יום שישי 14:30, שבוע אחר כך
"סקיילר!" בן קרא לי מסוף המסדרון ורץ אליי.
"אמרתי לך כבר!" אמרתי לו חסרת סבלנות אחרי יום ארוך של לימודים.
"נפרדתי מקייט!" הוא אמר מחייך "בשבילך.." הוא הסמיק.
"בשבילי?!" חייכתי חיוך קטן מובך.
"אני אוהב אותך סקיילר!" הוא אמר מחזיק לי את היד "באותו היום שהתנשקתי את קייט זה היה היא! לפני שהיא באה חשבתי עלייך! אבל היא באה ונשקה אותי.."
"לא אכפת לי מקייט!" חיבקתי אותו ובאתי לנשק אותו.
"היי!" מורה צעקה עלינו "מה את חושבת שאת עושה?"
"מחבקת אותו.." אמרתי.
"לא קראת את החוקים?!" היא צעקה "אסור לקיים קשרים רומנטיים עם אחד התלמידים!"
"קראתי אבל לא היה שום חוק נגד חיבוקים.." אמרתי מתחצפת.
"לכו לחדרים שלכם, מיד!" היא צעקה עלינו "לפני שאני לא אתן לכם לצאת לעיר בסוף שבוע הזה!"
"בוא!" תפסתי את ידו ורצנו אל החדר שלו.
הגענו לחדר שלו, הוא היה ממש גדול, או באותו הגודל כמו שלי רק עם מיטה אחת, הוא לא חולק חדר.
"וואו!" אמרתי מסתכלת סביבי "למה יש מיטה אחת?"
"ההורים שלי מכריחים את הבית ספר!" הוא אמר וסגר את הוילון "אנחנו צריכים פרטיות, לא?" הוא חייך חיוך ערמומי
הוא התקרב אליי והחזיק לי את יד שמאל והסתכל עליי מלמעלה, הוא יותר גבוה ממני.
הוא נישק אותי מחזיק במותניי ואני הנחתי את ידיי על כתפיו."חיכיתי לזה.." הוא אמר ונישק אותי שוב.
"אתה רוצה מחר ללכת לבלות בעיר?" שאלתי כשהתיישבנו אחד ליד השני נשענים על המיטה.
"אסור לי.." הוא אמר.
"נכון, שכחתי.. אני מצטערת!" ישר התנצלתי.
"זה לא אשמתך!" הוא אמר "תמיד אפשר להישאר פה.."
"אני כל השבוע פה.. אני צריכה לצאת.. אתה מבין?" שאלתי מסתכלת על עיניו הכחולות ומלטפת לו את השיער.
"אני מבין!" הוא אמר מבואס "רק אם היתה דרך שאני אצא!"
"יש!" אמרתי אחרי חשיבה קצרה והוא היה נראה מבולבל "אתה יכול לשים לך סוג של 'תחפושת' כדי שלא יזהו אותך!"
"איזה סוג של תחפושת? לא עכשיו של הדבורה מאיה?" גיחכתי קצת.
"כובע ומשקפי שמש!" אמרתי "לא יזהו אותך!"
"אולי לא יזהו אותי אבל אני אקח לכולם את צומת הלב שלהם.." הוא אמר ולא הבנתי.
"למה?" אמרתי.
YOU ARE READING
I Fell In Love With A Prince
Teen Fictionפנימיה = תלמידים = אהבה "חמישה לתשע!" אמה אמרה לי והסתכלה על כולם "אנחנו צריכות ללכת! סורי.." החוקים בפנימיה הם: אסור לצאת מהחדרים אחרי השעה 22:30. כיבוי אורות בשעה 23:00. אסור להיות בחדרי המגורים של המין השני אחרי השעה 21:00. אסור לעשן / לשתות על ש...