(Και κάπως έτσι ένα ωραίο πρωινό η μαμά Taeyong και τα μικρά βρέθηκαν να κάθονται στο ίδιο τραπέζι με τον κυβερνήτη της Ρωσίας πίνοντας βότκα με λεμόνι. Τα μικρά είπαμε μόνο νερό!)
{ CHENLE } Τι λέει Πούτιν? Πώς πάει η κυβέρνηση?
{ ΠΡΌΕΔΡΟΣ ΠΟΎΤΙΝ } Μία χαρά Chenle φίλε μου! Πώς πάει η κυριαρχία του κόσμου?
{ JISUNG } Είναι στα προσχέδια, καλά πάει!
{ CHENLE } Άκουσα πως η θητεία σου τελειώνει το 2024. Κρίμα ρε παιδί μου! Είναι ανάγκη να τηρήσεις το σύνταγμα? Δεν θα έχω με ποιόν να παίζω γκολφ.
{ ΠΡΌΕΔΡΟΣ ΠΟΎΤΙΝ } Δυστυχώς πρέπει αγαπητέ μου φίλε. Μην ανησυχείς όμως κάτι θα κάνω για να συνεχίσουμε να απολαμβάνουμε τα χόμπι μας παρέα!
{ JENO } Γιατί εγώ πίνω νερό ενώ ο Chenle βότκα?
{ TAEYONG } Δεν έχει σημασία που είσαι ενήλικας πλέον, για εμάς θα είσαι πάντα μικρός!
{ JENO } ΜΑ Ο CHENLE ΕΊΝΑΙ ΜΙΚΡΌΤΕΡΟΣ
{ CHENLE } ΤΑ ΓΕΝΈΘΛΙΑ ΜΟΥ ΉΤΑΝ ΧΘΕΣ ΟΠΌΤΕ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΠΊΝΩ ΌΤΙ ΘΈΛΩ!
{ JAEMIN } Κύριε Πούτιν είναι αλήθεια ότι έχετε δικό σας υποβρύχιο?
{ ΠΡΌΕΔΡΟΣ ΠΟΎΤΙΝ } Φυσικά και έχω.
{ RENJUN } Δεν σας πιστεύω.
{ ΠΡΌΕΔΡΟΣ ΠΟΎΤΙΝ } Μπορούμε να πάμε βόλτα με αυτό ύστερα από το πρόγραμμα, αν θέλετε φυσικά!
{ RENJUN } Ποιό πρόγραμμα?
{ ΠΡΌΕΔΡΟΣ ΠΟΎΤΙΝ } Δεν σας ενημέρωσε η γραμματέας σας?
{ JISUNG } Ενημέρωσε απλά δεν την πίστευαν.
{ JAEMIN } Και που λέτε το πρόγραμμα τι περιλαμβάνει?
{ ΠΡΌΕΔΡΟΣ ΠΟΎΤΙΝ } Ανάλογα, ξέρεις να παίζεις γκολφ?
(Όσο τα μικρά απολάμβαναν τα προνόμια του προέδρου τα μεγάλα μαζεύτηκαν στο ξενοδοχείο και αποφάσισαν να το κάψουν.)
{ MARK } Άμα η μαμά ανακαλύψει τι κάνουμε θα μας σκοτώσει!
{ HAECHAN } Θυμίστε μου γιατί τον αφήσαμε να παίξει τζόγο μαζί μας? Α ναι, μόνος του αποφάσισε να παίξει!
{ YUTA } Haechan σκάσε και μοίρασε επιτέλους και Jaehyun σταματά να τρως τα ποτ!
{ JAEHYUN } Μα αυτά είναι φουντούκια.
{ DOYOUNG } Τελευταία φορά που παίζω χαρτιά μαζί σας, μόνο για να τρώτε μάρκες είστε!
{ TAEIL } Να πεις στον Chenle να σε πετάξει στο καζίνο στο Λουτράκι να τελειώνουμε. Κέντα βαλέ και βγήκα!
{ DOYOUNG } ΓΙΑΤΊ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΝΙΚΆΣ ΣΥΝΈΧΕΙΑ?
{ TAEIL } Δεν φταίω εγώ που είσαι η ντροπή του έθνους στα χαρτιά μεγιστάνα!
{ JAEHYUN } Την επόμενη φορά μόνο ξερή!
{ MARK } Και τάβλι!
{ YUTA } ΞΕΧΆΣΑΤΕ ΤΑ ΤΟΥΒΛΆΚΙΑ ΜΩΡΆ ΔΊΧΩΣ ΠΆΝΑ!
{ JOHNNY } Πρέπει να τηλεφωνήσω στους EXO επειγόντως!
