YILLAR ÖNCE HER ŞEYİN GÜZEL OLDUĞU ZAMANLAR...
"Hira ben gidiyorum."
"Nereye? Yoksa..."
"Evet Kaan ile gezeceğiz biraz. Ben senden sonra ders notlarını alırım"
"Kızım ya zaten kırk yılda bir geliyorsun şu okula onda da bir iki derse girip gidiyorsun. Hayır madem üniversite okumuyacaktın ne diye boşuna hazırlanıp kazandın ki o sınavı anlamıyorum vallahi"
"Bende seni seviyorum tatlım..."
Çantamı alıp sınıftan çıktım. Kampüsün dışında Kaan'ı beklemeye başladım. Tam 40 dakika oldu. Bir gün bu oğlanı beklerken ölüp gideceğim diye korkuyorum.
Nerede kaldı bu yaaa. Ahh sonunda karşıdan bana koşar adımlarla geliyordu. Neden bu kadar tatlı , yakışıklı, çekici ve seksin ki . Özellikle o vücudu beni fazlasıyla zorluyordu.
"Nerede kaldın ya vallahi yakında seni beklerken ölüp gideceğim diye korkuyorum"
" Kızım vallahi bu sefer benim bir suçum yok. Tam sınıftan çıkacağım gider ayak Metin Hocaya yakalandım kendimi lisede hissettim vallahi abi üniversiteye geldik hala çocuk gibi azar işitiyoruz."
"Tamam tamam gidelim artık."
Ben tam arkamı döndüm gidecekken kolumda bir el hissettim. Kendimi birden kaan'ın yüzüyle aynı hizada buldum. Ben daha ne olduğunu anlayamadan dudaklarımı kaan'nın dudaklarında buldum. Hayat burada güzeldi işte o iki dudaklarda gizliydi her şey.Onunla her an her yerde öpüşe bilirdim sanırım. Ne diyorum ben
Kampüsten çıkıp sahile doğru yürümeye başladık.
"Seni çok seviyorum kedicik. iyi ki varsın ve iyi ki benimsin."
"Biliyorum bende kendimi çok seviyorum." ( piç simle)
" Çok odunsun sen ya. Birde erkeklere odun derler." (şeyma knk bu sanaydı)
"Bende seni çok seviyorum aslancık."
"Bu aslancık artık sabredemiyor elimden her an bir kaza çıkabilir hazır ol."( ooo melisaa neler olacak acaba)
"Okey. Ben hazırım zaten." ne diyordum ben Allahım güneş çarpmış olmalı. Bu konuyu kapatmam lazım benim.
"Hadi bir yere oturalım."
"Ne güzel konuşuyorduk yaaa. Yoksa utandın mı?"
"Hadi bana çikolatalı süt al."
"Bulut çocuk musun sen ? Liseden beri bitmedi çikolatalı süt sevdan. Eminim beni bu sütü sevdiğin kadar sevmiyorsundur."
"Evet ben küçük bir kız çocuğuyum"
...........................................................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POYRAZ
ChickLitRüzgarın uçurduğu bir buluttum ben, o nereye eserse benide oraya sürüklerdi... Ne kadar soğuk eserse essin o poyrazın varlığı, her zaman sıcaktı...