(Ενώ το πλοίο έσκιζε το πέλαγος ο Yang Yang ήταν στο κατάστρωμα μαζί με τον Hendery και τον Xiaojun.)
{ HENDERY } Να πάω να φέρω και άλλο χάπι?
{ YANG YANG } Καλά είμαι νομι-
{ HENDERY } KUNNN, Ο YANG YANG ΈΧΕΙ ΚΑΤΑΞΕΡΆΣΕΙ ΤΗΝ ΘΆΛΑΣΣΑ! ΦΈΡΕ ΆΛΛΟ ΈΝΑ ΧΆΠΙ.
{ XIAOJUN } Λίγο γρήγορα θα βγουν στην επιφάνεια τα ψάρια και θα μας αρχίσουν στις γρήγορες.
{ HENDERY } Θα τηλεφωνήσουν στον υπουργό περιβάλλοντος, θα μας βάλουν μέσα και δεν έχω κάνει ακόμα ντεμπούτο μου!
{ KUN } Άλλη μια λέξη και έφυγες για το υπόγειο της SM!
(Εντωμεταξύ οι υπόλοιποι ήταν μέσα στην τραπεζαρία. Η Άννα με τον Mark σαλιαρίζανε, τα Dreamies τους έκαναν την ζωή δύσκολη ενώ ο Johnny γκρίνιαζε πάλι.)
{ JOHNNY } Μα θέλω παπαγάλο.
{ TAEYONG } Για τελευταία φορά Johnny είπα όχι. Δεν θα μου κουβαλήσεις όλο το ζωολογικό εδώ πέρα.
{ JOHNNY } Είναι άδικο! Έχουμε ήδη ένα σκύλο, ένα λαγό και είχαμε στην κατοχή μας ακόμα και πιγκουίνο. Τι πειράζει ένας παπαγάλος?
{ DOYOUNG } ΤΟ ΆΚΟΥΣΑ ΑΥΤΌ.
{ TAEYONG } Είπα όχι. Ο παπαγάλος θα μας πάρει τα αυτιά. Ο σκύλος είναι φύλακας και κάνει παρέα στα μικρά. Ο Doyoung αν και σπαστικός τουλάχιστον είναι χρήσιμος.
{ DOYOUNG } ΚΑΙ ΑΥΤΌ.
(Μόλις κατέβηκαν από το πλοίο πήγαν στο ξενοδοχείο. Τα μικρά έμαθαν ότι το απόγευμα έχει καρναβάλι και θέλανε να πάρουν μέρος χωρίς να τους ανακαλύψουν.)
{ CHENLE } Ακούω ιδέες για το άρμα. Γραμματεία σημείωνε.
{ JENO } Εγώ λέω παγωτό theme!
{ JAEMIN } Ζάχαρο θα πάθουμε.
{ HAECHAN } Αν το άρμα δεν έχει γυναίκες που χορεύουν στους ρυθμούς της Σάμπα εγώ δεν δίνω δεκάρα.
{ JENO } Μην αγχώνεστε, ο Mark θα αναλάβει τα έξοδα.
{ DREAMIES - ANNA - STAFF } ΑΧΑΧΑΧΑ.
{ MARK } Δεν συμφώνησα.
{ CHENLE } Θα συμφωνήσεις μόλις πάρουμε το πρώτο βραβείο για το καλύτερο άρμα.
{ RENJUN } Ως βασίλισσα του άρματος θα βάλουμε την Άννα!
{ DREAMIES - ANNA - STAFF } ΝΑΙΙΙΙΙ!
{ MARK } ΟΧΙΙΙΙΙ.
{ JISUNG } Και επειδή είναι Ελληνίδα το άρμα θα έχει ως θέμα τσουλάκια! Να τιμήσουμε τους φίλους μας τους Έλληνες αφού δεν πήγαμε στο καρναβάλι της Πάτρας.
DU LIEST GERADE
Celebrity Travel || NCT || Σε Παύση
Humor❝ Η νέα εκπομπή των NCT έφτασε στις οθόνες σας! Συνεχίζοντας μετά από το NCT LIFE, την (καταστροφική) εκπομπή μαγειρικής του Taeyong, το NCT Daily, το FASHION EVALUATION και το JCC του Johnny! Ετοιμαστείτε για ΠΟΛΎ ΓΈΛΙΟ! ❝ ✌️ Υψηλότερη θέση: #17 στ...