"סקיילר!" נשמע קול מוכר בא לכיווני כשהלכתי לשיעור ספורט.
"היי.." אמרתי כשהסתובבתי וראיתי שזה בן.
"רוצה להיפגש היום לעשות את העבודה?" הוא שאל.
"לא ממש אכפת לי!" אמרתי והמשכתי ללכת כדי לא לאחר.
"אז אחרי ארוחת הצהריים, אצלך?" הוא שאל.
"חדר 206!" אמרתי.
הייתי עם אמה ותומס בשיעור ספורט.
נקודת מבט אמה:
"אמה, היום בן בא לחדר.." סקיילר אמרה בזמן ששלושתינו התמתחנו ביחד.
"למה?" תומס שאל מקנאה.
"כי אנחנו עושים עבודה ביחד במוזיקה.." היא המשיכה וחייכתי אליה.
"יאללה, בנות! אתן רצות קודם!" אמרה המורה במבטא הרוסי שלה ושרקה משרוקית.
"אז יש לי תחרות?!" תומס שאל אותי אחרי שסקיילר כבר רצה.
"כנראה!" אמרתי מגחכת ורצתי אל סקיילר.
נקודת מבט סקיילר:
"בואי לארוחת צהריים!" אמרתי לאמה "אתה מצטרף?" שאלתי את תומס כדי לשבור את המביכות בינינו.
"אם דילן לא בא אז כן!" הוא אמר.
"אתם עדיין על זה?! תתבגרו!" אמה אמרה.
"אתה יכול! אבל אני לא מבטיחה שדילן לא ישב איתנו.." אמרתי והלכנו לקפיטריה.
לקחתי פסטה ללא גלוטן ברוטב עגבניות, מים וסלט והתיישבנו שלושתינו באחד השולחנות.
"היי!" אלכס נופף לי ובא לקראתינו עם דילן וקאי.
"היי!" דילן אמר מתיישב מול תומס ועושה לו פרצוף מתנשא.
תומס התעצבן מהתנהגותו של דילן וקם מהשולחן ועבר לכמה שולחנות לידינו ופשוט צפה בנו בכעס."אני הולכת אליו.." אמרתי והלכתי אליו כדי להרגיע אותו.
"אתה בסדר?" שאלתי אותו וליטפתי לו את יד.
"תעזבי אותי!" הוא צעק והעיניים של כולם היו עלינו "אני יודע שאת לא רוצה אותי אבל את לא חייבת לעשות כאילו את כן!" הוא התנפל עליי ויצא מהקפיטריה.
לא ידעתי מה לעשות באותו הרגע כשכולם הסתכלו עליי. דמעות פשוט הציפו אותי בשניה. החלטתי לקחת את התיק שלי מהשולחן שיישבתי בו קודם ויצאתי, עם כל צומת ליבם של התלמידים, מהקפיטריה ורצתי לחדר.
נכנסתי לחדר מתפרצת בבכי וסגרתי אחריי את הדלת. עשיתי משהו לא בסדר כשבאתי לשאול אותו אם הוא בסדר? ברור שעשית משהו לא בסדר, סקיילר, את תמיד עושה! הוא דלוק עלייך ואת באה ומלטפת לו את היד! זה נראה לך הגיוני?! בצדק שהוא צרח עלייך מול כולם!
YOU ARE READING
I Fell In Love With A Prince
Teen Fictionפנימיה = תלמידים = אהבה "חמישה לתשע!" אמה אמרה לי והסתכלה על כולם "אנחנו צריכות ללכת! סורי.." החוקים בפנימיה הם: אסור לצאת מהחדרים אחרי השעה 22:30. כיבוי אורות בשעה 23:00. אסור להיות בחדרי המגורים של המין השני אחרי השעה 21:00. אסור לעשן / לשתות על ש...