάη φαντάσου.
{ JISUNG } Λοιπόν ποτέ αρχίζουμε?
{ CHENLE } Όντως, ελάτε γιατί θα χάσουμε την ποικιλία. Αυτή με το άσπρο μαγιό μου έκλεισε το μάτι.
{ JENO } Όσο αναφορά αυτό... Εμμ τι θα κάνουμε με τον Winwin?
{ CHENLE } Άσε το έχω. Λοιπόν Winwin δεν μπορείς να παίξεις μαζί μας γιατί το παιχνίδι αυτό δεν είναι για την ηλικία σου δυστυχώς.
{ WINWIN } Μα είμαι μεγαλύτερος από εσάς άρα μπορώ να παίξω.
{ JISUNG } Καλό θα ήταν να πας με τη μαμά να κάνεις ηλιοθεραπεία.
{ WINWIN } Μα εγώ θέλω να παίξω μαζί σας.
(Και αφού τα μικρά συνεχίζουν να μαλώνουν τα μεγάλα περνάνε καλά παίζοντας βόλεϊ ή τουλάχιστον έτσι πιστεύουν)
{ TEN } Πέτα την μπάλα επιτέλους Doyoung.
{ MARK } Καλά σου λέει νυχτώσαμε.
{ TAEIL } Γεννήσαμε δεν λες καλύτερα.
{ TEN } Κουνήσου όμως.
{ DOYOUNG } οκ αλλά προειδοποιώ δεν έχω καλό σημάδι.
{ TAEIL } Θα την πιάσουμε εμείς προχώρα.
YOU ARE READING
Celebrity Travel || NCT || Σε Παύση
Humor❝ Η νέα εκπομπή των NCT έφτασε στις οθόνες σας! Συνεχίζοντας μετά από το NCT LIFE, την (καταστροφική) εκπομπή μαγειρικής του Taeyong, το NCT Daily, το FASHION EVALUATION και το JCC του Johnny! Ετοιμαστείτε για ΠΟΛΎ ΓΈΛΙΟ! ❝ ✌️ Υψηλότερη θέση: #17 στ...