נקודת מבט בן:
קיוותי שתסרב, אני אוהב אותה!
"אני צריכה לחשוב על זה.." סקיילר אמרה וברחה מהאולם.
כולם היו מופתעים מהתשובה, בעיקר תומס. הוא נשאר על ברכו עם ידו על ראשו מבושה. כולם התחילו להקיף אותו בתמיכה.
רצתי ישר אחריה.
"סקיילר!" ראיתי אותה בוכה על המדשאות שבחוץ והתיישבתי לידה.
"זה בגללך! הכל בגללך!" היא אמרה בוכה ומרביצה לי בוכה.
"אני לא תכננתי את זה.." אמרתי מנסה להרגיע אותה על ידי חיבוק אך ללא הצלחה.
"תעזוב אותי!" היא התאבקה אך ויתרה וחיבקה חזרה "לא הייתי צריכה להגיד את זה.."
נקודת מבט אמה:
ראיתי את כולם סביב תומס לנחם אותו עד שקלטתי את בן רץ החוצה. הלכתי אחריו וראיתי אותו ואת סקיילר מתחבקים במדשאות מחוץ לאולם.
"אמה.." קאי אמר מתנשף לאחר שרץ אחריי "זה מי שאני חושב שזה?"
"כן.." הנהנתי עם אכזבה "הם רק מתחבקים!" ניסיתי להגן עליהם.
"אני לא מאמין!" הוא אמר עם מלא חרטה "אני עודדתי את תומס להציע נישואים והיא הולכת לבגוד בתומס?! חתיכת זו.."
"היי!" קטעתי אותו "הם רק מתחבקים."
"זה לא נראה ככה!" הוא אמר והסתכלתי על שניהם מתחבקים ומסתכלים אחד על השני.
"בוא נחזור!" אמרתי מנסה להכניס אותו פנימה אבל תומס הגיע אלינו.
"ראיתם את סקיילר?" הוא שאל מתוסכל.
"אממ..." אמרתי בלחץ עד שקלט אותם מתחבקים.
"לא משנה.." הוא אמר עצבני.
נקודת מבט סקיילר:
"סקיילר!" אמר בן כשבא אליי כשבכיתי.
הוא בא אליי לבוש בחליפה שחורה שישבה עליו מאוד יפה, לא יכולתי שלא להסתכל עליו כל החתונה עד הרגע הזה.
"זה בגללך! הכל בגללך!" אמרתי מרביצה לו כשבכיתי.
"אני לא תכננתי את זה.." הוא אמר מנסה להרגיע אותי על ידי חיבוק אבל לא יכולתי להירגע.
"תעזוב אותי!" התאבקתי בו אבל הוא היה חזק יותר וחיבקתי אותו חזרה "לא הייתי צריכה להגיד את זה.."
ישבנו מחובקים חמש דקות.
אני אוהבת אותו! אני תמיד אהבתי אותו! הוא תמיד דאג לי! אני יודעת שהוא מחבק אותי ככה בגלל שהוא דואג לי ולא בגלל הרגשות שלו כלפי..קלטתי את אמה, קאי, ותומס עומדים שם, בוהים בי ובבן מתחבקעם על הדשא, בוהים אחד בשני.
"הבנתי!" תומס בא אלינו עצבני ושנינו קמנו מהדשא והתרחקנו אחד מהשני "אתה פה בחתונה לא בשביל אמה וקאי, אלא בשביל להפריד בינינו יא חתיכת בן זונה!" תומס התנפל על בן והתחיל לדחוף אותו.
YOU ARE READING
I Fell In Love With A Prince
Teen Fictionפנימיה = תלמידים = אהבה "חמישה לתשע!" אמה אמרה לי והסתכלה על כולם "אנחנו צריכות ללכת! סורי.." החוקים בפנימיה הם: אסור לצאת מהחדרים אחרי השעה 22:30. כיבוי אורות בשעה 23:00. אסור להיות בחדרי המגורים של המין השני אחרי השעה 21:00. אסור לעשן / לשתות על ש...