יום שני 7:00
השעון המעורר של אמה העיר את שתינו.
"בוקר טוב!" אמרתי ישר כשראיתי שהיא ערה בזמן שהתמתחתי.
"בוקר טוב!" היא אמרה מכבה את השעון המעורר "את מתרגשת?"
"כן, מאוד!" אמרתי קמה מהמיטה ופותחת את הארון.
לקחתי את השמלה הכחולה כהה של בית הספר ונעליים שחורות שקיבלתי בקופסא כשנרשמתי.
הוצאתי מהארון את כלי הרחצה שלי ונכנסתי לשירותים המשותפים שלנו עם החדר ליד.
שטפתי את הפנים, צחצחתי שיניים פעמיים, כמו תמיד וחזרתי חזרה לחדר.
בזמן שאמה התקלחה, אני התלבשתי בחדר וסידרתי את המיטה. קיפלתי את הפיג׳מה שלבשתי ושמתי אותה מתחת לכרית שלי.
הלכתי לשירותים בזמן שאמה התלבשה וחזרתי לחדר.
ארגנתי לי את הדברים שאני לוקחת בתיק, קלמר עם כלי כתיבה, חוברת ומחברת תווים, את האייפד שקיבלתי עם ספרי הלימוד וכמה מחברות לשיעורים."את באה?" אמה שאלה כשהשעה הייתה כבר שמונה.
"כן!" אמרתי והלכנו לכיוון חדר האוכל שהיה בבניין הראשי בקומה הראשונה, קרוב לכניסה.
נכנסנו לחדר האוכל בין הראשונות וחיכינו בתור לקחת את האוכל.
כשהגענו לאוכל, לקחתי צלחת ושמתי חביתה, סלט, מיץ תפוזים וסנדוויץ׳ עם לחם מחיטה מלאה."את בריאה!" אמה אמרה לי כשהתיישבנו באחד השולחנות הריקים.
"בבית שלי אוכלים רק בריא!" אמרתי וצחקנו.
"היי בנות!" אלכס אמר והתיישב עם קאי ודילן.
"היי!" אמרתי והתחלתי לאכול "למה תומס לבד?" שאלתי כשראיתי אותו בזווית העין יושב כמה שולחנות ממנו לבד ומסתכל עלינו בקנאה.
"אל תגידו לי שאתם עדיין בריב?!" אמה אמרה וראתה לפי פרצופם שהם עדיין בריב "אתם כל כך תינוקות!"
"תומס תינוק! בעיה שלו שהוא הציע את המשחק!" דילן אמר בהתגוננות.
"אני פשוט חושב שהוא דלוק עלייך מאוד וקשה לו שכולם יודעים את עכשיו!" קאי אמר וגיחכתי "מה קרה?"
"זה מצחיק אותי שרק הכרנו, בקושי דיברנו, ואיכשהו, הוא דלוק עליי!" אמרתי מלאת ביטחון וכולם חייכו "הוא לא מכיר אותי!"
"אני מסכים!" אלכס אמר "מה אם את ערפד?! חבל שהוא יתאהב בערפד, את תנשכי אותו!"
"מצחיק!" אמרתי בציניות, כולם צחקו והוצאתי לו לשון.
"אומייגאד!" שמעתי ילדה מהשולחן שמאחורינו צועקת ורצה לכיוון פתח הקפיטריה ואחריה עוד הרבה בנות רצו התחילו לצעוק.
"מה קרה?" שאלתי בתמימות מסתכלת על כמות הבנות המתאספות ליד הכניסה ומסתכלת חזרה על אמה.
YOU ARE READING
I Fell In Love With A Prince
Teen Fictionפנימיה = תלמידים = אהבה "חמישה לתשע!" אמה אמרה לי והסתכלה על כולם "אנחנו צריכות ללכת! סורי.." החוקים בפנימיה הם: אסור לצאת מהחדרים אחרי השעה 22:30. כיבוי אורות בשעה 23:00. אסור להיות בחדרי המגורים של המין השני אחרי השעה 21:00. אסור לעשן / לשתות על ש...