פרק 17 - יום החתונה

75 1 0
                                    

נקודת מבט סקיילר:

"בוקר!" אמרתי לתומס בחדר מלון שלנו.

"היה לי קשה כל השבוע בייב!" הוא חיבק אותי במיטה כשהיה רק עם בוקסר ואני עם הלבשה תחתונה "התגעגעתי!" הוא נישק אותי.

"את האמת, אני מחכה כבר שהחתונה תעבור כדי שנוכל לחזור הביתה!" אמרתי מלאת עייפות מהשקרים.

"למה? קרה משהו בשבועיים האלו?" הוא שאל בחשד.

"כלום לא קרה! אני פשוט מתגעגעת לבית שלנו, לעבודה שלי, לחיים הפרטיים שלנו!" אמרתי ונישקתי אותו.

"ולסקס הטוב שיש לנו תמיד בבית!" הוא אמר עם חיוך ערמומי מלטף לי את הגב ליד הסוגר של החזיה.

"אתה שובב!" הסתובבתי אליו ונישקתי אותו.

"את איתי כבר חמש שנים, רק עכשיו גילית?" הוא צחק עליי.

"תמיד ידעתי!" אמרתי ונישקתי אותו.

"איזה גוף יפה יש לך!" הוא הסתכל לי על הגוף, בעיקר על החזה.

"מאמי, העיניים שלי פה למעלה!" אמרתי מצביעה לי על העיניים.

"חיים שלי, אני אוהב אותך! החזה שלך זה בונוס!" הוא המשיך להסתכל לי על החזה.

"בייב, לא נעים לי, תסתכל לי על העיניים.."

"סליחה, לא התכוונתי!" הוא אמר והצמיד אותי אליו.

"אני מבטיחה לך, כשנחזור לאל-איי אנחנו נשכב, סבבה?" אמרתי.

"אני אגיד לא לסקס? איתך?!" הוא אמר ונתתי לו מכה קטנה בחזהו השרירי והמחוטב.

"יאללה!" אמרתי אחרי שהתחבקנו קצת על המיטה "צריך ללכת לעזור לזוג הצעיר!" אמרתי קמה מהמיטה.

"אויש נו!" הוא אמר קם מהמיטה אחריי ונותן לי חיבוק ממאחור "אני אוהב אותך!" הוא צבט לי את התחת.

"שובב!" אמרתי מגחכת בדרך שהלכתי לארון.

הלכתי לארון ולפני שפתחתי אותו הסתכלתי עליי במראה הגדולה שעליה.

"אל תדאגי, בייב, את יפה!" הוא חיבק אותי והלך.

הוצאתי מהארון ג׳ינס ארוך שחור, גופיה שחורה וסריג בצבע שמנת. התלבשתי והוצאתי את השמלה הכחולה הכהה הקצרה שאלבש לחתונה ושמתי אותה בתיק.

"ביי בייב!" צעקתי ויצאתי מהמלון.

תפסתי מונית לדירה הקטנה של אמה וקאי.

"פתוח!" שמעתי את קולה הרך והמוכר של אמה נשמע מהצד השני של הדלת מולה עמדתי "היי! בדיוק סיימתי להתלבש, את מוכנה?"

"אני פה אז כן!" אמרתי וצחקנו.

"יאללה! המונית מחכה למטה!" אמה אמרה וירדנו למטה "הזמנתי גם את קייט, אם לא אמרתי לך.."

I Fell In Love With A PrinceWhere stories live. Discover now