פרק 18 - ערב החתונה

64 1 0
                                    

אחרי התארגנות של כמעט שש שעות, אמה, קייט ואני היינו במכונית שחורה עם שמלות שלנו בדרך לאולם 'נייט' בו נערך החתונה.
אמה לבשה את שמלת החתונה הלבנה שלה שהבליטה לה את החזה ואת התחת והיה צמוד במקומות הנכונים.
קייט ואני לבשנו את השמלות של השושבינות, אדומה שצמודה באיזור החזה ומתרחבת מהמותן ומסתיימת קצת מעל הברכיים.
במכונית אביה של אמה ישב במושב ליד הנהג, אמה ישבה ביני לבין קייט במושב האחורי.

"מתרגשת?" שאלתי אותה מסתכלת על פניה היפות והבהירות.

"אני ממש שמחה שאת פה!" היא הביטה בעיניי ופתאום עיניה החומות נפתחו ופנתה אל שתינו "שתיכן! תודה."

"אני תמיד אהיה פה בשבילך!" אמרתי "כמו בפעם הראשונה שפגשתי אותך אמרנו שנתמוך אחת בשניה!"

"אני זוכרת!" היא גיחכה ושיניה הלבנות הופיעו מאחורי שפתיה האדומות.

"הגענו!" אביה הסתובב אלינו בחליפתו השחורה מתרגש מאוד.

יצאנו יחד מהמכונית ובכניסה לאולם הגדול היה מונח על הרצפה שטיח אדום ועליו הייתה ילדה צעירה לבושה בשמלה לבנה עם סלסלה מלאת פרחים ורודים ולבנים.

קייט ואני נעמדנו מאחורי הילדה הבלונדינית הצעירה ואמה ואביה מאחורינו.
כאשר הילדה התקדמה, קייט ואני הלכנו צעד אחר צעד בקצב אחיד עם פרחים בידינו.
נכנסנו דרך דלתות גדולות וראינו משפחה וחברין של אמה וקאי יושבים משני צידי השטיח ומולינו ראיתי את קאי עומד ולידו עומדים תומס, בן, אלכס ודילן. תומס חייך אליי.
הגענו לחופה ונעמדנו בצד השני של החופה, אחת ליד השניה.
כמה שניות אחרינו הדלתות הגדולות נפתחו ואמה ואביה נכנסו מחזיקים ידיים. הסתכלתי על קאי, הוא היה נראה מאוהב ומאושר.

"האם אתה, קאי הנס, תיקח את אמה שיין להיות אשתך?" שאל המחתן.

"אני כן!" הוא אמר מסתכל לתוך עיניה של אמה מחזיק את ידיה.

"האם את, אמה שיין, תיקחי את קאי הנס להיות בעלך?" שאל את אמה המחתן בזמן שחייכה אל קאי.

"אני כן!" היא אמרה מחוייכת מאוזן לאוזן.

"אני מכריז עליכם כבעל ואישה!" אמר המחתן וכולם הריעו וקמו ממושבם "אתה יכול לנשק את הכלה!"

הם התנשקו נשיקה ארוכה בזמן שכולם הריעו.

"את נשואה!" באתי אליה שמחה וחיבקתי אותה "מזל טוב חיים שלי!"

"תודה מאמי!" היא אמרה והלכה לקבל מכולם ברכות.

"קאי, מזל טוב!" אמרתי וחיבקתי אותו.

"תודה!" הוא אמר והלך אל אמה.

"היי חיים!" תומס תפס אותי ממאחור וצבט לי קלות בתחת.

"הבטחתי לך כשנחזור נכון?" אמרתי מחוייכת ונישקתי אותו.

"את צודקת!" הוא אמר ופסע אל קאי לאחר כמה ברכות ממשפחה וחברים.

"מה קורה גבר?!" שמעתי את קולו של קאי אומר ותפח לתומס על גבו.

ראיתי את תומס לוחש לקאי וקאי הסתכל עליי עם חיוך ערמומי.

"חברים!" קאי לקח את המיקרופון ודיבר אל כולם "אני יודע שעכשיו הולכים לרחבת הריקודים אבל יש לי פה הפתעה קטנה לכולכם! אני אשמח אם כולם יחזרו במקומם." הוא אמר וחיכה שכולם שיחזרו למקומם "אני אעביר עכשיו את המיקרופון לתומס."

"אני תומס למי שלא מכיר!" הוא התחיל לדבר "יש פה מישהי מאוד מיוחדת ויקרה לליבי, סקיילר דין" תומס הסתכל עליי ואחריו כולם והובכתי "סקיילר.." הוא חייך, התקרב אליי, לקח את ידי אל אמצע הבמה הנמוכה עליה עמדנו "אני אוהב אותך מאוד ואני רוצה שתיכנסי לחיי!" הוא ירד על ברך אחת והוציא טבעת "האם תינשאי לי?"

עמדתי בשמלה האדומה מופתעת ולא ידעתי איך להגיב אליו. מצד אחד, אני אוהבת אותו ואני יודעת שזה יצליח בינינו אבל מצד שני, אני בגדתי בו עם בן ואמרתי לו שאני אוהבת אותו.
ראיתי בזווית עיניי את פרצופו המלא תקווה שאסרב.

"אני... אמ..." אמרתי "אני צריכה לחשוב על זה.." אמרתי וכולם הופתעו מהתשובה שלי.

ברחתי מהאולם והתיישבתי על המדשאות שבחוץ, מסתתרת מכולם.

I Fell In Love With A PrinceWhere stories live. Discover now