(Οι μεγάλοι περίμεναν στο αεροδρόμιο. Μήπως και εμφανιστούν τα μικρά ή μήπως τους φέρει η αστυνομία. Ήταν εδώ και 2 μέρες άφαντοι. Όλοι είχαν πάθει κατάθλιψη εκτός από την σατανική σουγγαρίστρα.)
{ TAEIL } Έλα βρε σταματά να κλαις. Τι σόι άνδρας είσαι εσύ?
{ TAEYONG } Τα παιδιά μου, τα βλαστάρια μου. ΧΆΘΗΚΑΝ!
{ TEN } Θα τους βρούνε μαμά μην ανησυχείς. Έχουν τον Renjun μαζί τους.
{ HAECHAN } Μου λείπουν πολύ.
{ JOHNNY } Εμένα καθόλου! Ακούστε την ησυχία. Είναι τόσο ωραία!
{ YUTA } Δεν ξέρω τι θα κάνετε εσείς πάντως εγώ θα πάω να τους ψάξω.
{ JOHNNY } Και τι είσαι εσύ για να πας να τους βρεις τούβλο? Αστυνομικός?
{ YUTA } Όχι είμαι όμως ο αδερφός τους και νοιάζομαι για αυτούς, αντίθετα με εσένα.
{ STAFF - ΌΛΟΙ } ΑΑΩΩΩΩΩ!
{ MARK } Έρχομαι μαζί σου!
{ HAECHAN } Περιμένετε με.
{ JENO } Και εμένα!
(Η αναζήτηση είχε ξεκινήσει. Κάποιοι όμως περνούσαν καλά. Πολύ καλά για την ακρίβεια. Η κρουαζιέρα του προέδρου είχε κάνει μια μικρή στάση στην Ελλάδα για να δει την ομορφιά της ο Jaemin. Αφού πήρανε μπόλικο φαΐ ξεκίνησαν με προορισμό την ανατολή.)
{ JAEMIN } Καλύτερες διακοπές τις ζωής μου! Και ζω μόνο 17 χρόνια, φαντάσου!
{ RENJUN } Chenle σε παραδέχομαι. Είναι όντως υπέροχα!
{ JISUNG } Πρόεδρε ποιό νησί είναι αυτό που βλέπουμε μπροστά μας?
{ CHENLE } Αυτή είναι η πανέμορφη Μυτιλήνη. Απέναντι από αυτή είναι ο τελικός προορισμός μας και εκεί όπου θα βρούμε τους άλλους.
{ STAFF - ΌΛΟΙ } ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΊΑ?
{ CHENLE } Ακριβώς. Για αυτό απολαύστε το ποτό σας, το φαγητό και την θέα διότι σε λίγο κατεβαίνουμε!
{ JISUNG } Πρόεδρε εγώ γιατί δεν έχω ποτό?
{ JAEMIN } ΕΣΎ ΜΌΝΟ ΧΥΜΌ ΕΊΠΑΜΕ ΠΊΝΕΙΣ.
{ RENJUN } ΤΙ ΧΥΜΌ ΚΑΛΈ? ΜΌΝΟ ΝΕΡΌ. ΟΙ ΧΥΜΟΊ ΈΧΟΥΝ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΆ.
{ JISUNG } Που είναι ο καρχαρίας όταν τον χρειάζεσαι?
{ RENJUN } ΑΚΌΜΑ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕΣ ΑΠΌ ΤΟ ΑΥΓΌ ΘΕΣ ΚΑΙ ΠΟΤΌ ΜΗΝ ΧΕΣΩ.
(Ωστόσο οι υπόλοιποι NCT πάρα την κατάθλιψη συνέχιζαν την εκπομπή για χάρη των τηλεθεατών.)
YOU ARE READING
Celebrity Travel || NCT || Σε Παύση
Humor❝ Η νέα εκπομπή των NCT έφτασε στις οθόνες σας! Συνεχίζοντας μετά από το NCT LIFE, την (καταστροφική) εκπομπή μαγειρικής του Taeyong, το NCT Daily, το FASHION EVALUATION και το JCC του Johnny! Ετοιμαστείτε για ΠΟΛΎ ΓΈΛΙΟ! ❝ ✌️ Υψηλότερη θέση: #17 στ...