(Ενώ οι άλλοι έτρωγαν τις μάρκες τους οι Κινέζοι φίλοι μας μαζί με τον Ten και τον Jungwoo πήγανε για πατινάζ)
{ WIN WIN } Είσαι κυριολεκτικά κολλημένος εδώ και μισή ώρα πάνω στην μπάρα και δεν έχεις κουνηθεί ούτε ένα εκατοστό. Είσαι σίγουρος πως δεν θες βοήθεια?
{ XIAOJUN } Σιγά ρε Έλσα! Είμαι σίγουρος απλά πρώτη φορά φοράω πατίνια, θα συνηθίσω!
{ LUCAS } Εϊ Jungwoo, βλέπεις τον Xiaojun που κρέμεται στην απέναντι μπάρα? Πάμε να τον βοηθήσουμε?
{ JUNGWOO } Ναι! Και μετά μπορούμε να κάνουμε τρενάκι στον πάγο!
{ XIAOJUN } ΌΧΙ!
{ WIN WIN} Δεν ήθελες την βοήθεια μου? Πάρτα τώρα, κάρμα is a bitch!
{ YANG YANG } KUUUNNNN, ΟΙ ΒΑΝΔΑΛΙΣΤΈΣ ΠΆΝΕ ΝΑ ΡΊΞΟΥΝ ΤΟΝ XIAOJUN ΣΤΟ ΠΆΓΟ!
{ TEN } Και εγώ ρωτάω, αφού ξέρετε τι θα γίνει γιατί συνεχίζεται να τους βάζετε μαζί?
{ KUN } ΣΤΑΜΑΤΉΣΤΕ ΣΤΟ ΌΝΟΜΑ ΤΟΥ ΝΌΜΟΥ, ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΉ Η SM ΘΑ ΜΑΣ ΚΛΕΊΣΕΙ ΠΆΛΙ ΣΤΟ ΥΠΌΓΕΙΟ!
(Πίσω στο προεδρική αυλή ο αγώνας της σκοποβολής μόλις είχε τελειώσει με απρόσμενο νικητή αλλά δυστυχώς ήταν η ώρα να γυρίσουν στο ξενοδοχείο)
{ ΠΡΌΕΔΡΟΣ ΠΟΎΤΙΝ } Renjun είσαι ταλέντο πραγματικά! Στην επόμενη επίσκεψη σας εδώ ελπίζω να ξαναπαίξουμε. Μην ξεχάσετε το δώρο σας!
{ TAEYONG } Κύριε πρόεδρε ήταν τιμή μας, όταν με το καλό έρθετε στην χώρα μας να ξέρετε πως είστε πάντα εκπρόσδεκτος στο σπίτι μας!
{ CHENLE } Εις το επανιδείν φίλε μου!
{ JENO } ΜΑ ΤΑ ΧΊΛΙΑ ΤΣΟΥΛΆΚΙΑ! ΥΠΆΡΧΕΙ ΈΝΑΝ ΥΠΟΒΡΎΧΙΟ ΠΆΝΩ ΣΕ ΈΝΑ ΦΟΡΤΗΓΌ ΑΠΌ ΈΞΩ CHENLE!
{ JISUNG } ΠΛΆΚΑ ΚΆΝΕΙΣ?
{ ΠΡΌΕΔΡΟΣ ΠΟΎΤΙΝ } Είπα να σας δώσω κάτι μικρό μιας και που δεν προλάβαμε να κάνουμε την βόλτα που θέλατε!
{ RENJUN } Υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μην κλάψω αλλά απέτυχα μόλις!
{ JAEMIN } Θέλω να το οδηγήσω!
(Και κάπως έτσι οι φίλοι μας αποχαιρέτησαν τον κρύο αυτό τόπο με δάκρυα στα μάτια φεύγοντας για νέες περιπέτειες. Έχετε δει ζωντανά άτομα να πνίγονται στην θάλασσα μέσα σε υποβρύχιο? Ούτε εγώ! Έτσι όπως τα έφερε η ζωή έχουμε την ευκαιρία να δούμε ένα τέτοιο θέαμα ζωντανά!)
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Celebrity Travel || NCT || Σε Παύση
Юмор❝ Η νέα εκπομπή των NCT έφτασε στις οθόνες σας! Συνεχίζοντας μετά από το NCT LIFE, την (καταστροφική) εκπομπή μαγειρικής του Taeyong, το NCT Daily, το FASHION EVALUATION και το JCC του Johnny! Ετοιμαστείτε για ΠΟΛΎ ΓΈΛΙΟ! ❝ ✌️ Υψηλότερη θέση: #17 στ...