עלינו על האוטובוס וחזרנו לפנימיה.
נכנסתי לחדר עם אמה ונעלתי את הדלת. החלפתי לפיג׳מה וישבתי על המיטה, מנסה להירגע. אמה התיישבה על ידי ונשענה איתי על הקיר."אני לא מאמינה שהתאהבתי בו.." אמרתי ושמתי את ראשי על כתפה.
"זה בסדר.. הוא גורם לכל בת שהוא מוצא חן בעיניו לאהוב אותו, זה לא אשמתך!" היא אמרה מנגבת לי את הדמעות.
"למה דווקא אני? יש בנות יותר יפות ממני בפנימיה, את למשל!" אמרתי והתיישבנו אחת מול השניה.
"תתעלמי ממנו!" היא אמרה לי "בואי נשנה נושא!"
נשמעה דפיקה על הדלת ואמה פתחה, זה היה קאי, דילן ואלכס.
"הבאנו לך שוקו!" דילן אמר מחזיק מגש עם מים רותחים, אבקת שוקולית, חלב ועוגיות.
"אתם החברים הכי מושלמים שאי פעם היו לי!" אמרתי מנגבת את הדמעות.
"מה קרה?" אלכס שאל מתיישב לידי.
"הלכנו למסעדה וכשיצאנו היו צלמים שצילמו אותנו כי הם זיהו אותו. הצלמים אחרי זה שאלו אותו למה הוא בוגד בקייט וכששאלתי אותו אם הוא עם קייט הוא אמר שכן וכשנהיינו ביחד הוא לא נפרד ממנה בכלל אפילו שהוא אמר לי שכן והוא שכב איתה בשישי!" אמרתי.
"אוי בייבי!" קאי חיבק אותי והגיש לי שוקו חם.
"לא אכפת לי ממנו כבר!" אמרתי.
"את יודעת שרוב הסיכויים הוא לא יחזור.. נכון?" אמה אמרה לי.
"וטוב שכך!" אמרתי "את צדקת גם בפעם הראשונה! אם היינו הולכים איתו בפעם הראשונה שקבענו ואז ביטלתי, הייתי ניפגעת הרבה פחות!"
"אי אפשר לשנות את העבר!" היא אמרה "אפשר לשנות רק את העתיד והעתיד שלך זה לא להיות עם בן!"
"את צודקת!" אמרתי לה והכנתי לי עוד שוקו.
הבנים הלכו ונשארנו רק אני ואמה.
"מי זה?" שאלתי את אמה כששמעתי את הטלפון של מצלצל.
"בן.." היא אמרה.
"אה.." הסתכלתי על הרצפה.
"אני עונה!" אמה אמרה ולקחה את הטלון איתה מחוץ לחדר.
נקודת מבט אמה:
"תקשיב לי יא חתיכת מטומטם!" אמרתי לו בטלפון.
"אמה?" הוא שאל אותי "אני יכול לדבר עם סקיי?"
"נראה לך אחרי מה שעשית לה אתה יכול לקרוא לה 'סקיי'? אתה חתיכת מטומטם!" אמרתי לו בצעקות במסרון חדרי המגורים של הבנות "אני לא מאמינה שהיא התאהבה במניאק כמוך! יא בן זונה!"
"אני טעיתי בסדר?!" הוא אמר "מספיק ההורים שלי כועסים עליי! אני יכול לדבר עם סקיילר, בבקשה!" הוא אמר בקול רך ומשכנע.
YOU ARE READING
I Fell In Love With A Prince
Jugendliteraturפנימיה = תלמידים = אהבה "חמישה לתשע!" אמה אמרה לי והסתכלה על כולם "אנחנו צריכות ללכת! סורי.." החוקים בפנימיה הם: אסור לצאת מהחדרים אחרי השעה 22:30. כיבוי אורות בשעה 23:00. אסור להיות בחדרי המגורים של המין השני אחרי השעה 21:00. אסור לעשן / לשתות על ש...